Neue Ultimative Bilder von Infected !!!

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

supercell hat geschrieben: es isch nid brunz... DU findsch das brunz! oder sind die lüt wo det sind alli brunz und huere duble? I bi scho a parties xi mit mit meh als 5000 lüt und ha det wohl familiäri erlebnis gha und vel meh spirit xeh und gspürt als ade meischte chline parties.
I finde das a grössere Events vel me spirit vo verschiedenschte mensche zämechont als a chline, a chline parties gots ja eh emmer nur um eis... aber lömer das.
Anhand vo Fotos d stimmig zbeurteile isch sowiso schwachsinn... Selber gspüre und erlebe und nacher drüber urteile isch s einzig wahre anstatt vo vorne rein z verurteile :wink:
und wen en Act grad mitem drum oder de E-gitarre oder was au immer voll am abrocke isch und stimmig grad ufnes maximum ufereglet, wo luegt me de häne? :dj

peace :mrgreen:
ja aso han nöd welle säge, dass grossi partys nöd geil seged. ich han sehr gern grossi partys.
das mit de bildli isch symbolisch gmeint; und ich finde au nöd grad, dassmers sött vebüüte, zum dj zluege.
was ich sehr unschön finde isch die "pavian mässigi" entwicklig wo grosseteils im gang isch. da paar biispiel wonich meine:

-lüüt mached musig zum erfolg ha und "respect" überzcho
->lüüt wo musig mached bzw ufleged, wärded zum teil scho fascht als besseri mensche agluegt (so analog zum verhalte vome teenie, wo spice girls fan isch)
-unter "musiker" oder sägeme besser produzente herrscht zum teil mega dstimmig: wer hät de länger.... (so wie be de pavian)
-mit eme krasse bass werded dlüüt zum schreie bracht.
-dadruf, mit krasse bäss dlüüt zum schreie zbringe wird meh wert gleit, als irgend e "sinnvolli" ussag oder emotione id musig zbringe und dlüüt ufe reis mitznäh
-> dlüüt verlanged daruf abe au immer meh nach krasse bäss und sind nöd würklich fähig oder, besser gseit, sind nöd interessiert dra, emotione oder "sinnvolli" ussage us de musig zschöpfe.

ich behaupte, dass all die pünkt, die entwicklig, UNTER ANDREM vo dere "kommerzialisierig" gfördered werded. wenn musig für geld, erfolg, respekt oder suscht was egomans produziert wird, wird au zwangswiis mit de ziit immer weniger wert uf gfühlsgehalt gleit; viel meh mussme dann logischerwiis druf luege, dasses de lüüt, em konsument, gfallt (masseabfertigung, flüüsbandproduktion). und dass ghörtme uuhuerre übermässig krass - viel musig isch eifach us geltigssucht gmacht. und das lockt miinere meinig nah au immer mah lüüt a, wo eifach am "gorillamässige" party mache interessiert sind: viel bier, viel schreie, viel pfiffe, viel nach führe luege, viel service.
was dadurch verlore chönnt gah/zum teil au verlore gaht, isch ebe das herzliche, spirituelle. nöd dasses nöd au herzlich chan sii, zäme dsuufe, zschreie und eifach es geils festli zha... ich rede vo meh... ich rede vo verschmelzig.... vo reise... vo trips.... vo orgasme.... vo intensive erfahrige, wo über "eifach e geili pary" hinweg gönd und trilliarde mal krasser und ussschlaggebender sind. und au davo , das gmeinsam anere party zerlebe, indem mer zum biispiel ebe enand id auge luegt, mitenand was "id luft ussended". wenn all eifach nur nach füre lueged, in erwartig jetz vom dj befriedigt zwerde, isch das fascht nöd möglich.

söttig erfahrige sind a vielne partys zimli schwer zerreiche, grad wenn immer so dubbelifullon lauft... sind schwer zerreiche/zerlebe, wenn musig lauft, wo für geld gmacht wird (-->kommerzialisierig).

