Progi Panik Teil 2 die Reise geht weiter 13/14 September

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Rojak1
Silver Member
Silver Member
Progi Panik Teil 2 die Reise geht weiter 13/14 September

Beitrag von Rojak1 »

Yoo Hallo Party Peoples ; suberi Sach gsi det im Schuppe. Guet usgrüschtet mit Bar Kühlalag und Chuchi häm mer üüs idas Abentüür Progi Panik Teil 2 am Samschtig Nommitag anegmacht. Alli Vorbereitige wie Irume; Food parat mache ; Soundalage istelle etc...etc..sind zügig glofe. De Fäbu und Sändi hend wie immer es Superdekko anezauberet.So isch gli Obig worde und Party het chönne losgoh. Ganz eideutig e Insidertipp ; Hammer DJ's ; Geile Sound und gueti Gäscht; was wott me meh? Coo sind Ihr abgange und DJ's au....Miguz und Thömmel und au alli andere; Ganz verreckt gsi. Da händ Ihr wirklich VollGas geh....Danke ; A dre Stell wem mir üüs vo Sound Parc Lingsabbiege as Party -Macher vorläufig verabschiede...Mir hend es guets Johr mit Euch zäme gah und mängi Nacht um D'Ohre gschlage...A alli Gäscht , Helfer, Party- Peoples, Security, DJ's, Aemter, Grundbsitzer wo üüs das alles ermöglicht hend wem mer üüs Bedanke für das alles. Isch e gueti Zyt gsi und ech denke immer wieder sett ech de Goaszene bi. Cha wenigschtens säge das ech mit de halbe Schwyz scho Party gfiret ha. JuhUUU...Bi riesig froh das ech all di guete Lüüt ha döfe chönnelehre und ha de und die einte gern gwonne.Mir informieret Euch drüber wie's witergoht mit Sound Parc Lingsabbiege. Im Name vom Rene nomal es grosses Danke a alli...Möchids guet bis bald...
/grim =D> /pfeil /happy /happy /bigs /yo

BildBild
BildBild
BildBildBildBildBild
Bild
Nachtwandler
Gold Member
Gold Member
Re: Progi Panik Teil 2 die Reise geht weiter 13/14 September

Beitrag von Nachtwandler »

Scho liecht bsoffe cho... no meh gsoffe - Stäge abegheit #-o Aua min Rügge und mini Schulterä, denn no chli go chotze (isch mir plötzlich huere übel gsi /frage ). Also ich han voll verseit :lol: . Möcht mi no bi de blonde Frau bedanke (2tes Bild mitte) wo sich um mich kümmeret het und nomal es mega fetts MERCI für de Shuttle Fahrer wo eus grad bis vo d`Huustüre hei gfahre hett - So en Service gits sälte. =D>
Rojak1
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Rojak1 »

WOOW gar nüd gseh Dominik....aber da muess der recht geh; das sind wirklich Cooli Mädels gsi...Hoffe fühlsch di wieder besser jetzt?! Ja da isch de Andy zur Höchschtform ufglofe...au mech het's verwütscht a dere Party...De Ganz Tag gholfe und no bis am 4i a de Bar gschaffet. De isch au für mech Zyt gsi go Lige nebedra id Schüür. Isch scho no praktisch wenn meh sini eigene Küssi bi sech het..ha mi de verchroche, uf Krawattechüssi gleit und e Decki ; Jacke übere Kopf...S'het mi zwar jedesmol halbe Meter ab Bode gshaket wenn de Bass igsetzt het. Aber Müdigkeit het si Tribut zollt. Ha gli nüme ghört und am 7i het mi de Andy au heita...THanks a Lot Man...Wirklich 1a Service...
Überhaupt hend die vo Sound parc Lingsabbiege sich wirklich e Heidemüh geh s'ganz Johr düre und minere Meinig hettits me Gäscht verdient gha...Defür hem mer spontan amigs di beschte Gäscht gha...Super hani no gfunde das de Miguz no ineglueget het und e Specialsession änegleit het. Überhaupt isch de Sound wieder mol Creme gsi...vo allne DJ's...
also Euch allne e gueti Zyt......

