salüüü
also us persönlicher erfahrig wür ich dirs Reason empfehle zum afange... Das isch zimlich eifach und logisch ufbaut. im reason chasch sehr viel Grät simuliere, du hesch es seperats Rack (Gerätesimulation) und en seperate Sequenzer (mit tonspure). somit isches eigenltich ähnlich ufbaut wie es "homestudio" ... dazue bruchsch lediglich es masterkeyboard zum programiere.. ich wür dir au empfehle dasd sbuech dezue kaufsch "Musikproduktion mit Reason 4" ... det isch alles guet erklährt und beschriebe (jedes virtuelle grät, funktione.... ect / het au cdrom mit schritt für schritt ahleitig)...
Nach einiger Zit, wend das mitem reason eingermasse begriffe hesch, den chasch immerno wechsle uf es spezifischers programm, oder du chasch sreason mitem cubase kopple, oder chasch dir afange plugins zuelege.. oder analogi grät und die übers interface recorde... ebe, dmöglichkeite sind gege ufe offe...
aber zum afange wür ich dir wüklich sreason empfehle, isch eifach zum bediene, het zimlich alles wasd bruchsch, isch ned tüür, git es buech dezue...
(huiii, ich hoffe ich han kein Fachgesimpelkrieg agfange....

)
Liebs grüessli zrug