und zudem isch alles was ich da schriibe nur miini menig, so @brunz
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

ich rede vo verschmelzig.... vo reise... vo trips.... vo orgasme.... vo intensive erfahrige, wo über "eifach e geili pary" hinweg gönd und trilliarde mal krasser und ussschlaggebender sind. und au davo , das gmeinsam anere party zerlebe, indem mer zum biispiel ebe enand id auge luegt, mitenand was "id luft ussended". wenn all eifach nur nach füre lueged, in erwartig jetz vom dj befriedigt zwerde, isch das fascht nöd möglich.

söttig erfahrige sind a vielne partys zimli schwer zerreiche, grad wenn immer so dubbelifullon lauft... sind schwer zerreiche/zerlebe, wenn musig lauft, wo für geld gmacht wird (-->kommerzialisierig).
kollegoli, eg denke du hech en zimli romantischi vorstellig vo (oder meinig über) Goapartys. Du redsch vo verschmelzig und orgasmische reise und behauptisch das seg nur a "chline spirituelle" partys möglech. ig persönlech finde das das was du beschriibsch vorallem vo eim selber us chunnt. es sind iidröck, wünsch und überzügige vo dir wo dezue füehred das du das wahrnimmsch und du projeziersch das uf d party. leider bisch nid fähig das bi nere grosse party au so z mache, wahrschinli wills dini überzügig nid zueloht. Aber glaub mer es fühled sich a keinere party alli lüt mit dir verschmolze, höchstens du mit ihne. Und was för en tolli spirituelli verschmelzig sött das denn sii? liebi? eg bezwifle stark das a irgend einere party epper foht alli andere z liebe, geschweige denn dass alli enand foi afo liebe.

und zum thema kommerz, eg denke das es i der goaszene nid wükli vill lüüt git wo die musig mached wegem geld, will goa nid grad die lukrativsti musikrichtig isch. und grad bi musiker wo ihre sound selber schriibed/komponieret findi es schwer z säge das es totale kommerz isch,
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

http://www.myspace.com/miniskirtetranger
http://www.myspace.com/schngeist

:-)
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

hmm...

nei ich finde eigentlich nöd dass das nur a chliine partys möglich isch. ich erleb das au scho öftersmals a grosse partys.

es gaht me ja eigetlich au nöd drum, dass jetz alli komplett verschmolze sind. es gaht mir meh drum, dass ichs mir eifach erwünsche, dass so reise möglich sii sölled. ich sehne mich nach meh musig, wo das möglich isch oder gar, wo sich das zum ziel setzt. (goa hat die bedüütig für mich; das isch unter anderem das, was fü mich goa vo vielne (nöd vo allne) andere partys unterscheided). und leider setzt sich, wie ich vorher ja ebe gseit han, die meist mir bekannti musig zum ziel, eifach de lüüt zgfalle und sie mit dem zfüettere, wo nach sie schreied.

natürli chunnt viel vo dem "kosmische" zuestand vo mir inne. aber schlussendlich passiert das ganze anere fü mich guete party au zwüsche de lüüt. wenn jetz aber fascht immer nu musig lauft, wo sich nur erfolg be de lüüt und "gschrei" zum ziel setzt, dann wird das immer schwerer.
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

Aber glaub mer es fühled sich a keinere party alli lüt mit dir verschmolze, höchstens du mit ihne
dazu sag ich nur:

innen = aussen, aussen = innen

manche menschen sind empfänglicher für schwingungen von aussen, andere eben weniger, beziehungsweise können sie sich besser davon ablenken...

als beispiel die fly to psy party... alle schreiben hammer reports... wie geil alles war, die szimmung etc... nur ich trau mich nicht, weil ich einfach sagen müsste, dass mir die stimung grossteils echt schräg eingefahren ist... und das war NICHT meine vorhandene grundstimmung, sondern die schwingungen von diversen total verladenen menschen dort...

