Dein Fussabdruck - footprint.ch

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Titali

Dein Fussabdruck - footprint.ch

Beitrag von Titali »

hey

kennt ihr:

Berechnen deinen persönlichen Fussabdruck!
http://www.footprint.ch/

krass, ich hab den test vor vielen vielen jahren schon mal gemacht... hab ihn jetzt nochmals gemacht - bin grad erschrocken, bei mir braucht es

2.3 Erden

wenn alle so leben würden wie ich! shit, und guck doch echt darauf! klar, wenn ich mehr stutz hätte, würde ich vieles anders machen! würde mir ein tolles minergie-haus bauen mit solar etc.! gute sache :wink:

macht mal den test sebst :wink:

hier die rangliste (usa wieder *tsts*) - wenn alles so leben würden, wie folgende ländern, bräuchte es soviele erden:

USA 5.8
Schweden 4
Schweiz 2.6
Ungarn 1.8
Weltweiter Druchschnitt 1.35
Türkey 1.2
China 0.9
Bangladesh 0.3
Benutzeravatar
Axon
artist
artist
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Nov 2003, 15:39

Beitrag von Axon »

bei mir braucht es 2 erden;) aber habe auch keine auto usw. :wink:
Time you enjoy wasting, was not wasted.
John Lennon
http://soundcloud.com/axon_human
Titali

Beitrag von Titali »

hm, ha ou keis outo! ich gloub, ich mues dä test nomol mache... aber chönt mis reise sie, wo nid grad umwältgrächt isch... obwohl ich flüge soviel wie müglech vermiede und zug nieme, vorallem in indien...

bravo axon :wink:
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

hui, ich bruche 1,5 erdene...und ich han bim tescht gmerkt, dasi no bi villne sache chent bewusster läbe.
Benutzeravatar
Axon
artist
artist
Beiträge: 237
Registriert: So 2. Nov 2003, 15:39

Beitrag von Axon »

hehe....nei för das chani mi säuber ned lobe....esch immer no vel z vel..... vorallem wenns länder git...wo weniger als mit einere ärde müend läbe.... :roll:
Time you enjoy wasting, was not wasted.
John Lennon
http://soundcloud.com/axon_human
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 654
Registriert: Fr 8. Jul 2005, 11:29

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

au 1.5 planete... hmm
Benutzeravatar
meli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 732
Registriert: Mo 20. Jun 2005, 09:40
Wohnort: CH

Beitrag von meli »

Sie sind unter dem Schweizer Druchschnitt!!

1.1 Erden!
 
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1183
Registriert: Do 2. Mär 2006, 11:14
Wohnort: Höngg
Kontaktdaten:

Beitrag von Kollegoli »

puhhh nomal guet glofe für dassi da es schwiizerbüebli bin..... 1.5

netts spieli

aber was isch en wassersparer? das hani no nie ghört?
und vome ökofonds hani au no nie was ghört? wo chamer sich darüber informiere?
Conclusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 418
Registriert: Do 31. Mär 2005, 14:56
Wohnort: Balkonien

Beitrag von Conclusion »

Kollegoli hat geschrieben: aber was isch en wassersparer?

(klugscheissmodus on)


gratis-geheimtipp:

GOOGLE.CH - Suchwort: Wassersparer


(klugscheissmodus off)
Benutzeravatar
Nicolas
dj
dj
Beiträge: 541
Registriert: Sa 24. Sep 2005, 12:17
Wohnort: Kriens

Beitrag von Nicolas »

1,7 Erden...sehe aber tatsächlich noch Potential.
Titali

Beitrag von Titali »

ich gloub das nid, wie chöit dir alli meh öko sie als ich! ich gloube, es isch eifacht wägem flüge und reise und so *böh*

mues do aber derzu säge, dass ich nur 5-6 mönet ir schwyz läbe sit 4 jahr und wenn ich in asien bin, läbe ich für monate ohni strom, nur 5 stund generator wo louft ir nacht... läbe mit kerzeschyn und taschelampe! trinke mängisch sogar rägewässer... vorallem ir monsumzyt, wo eh alles knapp wird!

böh, isch also nid so relevant bi mir! bin im winter nie hie, drum bruch ich ou kei heizig! wenn ich im himalaya bin, gfrühr ich mir mega übel an arsch, wües dört niene heizige het!

nur so :wink:

aber bin stolz uf öich... unterem CH-durchschnitt :-D bravo!
Zuletzt geändert von Titali am Di 10. Okt 2006, 07:59, insgesamt 1-mal geändert.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 529
Registriert: So 13. Aug 2006, 14:13
Kontaktdaten:

Beitrag von Shmahu »

aso grund zum stolz sii isches nöd, ich find es isch doch immer no vill zvill, au wämmer underem schwiizer durchschnitt läbt.
ich hans au no schwierig gfunde, will d antworte nöd so differenziert gsi sind...mir heized z. b. mit holzheizig und händ im winter i eusem huus oft nur 14 grad, so dasi mit chappe und schal und so umelaufe. defür stelli dänn amel am abig es elektroöfeli aa, was saumässig vill strom suuft, aber susch chenti nöd iipenne wills eifach zchalt isch.
und das mit em öko-fonds: würi sicher mache, wäni gäld zum alegge hett - hani aber nöd. :-D

aber de tescht isch scho no cool zum sich wider mal chli hinderfrööge. es gaat schlussändli ja umd frag, obi sälber wüki gnueg mache. hmm...
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

Hehe ich bin ja richtig stolz uf mich... 1.5 :) höhö geile Test... zuedäm isch mir so Bio, Naturemade Star und FSC voll bekannt vorcho...hocke nämlich grad vor Rächnige mit denä Labels druff... *smile*
Titali

Beitrag von Titali »

Shmahu hat geschrieben:aso grund zum stolz sii isches nöd, ich find es isch doch immer no vill zvill,...
ja scho shamahu, aber weisch, wenn de luegsch, was mir hie fürne standard hei... es isch sooo schwierig, schüsch muesch ächt ine waldhütte go läbe mit solarstation und vore wasserquelle trinke, nur mit holz füüre und und und!

war eigentlech schÖÖÖn... :-D

aber wenn ich luege, wie hirnlos inder mitem abfall und so umgönd *autsch* das het ou kei zukunft, obwohl die sicher ähnlech läbe wie bangladesh oder china... und ou china hets voll nid im griff mit ihrer industrie...

ich ha über 3 jahr lang mässene und seminar im minergie-berich und erneubari energie organisiert! schwyzer sind also dran, mir hei hie super ingenieure wo viel guets am entwickle sind...

aber äbe, mir läbe überem standard :?
Zuletzt geändert von Titali am Di 10. Okt 2006, 15:16, insgesamt 1-mal geändert.
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj
Beiträge: 2180
Registriert: Mo 6. Sep 2004, 22:01
Wohnort: Gotham City

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

lol warum brauch ich 3.2 erden :-(
alles nur weil ich 2mal täglich fleisch esse mahahuauhuhahua
buuuhhhhuuuuu :? :? :?
Antworten