Dream Boat...
-
Hallucinelve
- Gold Member

Wie wars eigentlich auf dem Boot?? Würd mich noch wunder nehmen...
hehe, ich war auf dem boot! auso...
es isch gar nid eso übel gsi! es het mega pisset wo mir ufs schiff si u mir si de meh oder weniger die ganzi nacht nass gsi
)! dr sound isch am afang mega geil gsi! i bi de relativ schnell müed worde u ha vom 1.30 bis am 3.30 pennet. woni de ufgwacht bi isch dr sound um einiges schlechter gsi. DMT het de no gsoundet- das het mir ganz u gar nid gfaue- aber ebe, d'gschmäcker si verschiede!!! ansonsten het sich die investition vo 55.- für mi glohnt, wöu das mau es angers erläbnis isch gsi als süsch indoor e party z'erläbe... mir hei de ufem deck no eis groucht- aber das isch eso chaut gsi, dass mir schnäu wieder ine si... am haubi 6si isch de s'boot ghautet u mir hei mit paar angerne mitem taxi a bahnhof uf konstanz chönne... z'friede- aber todmüed sie mer de am 8ti dehoam gsi und hei endlich imene gmüetliche bett chönne penne
s'deko hani no cool gfunde und au a dr bar isch me fründlech u schnäll bedient worde... was mi chlei gstresst het sie die gorillas gsi wo immer mit verschränkte arme und emene unfründliche gsicht uf dr tanzflächi gstande si- do isch eim grad s'tanze verleidet! i ha sowieso dermasse chaut gha, dass i fast nid ha chönne shake- i ha die froue bewunderet, wo im trägerlibli umegfurzt si- brrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!
möcht mi bi de organisatore no herzlich bedanke für das ussergwöhnliche weekend- es het spass gmacht- au wenn i die halbi party verpennt ha! aber das kennt me jo langsam vo mir *lach*
würd mi no über meh brichte freue- nimmt mi wunder, wie anderi die party erläbt hei...
gruzzli meli
es isch gar nid eso übel gsi! es het mega pisset wo mir ufs schiff si u mir si de meh oder weniger die ganzi nacht nass gsi
s'deko hani no cool gfunde und au a dr bar isch me fründlech u schnäll bedient worde... was mi chlei gstresst het sie die gorillas gsi wo immer mit verschränkte arme und emene unfründliche gsicht uf dr tanzflächi gstande si- do isch eim grad s'tanze verleidet! i ha sowieso dermasse chaut gha, dass i fast nid ha chönne shake- i ha die froue bewunderet, wo im trägerlibli umegfurzt si- brrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!
möcht mi bi de organisatore no herzlich bedanke für das ussergwöhnliche weekend- es het spass gmacht- au wenn i die halbi party verpennt ha! aber das kennt me jo langsam vo mir *lach*
würd mi no über meh brichte freue- nimmt mi wunder, wie anderi die party erläbt hei...
gruzzli meli
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
grr..hab´s nicht mehr rechtzeitig dahin geschafft........
Aber hat ja alles seine vor und nachteilee..
Ich find´s hammer das jemand sowas organisiert (weiß gar nicht wer..) wird´s nächstes jahr nochmal gemacht??
Vielleicht dann mit einer am boot befestigten party insel damit mann sich immer wieder im wasser abkühln kann..
hihi...vielleicht..hehe
Aber hat ja alles seine vor und nachteilee..
Ich find´s hammer das jemand sowas organisiert (weiß gar nicht wer..) wird´s nächstes jahr nochmal gemacht??
Vielleicht dann mit einer am boot befestigten party insel damit mann sich immer wieder im wasser abkühln kann..
facebook.com/twonezero
wenn das nöchscht johr nomau organisiert wird, sött das im summer gamcht wärde!! i has mega schad ggunde, dass es so mega chalt isch gsi- viel hei das zwar nümme mitbecho, aber es sich würk sauchalt gsi
) *brrrr*
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.