kollegoli, lass dich ned unterkriegen! :wink: es gibt viele, die dich verstehn...
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

danke@manu

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

du weisch doch... so schnell hört de kollegoli mit siine saublöde pauschalisierige nöd uf... ihihihi mauahahahah
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

hmm,ig verstah gloub scho chli besser was de meinsch.

du suechsch wahrschinli musig wo nid eifach nur vou schrill und heftig abgaht. sonder eher en gwüssi ruhe und harmonie verbreitet. und ig mues sege do verstahn ig dich und bin uf ere ähnleche wällelengi.

allerdings glaub eg nid das das was mit kommerz oder geltigssucht z tue het. es isch eifach so das musik verschideni funktione het. und 2 vo dene unermessich ville funktione wered einersits die "schrei hyper party abgah extase" musik und anderersiits d "beruhige nach inne gah meditiere" musig.

die einte lüüt bevorzuge halt s einte und die andere s andere. obwohl das a partys doch eher d abgah musig vo der mehrheit gfröget isch (zumindest d nacht dure), und das isch au der einzig grund warum meh so musig lauft. will d lüt das eher wend als musig wo nach inne gaht (die passt villne lüt au eher deheime besser). beidi arte vo musik sind aber glichberechtigt und hei s gliche existenzrecht.

me sött d liveacts nid allzu schnell beschuldige das si kommerziell send. ig denke die meiste acts ir elektronische musig möched eifach de sound wo ihne gfallt. es git do no kei marktforschig was för musig sich guet verchouft und drus resultierendi regle wie me en "hit" produziert, zumindest issch das no lang noni so verbreitet und konventionalisiert wie ir pop musik.

was sicher en schritt in die rechtig isch, isch die "Imagepflege" wie sie jo au infected mit dene bilder möched. aber das isch jo no kei iigriff i die musikalischi praxis vo ihne. und bestimmt au nid ihri art tön uszwähle.
wenn die musikalischi praxis dodevo betroffe isch. (aber be infected denki das sie spötistens mit em neue album bewiese hend, das au ihri musizierpraxis dur ökonomischi überleggige mitbestimmt wird, das trifft aber lang nid uf alli musiker zue wo ihres image pflege mit bilder und so)
wenn me aber es guets musikalisch produkt het, den söll me doch au chli werbig deför mache. grad um sich überhaupt irgendwie geg die öbermacht vo "radiomusig" chönne z behaupte.

als musiker muss me ebe immer entscheide inwiefern das me kunstwerk macht und inwiefern das me es produkt liferet. und es album oder en platte sind ebe beides, eg bevorzuge der schwerpunkt uf der kunst, aneri lüt wei vorallem etablierti produkt. aber das isch halt gschmackssach und jede entscheidet selber was gut für ihn isch. rein objektivi qualitäte gits nid. das sind immer geistigi konstrukt.
Dieser Beitrag ist an jene gerichtet die Wissenschaft von Satire zu unterscheiden wissen.

altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

hmm, merke grad min letschti biitrag isch nid ganz durdacht. loh ne aber trozdemm lo stah, will er gliich gwüssi aspekt beinhaltet wo die disskusiion chönd wiiterträge.

Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

obwohl das a partys doch eher d abgah musig vo der mehrheit gfröget isch (zumindest d nacht dure), und das isch au der einzig grund warum meh so musig lauft. will d lüt das eher wend als musig wo nach inne gaht (die passt villne lüt au eher deheime besser). beidi arte vo musik sind aber glichberechtigt und hei s gliche existenzrecht.
aso ganz klar händ bedi musikrichtige sgliiche existenzrecht. han scho no kein chriegszug gege gorillamusig plant O:)
me sött d liveacts nid allzu schnell beschuldige das si kommerziell send. ig denke die meiste acts ir elektronische musig möched eifach de sound wo ihne gfallt. es git do no kei marktforschig was för musig sich guet verchouft und drus resultierendi regle wie me en "hit" produziert, zumindest issch das no lang noni so verbreitet und konventionalisiert wie ir pop musik.
ich glaub ebe nöd, dass die meiste würkli die musik mached wo ihne gfallt... zumindest tönts für mich nöd eso; oder sägeme vieli gönd eifach (viellicht sogar unterbewusst) en kompromiss ii. das heisst: ich glaub sowohl dnachfrag vo de partygänger, als au de beweggrund zum musigmache vo de musiker, wird meh durch kollektivi hypes als durch persönlichi bedürfnis beiiflusst. han paar mal sgfühl, vieli wüssed gar nümm wases wänd, wells eifach zu fest i dem hype dinnesind.

