Weihnachten?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Ganesha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 119
Registriert: Di 29. Nov 2005, 17:28
Wohnort: Zürich

Weihnachten?

Beitrag von Ganesha »

dwienacht stoht vor de türe wie jedes johr...wie lauft das so bi üch? also mini meinig esch das wienachte en "friedefreudeeierkuchen-tag esch wo meh sech gägesitig beschänkt... (chan mängisch au voll id hose gha)... was ech schad fende ah dem ganze esch das meh dgeburt vo jesus fiiret und dass, das emmer meh in hendergrund drängt werd...so zsäge das "die hütigjugend" (sorry für de usdruck hani au nie gern gha =)) gar ned weiss um was es ghat sie send no gschänkli-geil hani ghöre säge, esches norno oberflächlech?...dadurch ech no nie wienachte gfiiret han (mini eltere händ das als ned nötig empfunde, was ech sehr guet chan verstoh denn mer händ 364 anderi täg gha um üs es gschänk zmach...) ufjedefall was mech wunder nimmt fiiret ehr wienachte? wenn jo i wellere form..?

wür mi interessiere was ehr so dänke über wienachte..!

AZB Ganesha :lol:
Zuletzt geändert von Ganesha am So 4. Dez 2005, 11:18, insgesamt 1-mal geändert.
ॐ गणेश oOo विष्णु ॐ
Benutzeravatar
guru
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 205
Registriert: Sa 9. Jul 2005, 18:35
Kontaktdaten:

Re: Weinachten?

Beitrag von guru »

Ganesha hat geschrieben:Weinachten
:roll:
Ganesha
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 119
Registriert: Di 29. Nov 2005, 17:28
Wohnort: Zürich

Beitrag von Ganesha »

hi hi gsesch chans nöd mal schribe... :lol: dankeschön, lehrer gsähnd emmer alles......
ॐ गणेश oOo विष्णु ॐ
Benutzeravatar
guru
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 205
Registriert: Sa 9. Jul 2005, 18:35
Kontaktdaten:

Beitrag von guru »

Man soll immer den Wein achten :lol:
Benutzeravatar
Traumtänzer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 274
Registriert: Mo 16. Aug 2004, 15:17
Wohnort: Bärn
Kontaktdaten:

Beitrag von Traumtänzer »

Auso i finge Wiehnachte schön, aber nid wäge der Geburt vo Jesus (i bi nid christlech igsteut) sondern wöuw die ganz Familie zämechunt und mes guet het. Das mache mir zwar süsch scho o, aber Wiehnachte isch haut irgendwie bsungers festlech. Das mit de Gschänk isch zwar mängisch chli stressig aber es fägt o, weme sine Fründe und der Familie chane Fröid mache.
(\__/)
(O.o )
(> < ) <-- This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

http://www.discogs.com/user/Tatsu
Bild
Jetlag
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 97
Registriert: Do 15. Sep 2005, 11:25

Beitrag von Jetlag »

also ich für meinen teil hab grad heute meinen kirchenaustritt bekannt gegeben, soviel zum thema :? :-)
lusmeiteli

Beitrag von lusmeiteli »

jaja,die gueti alti wiehnachte! früener,aus ching hani d wiehnachte gliebt, denn hets ganz viu päckli gä...... hüt gseht das ganze angers us.... am 24 gömer ga skifahre und am 25 gömer is alpamare,auso ig und mi fründ. i finge das isch es absoluts hüchlerfescht! wenn i öperem öpis wet schänke chani das au süscht mache,wenns mi gad dünkt. sones schöns bispil: min brüeder het e mega doofi fründin. irgendwenn,so ca e monet vo der wiehnachte,letscht jahr het si gmeint i heig ihri hose anne. irgendwenn sisi de us mim schaft verschwunde und mis mami het mi ufklärt,dass die dummi chue die heigi mitgnoh,wius ihri si!! uiuiui, denn isch nümme guet gsi. weni se deheime ha atroffe het si nid mau chönne hallo säge,aber nei,a dere guete schöne wiehnachte isch si de am abe ou cho und der bescht isch gsi,dass si mer sogar no es gschänklich gmacht het!! ha gmeint i spinne!! de chauet si mer hose,grüesst mi nie und de macht si mer es gschänk!! mir wär doch nie im läbe i sinn cho dere öpis z schänke,wo mer üs doch sowiso nid möge schmöcke!!

