bin für einisch mal relativ früeh los... wil mir hend welle brötle und e gmüetlichs lager ufstelle *gg*
wos am namitag vorem ufbräche scho het afo rägne, han ich ihn als sege betrachtet wo üs wird vor all zu vill lüt schütze (het ja schliesslich nid so vil parties gha i dere nacht) und eigentlich hani dänkt dasses wird ufhöre sobald mir dert obe achöme...
aber es het volle pulle witer gschiffet, was nid wiiter schlimm gsi isch wills ja sones trochenes hüttli gha het und zimlich vil plache überem dancefloor.
doch nach churzem hin und här hemer üs entschide chli crazy zsii und s lager doch ufzstelle. im zug hemer en rise schirm gfunde gha wo üs seeehr nützlich gsi isch bi däm vorha.
unter de fragende blick vo de andere hemer zerscht e schnur zwüsche 2 böim gspanne, denn plache und zält drübergheit und schliesslich d hängematte drunter gspanne. nach däm ganze ufwand simer trotz rägeschirm chli nass gsi und hend üs vor s füür gstellt und 2 wohlverdienti stückli fleisch druf do
was üs scho mal s erste unvergässliche erläbniss beschafft het... das fleisch isch sooo zart und schmackhaft gsi, dassme devo en zungeorgasmuss erlitte het... boah!! *sabber*
d nacht het e paar lustigi begegnige und gspröch mit sich brocht und schliesslich wärmendi und gmüelichi momänt im schlafsack zwüsche de böim hängend, am schärme. (ohni die sickigi luft vom überfüllte hüttli)
schönner chönnt ich mir s paradis nid vorstelle... ich bin eifach so vor mich hi gschwäbt
(ohni droge, ussert villicht es übertreit s fläsh vom kolleg) und dr räscht vo de wält het nüm existiert... *schwelg*
danke TPS dass ihr üs uf das bärgli glockt heit mit dere party und ihrem line up!!
und deko äxtra für mich hets au gha *gggg*:
da no paar wenigi pix woni dezue cho bi z mache:
http://www.dideldum.ch
und da no üses private paradisli, weni scho so devo verzell *gg*