nachdem ich das ganze gscheh jetz doch au es ziitli beobachtet, erlebt und mit vielne lüüt gred han, bin ich eifach überzüügt, dass e huerre krassi unsicherheit under de lüüt ume isch. ich han sgfühl, die meiste musiker getroued sich gar nöd öpis vo ihrem tüüfste innere i ihri musig zgäh... zu gross isch dangscht bzw de druck, dass es anderne gfalle muess. die meiste wo ich kenn, gönd eifach uf nummer sicher und orientiered sich meeeega a dem, was scho mal erfolg gha hät... es sind mega wenig, wo sich troued, selber neui sache zmache, en schritt is ungwüsse zmache, well be neue sache weissme ja nöd wies achunnt. und au drum sägi: isch doch scheissegal wie öpis achunnt. wenns eim selber würklich gfallt, dann MUSS es au no anderi mensche gäh, denes gfallt.

ich versueche au niemert zbeschuldige, wenner "hype"musig macht... schuld isch sfalsche wort. ich han meh scho fascht chli mitleid bzw. ich chan mich guet i de ander ineversetze: dwelt isch uf e art en verdammt krasse ort und ich verstah jede, dems igendwie schlecht gaht, jede wo viel problem hat und ich verstah au jede, wo sich unsicher isch, au wenner mit dere unsicherheit scho fasch öpis, was mir meeega wichtig isch, am zerstöre isch. wennich bös uf lüüt wär, wo miine optimale vorstellige nöd entspreched, dann wäri en mega hasserfüllte mensch. mir sitzed all irgendwie im gliich boot und de eint hat halt chli meh problem und de ander weniger, de eint isch sich sicher, de ander nöd.

de punkt "gorilla-pavian-musig-produzier-syndrom" isch eine wo ICH mir 100% sicher bin. und dadurch gsehn ichs scho fascht als mini pflicht, die vo mir erkannti "wahrheit" (aso nöd das ich de einzig wär, wo das erkennt hat) use zkommuniziere (wär ja huerre fiis wennis nöd wür mache). anderi lüüt sind sich wo andersch sicher und es wär schön, wenn die au die det vo ihne erkannti "wahrheit" mir verrate würded, so dass mir eus gmeinsam wiiterentwickle und de orgasmusgehalt vo eusem lebe steigere chönd. VIVA LA EVOLUTION !
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

also wenns stimmen würd, dass musiker immer nur das produzieren würden, was ihnen gefällt, dann hätten aber verdammt viele den selben musikgeschmack... ganz ehrlich, wieviel tracks sind noch erkennbar als von einem bestimmten künstler stammend? klingt wieder nostalgisch :lol: aber früher war das möglich... und auch teilweise heute noch... aber ich verpauschalisiere jetzt mal, das ganze neo-fullon-isra-trance-gedüdel, das kann doch kein mensch mehr auseinanderhalten... und genau das ist doch was olli meint, der hype dem viele verfallen sind... und ich seh das ähnlich wie er, das ist eine unterbewusste geschichte... ich habe angefangen selbst sound zu machen und muss sagen, es ist tatsächlich verdammt gefährlich nicht einem bestimmten schema zu verfallen:

