11.2.06 -- Märliwald Goa en Hochdorf (LU) Outdoor

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
funk0r
Platin Member
Platin Member
11.2.06 -- Märliwald Goa en Hochdorf (LU) Outdoor

Beitrag von funk0r »

Wer suscht?

GENIAL! Immer wieder gern :-)
Saumässig geili Location, hammer Sound und vell abgfreakte Leutz =)
Dekomässig hets mi fascht überrumplet woni da gseh han! n1 @ spiderworks! =)
Zwüschedure chli am fröschtele gsi aber het sich allemal glohnt :-D

Greez0rz und thx für die g0iL Party!

funk0r
*.* Dont' Panic! *.*
goanerli

Beitrag von goanerli »

3ö haididü 3ö

wunderschöni deko =D>
de absoluti hammer send die pilzli, männdeli und schuschtige wese und figure im wald inne gsi :-D
gueti stimmig gsi, abgseh vo 2,3 lüüt wo chli am umepuffe gsi send. [-(

aber im allgemeine: HAMMER

peace
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

Jo... de einti (chli en feschte) het anschiinend gstresst... mich direkt ned... aber mi Kolleg und agäblich d'frölains...
Dech de ä?

Föteli gits übrigens uf http://www.spider-works.ch.vu

Gruzliii =)
*.* Dont' Panic! *.*
Röm

Beitrag von Röm »

[quote="funk0r"]Jo... de einti (chli en feschte) het anschiinend gstresst... mich direkt ned... aber mi Kolleg und agäblich d'frölains...

Glaubs de het so viel Narbe em Grind gha well är hoffentli scho so mängisch dank sim Verhalte ufd d`Frässi übercho het!!
Aber mer het de Typ au Angscht gmacht vorallem sini Ussage bezüglech Fraue! Völlig unberächebar!!
Eigentlch sete mer eus s`nögscht mol am Grind neh ond so en Typ fortjaage!! I hass mi deför dasi alles beobachtet aber nüüt undernoh han!

Söscht eschs aber en soo schöni Party gsi! Danke vell mol a alli Hälfer und Macher und Dj`s und vorallem en Dank a die wunderschöön Natur ringsume :shock: :-D
auf bald
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member
Beitrag von Waldfrieden »

Also do mol es Komplimänt ad organisatore: Hammer gsi!

sensationelli deco, insebosnerde das, won mer im wld lauft, und plötzli weder a deco trefft. absolut geil gsi.

sound sowieso, d lüüt send hammer gsi, abgseh vo eim...

just perfect.

wenn echs letsch jährige johr dezue nehme esch das die geilscht party gsi för min gschmack.

chalt heds mech eigentlich nie gross donkt. s fürli esch easy gsi zum chorz chli änehöckle, aber wenn mer sech chli bewegt....
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

jeah voll cooli session gsi.. han voll de spass gha. bi allei los und ha scho uf em weg jensti lüüt kenneglernt. aber au nachher... huufe bekannti gsichter ume gha. die chline partys gfalled mer sowieso am beste. es isch au vo kälti her guet gange.... was vilicht au mit heisse teeli a de bar (sehr unterhaltsam gsi übrigens *lol*) zämehangt.

merci viel mal ad spiderworks... ier hend üch viel müeh gno alles ufzstelle (bi dene temperature...). hed mer super gfalle,,, die erst outdoor für mich das jahr!

Bilder:

http://www.psygnosis.ch/gallery/ --->unter partypictures

ps... und lüüt wo müehsam tüend, falled anere chline party natürli bsunders uf... :wink:
suspect
Riiisen dankeschön an alle die gekommen sind

Beitrag von suspect »

Als ich vergangen montag am abend mit meinen Kollegen (Ueli) zusammen wahr und ihn fragte ob wir zusammen für mich eine kleine Burzeltags goa machen wahr es sofort dabei... und somit war der Märliwald im Wintergewand geboren.

noch einige telefons und die Helfer, Dj's, getränke, .... wahren organisiert

am Freitag morgen begannen wir mit dem Aufstellen und als ob es schon fast routine ist stand bereits am abend sehr viel..
am samstag noch die Bar & Dj Zelt einrichten und noch kleine änderungen am deko :roll: und wir waren bereit... ach ja an dieser stelle noch ein grosses dankeschön an Beni & Martina welche sich kurzfrisig gemeldet haben um einen Chai stand zu machen...

und schon war es abend... die Kilbi :-D konnte beginnen... von da an wisst ihr ja wies wahr... ich möchte euch allen herzlich danken ihr habt mir ein unvergessliches geburtstagsfest bereitet. vielen dank noch au an unsere scheibendreher ihr habt das wirkilch super gemacht.. ein spezieller dank noch an Marc welcher am morgen spontan eingesprungen ist und ebenfalls genialen sound brachte...

noch etwas zu der person welche wohl jedem aufgefallen ist... ich habe ihn gegen den Morgen hin beobachtet wie er sich an undeserer deco zu schaffen macht... habe ihm darauf hin relativ deutlich gesagt was ich von ihm halte... daruafhin hat er sich meinens wissens wieder etwas beruhigt... tja ist schade wenn leute so auffallen... aber es wird seine gründe haben wiso sie auffallen (wollen).

aber diese einte person konnte die super Stimmung nicht kaputt machen welche ihr mitgebracht habt...

bis auf ein weiteres mal... einige bilder sind auf http://www.spider-works.cu.vu

nochmals vielen dank
Roli

PS: an der Fasnachtsparty in der Schüür werden wir den psyfloor dekorieren... lasst euch überraschen :-))
Antworten