dankä alnä lüüt wo fürs guätä,s grächtä und wunderschönä Läbä i üserem paradies kämpfet! allnä wo usä gönd und äs lachä schänket adä mänschheit! dankä villmal üch allnä. iehr gänd mier soviel chraft und liebi und freud!!
All üch Lüüt dankich, weiss nid was ich ohni üch würd machä! machid witer so, sind witerhin sones Liecht uf dem planet!!
Es bruucht üch alli zämä, mich, und nu vill vill meh Lüütlis wo so sind wie sie sind und so wie sie sind,sind sie eifach die beschtä und genialschtä; eifach wunderbari Mänschä wo chönd äs lachä schänkä!!
Es isch eifach wunderschön immer wieder mit üch döfä z tanzä zu wunderschönä kläng dussä i dä natur!!!
dankä villmall
- GlücklichAmTanzen
Wenn du willst,was du noch nie gehabt hast,
dann tu`,was du noch nie getan hast!
dann tu`,was du noch nie getan hast!
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

-
Hallucinelve
- Gold Member

ja so isch es mir au gange wo ech vor es paar Jahr Goaner chönneglehrt ha. Es wunderbar's Völkli; ned ufe Gring gheit; viel Idee,Humorvoll,guete Soundgschmack,fair und so witer. natürli häts au under de andere Lüt; gueti Cheibe.....Ech gnüsses jedes mol wenn ech ane Party cha...und wett a dere Stell mol all dene Danke wo sich unermüdlich für die Szene isetzet. Übrigens wär ech gern bereit im Ruum Lozärn nomät chli mitzhelfe wenn Bedarf ume isch. Eifach message @ privat Box de gsehm mer witer. Also möchid witer so....!!!