mit dä musig redä??? dmusig verstoh???

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
greenhope
Silver Member
Silver Member

mit dä musig redä??? dmusig verstoh???

Beitrag von greenhope »

bin am karfritig i dä kulti gsi und det hani öber gseh tanzä... dä hät ächt chönä mit dä musig redä jo sie glaubs sogar verstoh... finds mega cool so lüt bim tanzä zuäzluägä... und äs isch eifach mega schön zum luägä wiä sich dlüüt chond mit tanzä usdruckä... händ ihr au scho so öbis gseh??? oder chönd ihr au mit dä musig redä??? oder sie gar verstoh???
wünsch eu äh schöni ziiit... :01s
WIRKLICH REICH IST,WER MEHR TRÄUME IN SEINER SEELE HAT
ALS DIE REALITÄT ZERSTÖREN KANN
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

sali greenhope

ich bi au gsi und i würd mal vo mir säge i verstah d'musig...denk aber scho nöd das mich meinsch... :-$ für mi isch das eigentli so wie da scho beschriebe vo anderne http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?t=5692

Ihr kulti isch für mi immer chli krass, es het so wenig platz das es immer nur vollgas isch oder ebe ussä gah as füür oder id beiz go öpis drinke. so chunts ebe das i sehr schnell i volli trance verfalle und alles isch in bewegig um mich. d' welle vom sound, wie es klangmeer umgibt mi und ich versuch darin d'schwümme...das gaht sehr guet weni mini händ voll isetzte und wie vo allei schwebe lah, das chah de amel wie en jumbo daher cho, en bettende mönch oder wie en uriwohner bim sunnetanz 8) ...mit dem HAMMER sound wie am Fritig bruchts nödmal viel, es passiert eifach....händ aber nid immer all freud drah, da es halt scho bitz platz brucht.. O:) de chumi aber amel mit de zyt scho über...aber mir isch doch au scho ufgfalle das d'lüt um mi umme mitgönd und sie versueched d'welle au mit d'surfe...da git denn die moment wos eifach nur himmlisch wird...bis, ja bis mer de schweiss i d'auge lauft um mi für en churze moment wieder zrugg holt, ihr kulti isch eifach immer hölle luft, brutal...
leandros
Silver Member
Silver Member

Beitrag von leandros »

beschrib die person doch mal( grösse,kleider, etc etc..) vilicht han ich die person au gseh.
rotisa ja woifia ke ida to fengari
greenhope
Silver Member
Silver Member

Beitrag von greenhope »

hm isch än chlinärä ma gsi mit chuärzärä brunä hoor... hät meischtäns zfoderscht bi dä rechtä boxä tanzt... mängmol hät er äs huätli agha... ja da wärs eigentli... schöni wuchä wünschi dir...
WIRKLICH REICH IST,WER MEHR TRÄUME IN SEINER SEELE HAT
ALS DIE REALITÄT ZERSTÖREN KANN
das_auge_gottes
Silver Member
Silver Member
Re: mit dä musig redä??? dmusig verstoh???

Beitrag von das_auge_gottes »

greenhope hat geschrieben:händ ihr au scho so öbis gseh??? oder chönd ihr au mit dä musig redä??? oder sie gar verstoh???
öhmmm... mdma, speed, in kombination mit (oder auch nur) kiffen wenn mans nicht gewohnt, sollte das doch auslösen können. hat mir mal jemand erzählt ;)
esst mehr schwein, es schmeckt so fein!
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

@Greenhope

Ich weiss genau wer du meinsch, bin nämlich bim tanze meistens vor ihm gstande, vorne rechts bi de boxe.

Mir ischer aber gar ned guet überecho, im Gegeteil. Sorry gell ... . De Typ isch doch ganz bös verhängt gsie. Hesch das ned checked? :wink:
leandros
Silver Member
Silver Member

Beitrag von leandros »

hallo ginger,das simer doch ali nach derä party gsi. bis zum nächste mal . see you.
rotisa ja woifia ke ida to fengari
Antworten