"es muss so und so klingen, genau wie xy das auch macht, dann gehts ab, das knallt, da flippen die leute aus!" ... man ist oftmals versucht einfach zu kopieren, was bei anderen funktioniert... dann will man gewisse tricks von bekannten artists nachmachen, shit, ausserdem klingt dem sein synth ganz anders, wie bekomm ich das auch hin, usw.... ich glaub nicht mal, dass das die geltungssucht ist, dass man genauso viel erfolg hat wie andere... glaub eher, das ist die sucht danach, die leute zum ausflippen zu bringen... leider tendiert die ganze sache dann zum einheitsbrei...
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

Psymäleon hat geschrieben:Die ewig selbe Diskussion... und ich kann sie immer noch nicht ernstnehmen. Muss die Goaszene denn so richtig undergroundmässig sein? Sollte der bünzlige Nachbar am besten gar nichts von der ach so geheimen Musikszene wissen? Wenn ich die ganzen Trauerlieder über Kommerzialisierung höre frage ich mich immer: braucht ihr die Goaszene für eure Identität und um vor allem, um euch von der bösen Masse Namens Gesellschaft abzugrenzen? Man brüstet sich doch immer mit einer unendlichen Nächstenliebe, tonnenweise Toleranz und anderen schönen Eigenschaften, gönnt aber das hochgejubelte Goa-Lebensgefühl nur ganz ausgewählten Menschen.
hehe psymäleon :) du sprichst mir aus der seele. =D>
http://www.mrsgreen.ch

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben:ganz ehrlich, wieviel tracks sind noch erkennbar als von einem bestimmten künstler stammend?

klingt wieder nostalgisch :lol: aber früher war das möglich... und auch teilweise heute noch... aber ich verpauschalisiere jetzt mal, das ganze neo-fullon-isra-trance-gedüdel, das kann doch kein mensch mehr auseinanderhalten
Wieso soll man das nicht mehr auseinanderhalten können?? hast du dir vielleicht schon mal überlegt, dass das vielleicht schwieriger wurde weil es nicht mehr nur eine Hand voll bekannter Acts gibt???
Die Musik ist heute nicht weniger persönlich, aber bei sovielen Acts ist es schwierig, dass jeder einzelne Styl unverkennbar ist oder?

Zudem gibt es keine einzige Musikrichtung die nicht nachträglich von gewissen Leuten geprägt wurde und es ist auch nicht möglich Musik zu machen ohne äussere Einflüsse. Du wirst immer von anderen Künstlern und deren Musik inspiriert, das war schon immer so und ist auch in unserer Szene nicht anders.

"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

edoArdo hat geschrieben:
( (( {-_{-_-}_-} )) ) hat geschrieben:ganz ehrlich, wieviel tracks sind noch erkennbar als von einem bestimmten künstler stammend?

klingt wieder nostalgisch :lol: aber früher war das möglich... und auch teilweise heute noch... aber ich verpauschalisiere jetzt mal, das ganze neo-fullon-isra-trance-gedüdel, das kann doch kein mensch mehr auseinanderhalten
Wieso soll man das nicht mehr auseinanderhalten können?? hast du dir vielleicht schon mal überlegt, dass das vielleicht schwieriger wurde weil es nicht mehr nur eine Hand voll bekannter Acts gibt???
Die Musik ist heute nicht weniger persönlich, aber bei sovielen Acts ist es schwierig, dass jeder einzelne Styl unverkennbar ist oder?

Zudem gibt es keine einzige Musikrichtung die nicht nachträglich von gewissen Leuten geprägt wurde und es ist auch nicht möglich Musik zu machen ohne äussere Einflüsse. Du wirst immer von anderen Künstlern und deren Musik inspiriert, das war schon immer so und ist auch in unserer Szene nicht anders.
bisch da ganz sicher, dass ehrlich zu dir bisch?

aso jetz grad zb de ganz "neofullon" tönt doch schlichtweg eifach alles fascht 1:1 glich? i anderne musigrichtige isch das natürli genau so...