Bild
Bild
Bild
Bild
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Rojak1 hat geschrieben: Defür hem mer spontan amigs di beschte Gäscht gha...Super hani no gfunde das de Miguz no ineglueget het und e Specialsession änegleit het. Überhaupt isch de Sound wieder mol Creme gsi...vo allne DJ's...
also Euch allne e gueti Zyt......[/i][/color]
Danke für die Blume
Ja esch luschtig gse Troz Invalidität hani mine Spass gha hed gfäget
Ben Positive überaschtgse wer so det gse esch es paar alti bekannt weder Troffe
Leider het ich mich mega ufs set vom USL gfreut gha
han den aber würkli mal hei müsse go penne und Bein hochlagere esch aber alles in alem es Lustis Fäschtli gse

@Nachtwandler
Ja esch immer guet wen e chrankeschwöschter anere Party esch

Peace und Blüemli bis zode nöchschte Party
Shajana
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Shajana »

Jö Nachtwandler das isch doch gärn gscheh. Dui hesch mer ja wirkli cheibä leid ta,miär alli hends so luschtig und sind am umä stämpfälä und dui hesch so miässä liedä 8-[ Ich hoffä dui hesch dich guäd erhold....

Ich wet mich a därä stell ai bi allnä bedankä wo diä Party uf Bei gschtellt hend und bi allnä DJ`s fir dä
super mega scheni Sound,miär hets ja wieder super guät gfallä.
A diär U.S.L. nu einisch äs mega dankäschen fir CD,gfallt mer sehr guäd und die Sound isch ja wieder super igfahrä =D> /happy n-smile_2721.gif n-smile_2127.gif
Ich winschä iech allnä ä guäti Ziet un bis zum nechschtä mal. Griässli Sonja
Rojak1
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Rojak1 »

Yoo, salü Sonja Miguz und Dominik...de häm mer's ja troffe wenn Ihr Euch einig sind..Au üüs het das Feschtli Spass gmacht...und mir lueget jetzt wis witergoht...Sicher gsehm mer üs wieder ade einte oder andere Party...See ya around Switzerland..Let's Party !! /pfeil :-({|= :-" =D>
Bild
Bild
Shajana
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Shajana »

Hoi zämä,ich suächä im Namä vom Rene und Marco diä 3 Fraiä vo Bärn,vorallem sie wo gfahrä
isch,s`wär schen wenn dich wurdsch mäldä will diä Mannä hend dini telefon nummärä verlorä ](*,) und dui hesch mit inä wägä Wiähnachtä epis abgmacht. Griässli
piraña

Beitrag von piraña »

chli aber oho...

het gfägt, und isch vollgeil iecho, das wenige publikum so abgoh z gse.

M!GuZ hat geschrieben: Leider het ich mich mega ufs set vom USL gfreut gha
hey, migüzli: nöchscht schaltjahr hesch de wieder e chance ;)

ät shajana: gärn gscheh :-D

bedanke mich no bi allne, die öpis zo dem fäschtli bidreit hend,

und bim mantra - dass er mir hinderem mischpult isch go gsellschaft leischte. het au gfägt /happy jeah - boy!

und natürli bim rene: danke, chef du party!

ei entschuldigung hani a no azbringe: sorry, dany - ich ha nid gwüsst, dass du geburi hesch, sondern ha gmeint, es sig en andere dany (vo euch gits au einigi. wennd er de marcos konkurränz mache :-k 8-[

alles gueti im neue läbesjohr!
schmotzli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von schmotzli »

Gibe mine Senf au no dezu :-" Isch e cooli Party gsi mit gutem Sound & mega cooli Lüüt =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Hoffe goht bald wiiter /bigs /bigs /bigs
Gruze
Antworten