wo früener no alli verwande si zu üs cho het mis mami immer scho 3 wuche vorhär krise und schlächti luune gha,dass de jo alles putzt isch! e ziit wo fascht nid zum ushalte gsi isch. hüt isch das lockerer, d verwande chöme nüme,mir schänke üs nur no ganz wenig sache und es git am abe es feins fonude schinuas (oder wie me das ou immer schribt). irgendwie es unbedütends fescht worde......
trilobyte
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 341
Registriert: Mo 29. Nov 2004, 20:14
Wohnort: Lenggenwil

Beitrag von trilobyte »

ich versuch mich möglichst aus dem weinachtsrummel rauszuhalten. geschenke wurden in der verwandschaft abgeschaft und so kann ich das ganze ziemlich entspannt angehen. essen mit den eltern und grosseltern von mir und nochmals mit der familie der freundin und es ist wieder für ein jahr überstanden. :twisted:

aber was ist weihnachten eigentlich genau? ein heidnischer brauch der chritianifiziert wurde und von den amis/einkaufsketten gepusht bis zum geht nicht mehr? jedenfalls definitiv nicht mein ding.
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 282
Registriert: Mi 23. Nov 2005, 10:40
Kontaktdaten:

Beitrag von funk0r »

Mer mache au nüm gross tarüütara wäg Wiehnachte...

De 24. tüemer chli edel ässe mit de familie und de gäg de spöter obe gangi de no bi eus id waldhötte, da mer mit eusem Verein die gmietet hend, zum abrüüchle, süffle und umelalle :-)

Und am 25. esch wahrschindli en chlineri goa am start :P juju

@lusmeiteli

Ja scho da muss der absolut rächt gä... has zwar no nie a somene krasse biispiel wie du erlebt, aber würds jetzt au als "hüchlerfescht" bezeichne... nojo

gruzli
*.* Dont' Panic! *.*
Benutzeravatar
meli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 732
Registriert: Mo 20. Jun 2005, 09:40
Wohnort: CH

Beitrag von meli »

absolut überflüssig!!!! es wüsse sowieso 90% nid, warum wiehnachte gfiiret wird.... i ga emu ane goa- party... *freu* alle jahre wieder a wiehnachte... :))
 
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Psyro

Beitrag von Psyro »

Mit "Hüchlerfescht" isch das ir hütige Situation zimlech guet beschribe... Wär ussert de Läde het überhoupt no würklech öbbis vo däm Fescht?

Weni do chlei i mine Erinnerige umestöbere muessi säge isch das mit däm Familieschluchete vo Johr zu Johr schlimmer worde. Irgendeinisch isches eifach nur no e Stress gsi, säubscht we de aui mou ume Tisch versammlet si gsi het no irgendöbbis gfäut... I meine de si scho aui do und doch längt das no nid, es muess jo Aues perfekt si, d'Familie so und so het schliesslech ou ging es perfekts Fescht..! Isch scho chli schad, das ds zämäsii öbbe a letscher Steu chunnt. Wichtiger isch jo das aues suber isch, dasme jo jedem es Gschänk cha gäh (was bire grössere Familie garnid so eifach isch..!) und das di chlinnere jo nid umetobe. Giengs nid drum sech eifach widermou ds träffe unds guet zäme ds ha?! Ha ämu aume fröid gha woni us chline Bueb mini Cousins und Cousinene wenigschtens au Johr einisch ha gseh.