ich finde es isch zwingend nötig dasses e persönlichi note drind hät... was nöd heisst dassme jede tag s'rad neu erfinde muess. be protoculture ghörtmer zb die eige note (und das isches doch , was siini musig so geil macht). be infected (au wennmirs nöd gfallt). be subconsciousmind. be maua.... hmmmm meh fallt me grad nöd iii.... scheisse, oder? aso dassme jetz nüt me ifallt, be sooo vielne verschiedene(??????) künstler(??????)?
altered
Platin Member
Platin Member
Beitrag von altered »

die vo mir erkannti "wahrheit" (aso nöd das ich de einzig wär, wo das erkennt hat)

wahrheit ist die erfindung eines lügners ;-)

ganz ehrlich, wieviel tracks sind noch erkennbar als von einem bestimmten künstler stammend?

klingt wieder nostalgisch Laughing aber früher war das möglich... und auch teilweise heute noch... aber ich verpauschalisiere jetzt mal, das ganze neo-fullon-isra-trance-gedüdel, das kann doch kein mensch mehr auseinanderhalten

ja die ussag het scho chli was "wahres" dra, jedoch liit das miner meinig nah a demm, dass es hüt eifach vill meh musiker i dere szene git, und das halt villi nur "standard sound" hänebringed. me cha nid vo jedem erwarte, dass er nur orginelli und neuartigi und persönlechi tracks produziert. früecher isches halt au vill schwiriger und kostspilliger gsii musik z produziere, wass vellech au dezue gfüehrt het dass es die wo nur mittelmass sind nie gschafft hend z produziere. und hüt muss me halt e chli sueche unter dere fluet vo releases bis me en perle findt.

und me chan übrigens au dark und proggi genauso pauschalisiere und säge es töönt doch alles gliich. d unterschied ghört me halt wenn me en freqak vo dere musig isch. für ussestehendi töönts halt nach bum bum bum und nid meh...

edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

jaaa :) genau suncollector! ich kann mir nicht vorstellen, dass Leute die Musik lieben und selbst machen, es nicht so tun wie es ihnen gefällt.
Das ist meiner Meinung nach in allen Bereichen so: Wer wechselt schon den Job nur des Geldes wegen, auch wenn man nachher total unglücklich ist ..

edoArdo
Gold Member
Gold Member

Beitrag von edoArdo »

Kollegoli hat geschrieben:
edoArdo hat geschrieben: Wieso soll man das nicht mehr auseinanderhalten können?? hast du dir vielleicht schon mal überlegt, dass das vielleicht schwieriger wurde weil es nicht mehr nur eine Hand voll bekannter Acts gibt???

bisch da ganz sicher, dass ehrlich zu dir bisch?

aso jetz grad zb de ganz "neofullon" tönt doch schlichtweg eifach alles fascht 1:1 glich? i anderne musigrichtige isch das natürli genau so...

ich finde es isch zwingend nötig dasses e persönlichi note drind hät... was nöd heisst dassme jede tag s'rad neu erfinde muess. be protoculture ghörtmer zb die eige note (und das isches doch , was siini musig so geil macht). be infected (au wennmirs nöd gfallt). be subconsciousmind. be maua.... hmmmm meh fallt me grad nöd iii.... scheisse, oder? aso dassme jetz nüt me ifallt, be sooo vielne verschiedene(??????) künstler(??????)?
Meinsch du im Aernst, dass du alli Könstler met Protoculture und Infected chasch vergliche?? Das send Legändene, das send Genies! Nome well ned alli so guet send heisst das no lang ned, dass die andere alli onpersönlechi Musig machet! (subconcoiusmind ond maua ghörsch wahrschinli use wells si di berüehred met ehrer Musig .. i cha der no es paar acts ufzelle wo mer gfallet ond i ohni probblem use ghöre)

I gseh s'Problem eher do drenn, dass euch die neu Musig nömm gfallt, als dass si us heiterem Hemmel onpersönlech worde esch ...
Es esch miner Meinig no schlicht ond eifach ned möglech Tag i Tag us Stonde im Studio z'verbrenge ond denn kei persönlechi Note dri z'brenge.

Antworten