I han vor 3 woche die frau dur en koleg känneglehrt, wobi ech säge mues, das de typ ned wörkli en koleg isch sondern ech ehn eifach känne well er im gliich dorf wohnt wie ichund mer göhnd ab und zue zäme a partys abr das isch dänn au alles.
uf jedäfall esch de mit derä frau churz bevor ech sie känneglehrt han zäme cho, okey, sie und ech händ ois vo afang a huerä guet verstande und send jetzt au wörkli gueti kolegä worde und kännet ois scho rächt guet dur da das mer ois au scho paar mal alleig troffe händ, well ehrä frönd kei zyyt för sie kah odr er im mom in holand isch, also han i au geschter wedr met ehre abgmacht und mer send bi ois im dorf da ganzy tag umeghändt zäme und händs mega loschtig kah, sie het mer dänn bezeli vo ehrerä beziehig verzellt z.B. das er sie meischtens ned beachtet wenn er mit dä kolegä umehängt, das er die ganz zyt andernä frauä hendnochä luegt und sie au mängisch zemli scheisse behandlet het. und da scho i de erschte 3 woche.
ufjedä fall hani mech hals öber chopf i die frau verliebt und i wör so gern meh met ehrä afange abr i ben eigentlech en guetmüetige mänsch und han es verdammts schlächts gwösse wenn ech mech jetzt a sie ran schmeissä wörd und sie ehm wegneh.Abr i lieb sie wörkli scho!!!
mer händ geschter usegfunde das mer 2 verdammt vell sache gmeinsam händ und au en gliichi istellig und s`geilschte odr eben ned s`geilschte a de ganze sach isch, sie esch vor paar täge 3 hüser näbe mer izoge isch.sie het auge wo mich eifach zum schmelzä brenget wenn sie mich aluegt und alächlet odr i au nur a das lache dänke *schmelz*
ich wär oi sehr sehr dankbar wenn ihr mer mal euri meinig säge wördet well i alleigä weis ächt ned wasi sell mache "selli sie loh odr selli um sie kämpfe?"
HELP ME PLS