Aber hüt chunnts jo nur no drufa wasme gschänkt überchunnt und wases ds Ässe git. DWarehüser verblibe mit bestem Dank..!
Titali

Beitrag von Titali »

Der wahre Sinn von Weihnachten (der Weihnachtsmann oder Jesus Christus?) hm, ich weiss nicht, was ihr von gechannelten Botschaften haltet, aber ich finds Christus worte sehr passend (hm, mir kommt mal wieder der glaube in den sinn - weil wir den glauben verloren haben, scheisst uns diese zeit auch so an :cry: ):

Weihnachten - Feier des LICHTS und der LIEBE Interview mit Jesus (Durchsage)

(Durchgabe der Antworten im November 2001)

Lieber Jesus, Was kannst Du den Menschen zu Weihnachten sagen?

Es ist ein schönes Fest für Euch. Ich freue mich, dass Ihr zumindest einmal im Jahr das Fest der LIEBE feiert! Ich würde mich aber vielmehr freuen, wenn Ihr jeden Tag "weihnachtlich" denkt.
Die Botschaft ist ewig - sie kündet von FREUDE. Sie feiert vor allem GOTT, das LICHT und die LIEBE, der das KIND gesandt hat, also nicht allein das KIND, den Boten!
Dies gilt für jeden Tag. Eine Feier soll jeder Tag, jede Minute Eures Lebens sein, ja, mit jedem Atemzug solltet Ihr IHN feiern, Euer LEBEN feiern, das auch ewig währt!

Viele Menschen lieben Dich und beten Dich an!

Ich bin Euch Bote, Helfer und liebender Freund. Betet nicht mich, sondern IHN an, der Euch VATER und MUTTER zugleich ist. IHM allein gebührt alle EHRE und Anbetung. Ich selbst bete nur IHN an, wie alle Himmlischen Wesen.

Bist Du wirklich für immer bei den Menschen?

Mein Versprechen "Ich bin mit Euch alle Tage" gilt ewig, so auch jetzt. Auch ich wohne in Eurem Herzen - DORT bin ich also mit Euch in Ewigkeit. Dort könnt Ihr mich finden, wenn Ihr mich finden wollt. Ich dränge mich nicht auf. Ich warte.

Lieber Jesus, wie findest Du die Weihnachten der Menschen?

Ihr, meine lieben Brüder und Schwestern, setzt Freude mit materiellen Geschenken gleich, weil Ihr Euch die Erfüllung Eurer Wünsche nur durch ein materielles Geschenk vorstellen könnt. So habt Ihr das gleichgesetzt. Damit habt Ihr Weihnachten auf die materielle Ebene gezogen und in enge Beschränkungen versetzt. Ja, Ihr habt damit allen Zauber aus Weihnachten genommen, den Zauber, der in Eurer Kindheit noch vorhanden war, und nach dem Ihr Euch heute sentimental zurücksehnt, ohne eigentlich zu wissen, warum. Ihr werdet ihn so nicht finden können.
Ihr feiert nach außen, weil Ihr innen nichts mehr fühlt. Fühlt Ihr noch den Schmerz der Bäume, die für Weihnachten gefällt werden oder ihre Zweige verlieren? Ich fühle den Schmerz jeden Baumes, der gefällt wird. Die Bäume sollten vor dem Fällen zumindest darauf vorbereitet und gefragt werden, ob sie damit einverstanden sind...Vergesst nicht, ihnen zu danken.

Lieber Jesus, wie würdest DU Weihnachten feiern?

Ich würde die Natur aufsuchen, aber auch unter Menschen sein. Ich würde mein Herz-Chakra weit öffnen und auf alle Welt LIEBE strömen lassen, tanzen und lachen, mich an schönen Speisen freuen und tun, was mir spontan einfällt und was mir Spaß macht, dabei in meinem Bewusstsein immer mit VATER-MUTTER verbunden sein und somit GOTT an meinen Freuden teilhaben lassen - ganz genauso wie an jedem anderen Tag!

Lieber Jesus, ich danke Dir!

Ich SEGNE Euch alle, meine Geliebten, hier und jetzt und in Ewigkeit.

http://www.puramaryam.de/weihjesus.html
Titali

Beitrag von Titali »

hier noch was spannendes - jesus christus ist eigentlich nicht an weihnachten geboren:
Am 25. Dezember feierten viele Kulturen (Ägypter, Inder, Römer, Germanen) den "Tag der Wintersonnenwende". Übrigens, die Römer überhäuften schon damals die Kinder mit Geschenken.
Julius Cäsar hatte noch keine technischen Hilfsmittel bei der Festlegung des kürzesten Tages. So begann der (römische) Winter am 25. Dezember.

