Agoraphobic Nosebleed - ehm, Songname isch chli schwirig, d CD het 76 Stück und dr Song wächslet au 20-30 Sekunde.
Aber aui wo gärn möglechst speedy musig hei sötte sich die Band mou aalose (und weni speed säge denn meini nid hardcore oder punk oder so sondern ÄCHT speed)
hehe, ja das wird spannend, aber zaubersprüch sind (sing?) glaub nid erlaubt Morgaine, die alte (äh junge) Hexe - hihi
uahaha....ja du, nimm dich in acht!!!*zauberstabschwingundsprücheklopf*
i bi bekannt für mini zoubertränk....und mini künscht si im ganze land bekannt....*chch*
och den einen oder anderen trick habe ich schon auch noch auf lager *dasaltebuchwiederhervorkram*
es wird sech sicher no was finde. u schüsch de haut nöchscht früehlig. bis denn hie mini euschtere sech sicher ou wieder erhout. hoffi ömu....*chch*
hoi zäme, bin grad dehei am musiglose + fäge und zwar nach nach öppe sowieso:
- Neum. °Deep End RMX°
- Metatron. °Electronic Truble°
- Vaishyas. °Konkret°
- Human Blue. °Multipus° or multiple plus hehe
- D Tector. °Scooter Intruder°
freumi ufs weeky.
come-on. dance with me
tanzeder mit?
Zuletzt geändert von Indigo am Fr 19. Okt 2007, 12:24, insgesamt 1-mal geändert.
"Zwei Dinge sind unendlich: Das Universum und die Menschliche Dummheit. Aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher."
(Albert Einstein, dt.-am. Physiker, 1879-1955)
Wenn du was haben willst was du noch nie gehabt hast, dann musst du auch bereit sein etwas zu tun was du noch nie gemacht hast... - Mach die Augen auf und fange an zu verändern!
s absolut schräägschde stuck woni bis ez känne..: "Taiyo (Chakra rmx)"
vo Prana (Album: Geomantik) Karussel puur
°°Dance Into The Neverland°°
Wenn du was haben willst was du noch nie gehabt hast, dann musst du auch bereit sein etwas zu tun was du noch nie gemacht hast... - Mach die Augen auf und fange an zu verändern!