Partysüchtig das känn i vu irgendwo, nämli vu mir
Ich bin früehner au rächt süchtig gsi nach Partys, jedes Weekend und süscht hani s`Gfühl gha ich heg öpis verpasst. So än Lebensstil macht mit dä Zit scho chli kapput, vor allem wänn Chemie im Spiel isch. Ich finds wichtig das mer immer uf sin Körper und Geischt lost, da werded eim Gränze scho ufzeigt, mä muess nur lärne druf z`lose.
Minere Meinig nah hät Partysucht nöd nur mit Musig und dä lässige Lüt z`tue, sondern bi dä eintä au mit dä Gwohnheit oder Sucht Droge z`näh.
Aber muess säge, sisch scho geil go tanze, dä Alltag hinter sich lah, i so Moment läb ich eifach, gnüss und Zit isch mir egal!
Wie gseit bin i nüm so Partysüchtig wie bisher (gah aber glich no meega gern a Party)! Ich denk wämer en Partner hät wo nüme so gern a Partys gaht dänn gaht mer sälber au nüme so viel. Äs git no sooooo viel anderi Sache womer cha mache und usschlafe gnüss ich au.
Dafür fröi ich mich umso meh wänni wieder mal ane Party gah, han dänn so richtig s`risse
Äs isch nöd für jedä glich, aber ich bruch en Usglich zum Partyläbe, so blibt für mich Goa öpis speziells wo ich über alles lieb!!!!