Die Kirche wollte ein Gegengewicht zu den heidnischen Feiern setzen. Hippolyt von Rom ließ erstmals am 25.12.217 die Geburt Christis feiern. Hippolytus war der erste Gegenpapst (zu Kalixtus); sein Vorschlag fand kaum Gehör.
Erst im Jahr 354 wurde der 25. Dezember offiziell festgelegt. Jetzt mußten noch die anderen Kirchenfürsten überzeugt werden. In Deutschland übernahm die Mainzer Synode 813 n.u.Z. den 25.12. als "festum nativitas Christi". Epiphanie ist in manchen Ländern noch heute das Weihnachtsfest.

Am Weihnachtstag klopfte gleichfalls das Neue Jahr an die Tür. Erst durch den vom Papst Gregor XIII. im Jahre 1582 eingeführten Kalender feiern wir Weihnachten und Neujahr getrennt. Ist nicht verkehrt :-))

Fazit :
Jesus von Nazareth wurde nach den biblischen Veröffentlichungen zwischen März des Jahres 7 vor unserer Zeitrechnung und November des Jahres 4 v.u.Z. geboren. Am 25.12.01 kann es sich nach der Bibel nicht "zu jener Zeit" begeben haben.
http://www.engelchen.de/santa/santa2.htm
Zuletzt geändert von Titali am Di 6. Dez 2005, 08:44, insgesamt 1-mal geändert.
ninasch

Beitrag von ninasch »

Weihnachten... na ja...bis vor krzem auch nur ein mehr oder weniger leidiges Thema für mich...aber mit meinem kleinen ist es jetzt schon wieder ein Thema...für Kinder ist die Weihnachtszeit etwas besonderes, leuchtende grosse Kinderaugen beim Anblick vom Samichlaus oder von beleuchteten Christbäumen mit all den glänzenden Kugeln...
Dadurch hat Weihnachten etwas von seinem Glanz für mich zurückbekommen und das möcht ich meinem Kind nicht vorenthalten.... auch wenn ich selber nicht gläubig bin...
@ all wartet nur bis ihr selber Kinder habt*schmunzel*
Benutzeravatar
industrialsun
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Di 7. Jun 2005, 10:57

Beitrag von industrialsun »

Traumtänzer hat geschrieben:Auso i finge Wiehnachte schön, aber nid wäge der Geburt vo Jesus (i bi nid christlech igsteut) sondern wöuw die ganz Familie zämechunt und mes guet het. Das mache mir zwar süsch scho o, aber Wiehnachte isch haut irgendwie bsungers festlech. Das mit de Gschänk isch zwar mängisch chli stressig aber es fägt o, weme sine Fründe und der Familie chane Fröid mache.
jo, so gsehni das eigentlech au. für mi het wiehnacht eigentlech ke bedütig, usser dass i ebe mit mire (nöchschte) family zämechume und mirs s guet hei mitenang. da ig mini family nid viu gseh (die wohne z wiit wäg) und da ig weiss, dass ig ihne ä grossi freud mache, bini gärn bereit ä 2-tägige food-parcours mitzmache (wiehnacht mit mami, papi, schwöschterli bi mir, 25. mit grossi, grossvati, unggle und tante bi denä).

äs het au ä zyt gä i mire "jugend", woni das ganze konsum-ding und die heuchelei verdammt ha, woni au nümm ad wiehnacht bi de grosseutere bi gange. aber ig dänke "wiehnacht ist, was du draus machst" :wink:
ig gibe däm hüt ebe die bedütig, dass i familiemitglieder gseh, woni süsch fasch nide gseh, dass i fröid bereite und mir das fröid bereitet, und da's das erfüut, gangi gärn.

und mim fründ und mirä ängschte familie machi generell gärn gschänk, eifach so us fröid ar fröid.
Antworten