de schöni-sache-ufspür-olator...

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Conclusion
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Conclusion »

Kollegoli hat geschrieben:aber min chef da vor mir haltets igendwie extrem lang uus?????? kei ahnig, ich bin richtig erstuunt. ich glaub ich erlöös ihn jetz dann bald mal, nöd dass er no e psychose oder sowas überchunnt.
hend scheffe so asich, die säget lang nüd, schriibet sich alles uf und dänn rüret sie dich use!

LOL .. nid ernscht näh gell ;)
Titali

Beitrag von Titali »

so, mir gots au super brächtig :wink:

ha sit gester weekend und bin jetzt bire mega liebe fründin in glarus! bi hüt morge früh erwachet, luege usse und gseh die wunderschöne bärge vo glarus rund um mich *wOw* bi när wieder go liege und ha vor mich häre dröimt ... när isch dr ramses (busi) zu mir cho kuschle... jöööö!!!

gli gö mir i natur go wandere zure burg und wärde es uflösigs-ritual mache ich und sie... wärde e es paar ziile schriebe, was mir wei erreiche und was mir a üs wei loswärde und das verbrönne und is universum schicke... losloh :wink:

ach, zläbe isch eifacht wunderschÖÖÖn ...

open your heart & your minds :lol:
kiss titali***
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

es uuflösigsritual, das tönt ja spannend...das tuet sicher hin und wider mal guet! ich hoff, du verzellsch dänn, titali, wies gloffe isch.

huiii oli, ich hoff dini mitarbeiter ligged jetzt nöd druffnigs züüg brabbelnd underem bürotisch, nach dinere goa-attacke, hihi...

ja de tag isch eifach super.. han gad es mega cools langs gspröch gha mit minere schwee und mim schwager über beziehige, sex usw. und das völlig offe und natürlich. und obwohl eusi asichte usenand gönd, hämmer das voll easy chöne so staa laa und eus gägesiitig zum nadänke aarege.

usserdem hani mi hüt ändli für en job entschide, jetzt hoffi nur no, dass mi det au nämed. positiv dänke! :-D

danke für eui super biiträg, das isch voll en uufsteller jede tag! *knuddl*
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja bem mir ligged jetz alli mitarbeiter voll verdrüffnet im züg ume und de sabber lauft ihne usem muul. ich han idere ziit schomal agfange die normale neonröhre da dur uv röhre zersetze. zudem hanis trinkwasser da scho mal chli "upgradet" dass dann au nüt ade stimmig fählt. :twisted:
Titali

Beitrag von Titali »

hey Shmahu

ja, es tat gut... fühl mich leichter und mein (ur)vertrauen ist wieder grösser geworden!

geht ganz einfach, kann jeder machen! man nimmt stift und papier und schreib einen zettel, mit einem ziel, einem wunsch oder einem traum ... oder man zeichnet... und ein zettel mit etwas, das man loswerden will, ob charaktereigenschaft wie schäche oder so... alles ist up to you! es gibt keine regeln, wir haben uns das so defniert...kannst du gestalten, wie du willst!

dann in den wald gehen ein kleines feuer machen, die zettel verbrennen darin und es dem universum übergeben und LOSLASSEN!!!

man verbindet so automatisch die 4 element: Das FEUER verbrennt es, die Erde trägt es, in die LUFT steigt der rauch und bringt es in die endlosigkeit und mit WASSER löscht (löst) man das feuer (auf)!

kann man mit allem machen so... z. b. wenn du einen ex-freund vergessen willst oder eine freundin, mit der du krach hattest - so kannst du das band auflösen...

abnabeln!!!

allright :wink:

greetzzz you ...
titali***
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member
Beitrag von tinu the PsySchlumpf »

Sonntag nachmittag an diesem "etwas anderen" Openair im Waldhaus Schüpfen... bringt doch der DJ den absolut geilsten Abschlusstrack den ich je gehört habe!
Paulchen Panthers "Wer hat an der Uhr gedreht"! Göttlich, wir alle in feuchtfröhlicher Bombenstimmung am mitsingen, hüpfen und am gröhlen, so geil!!
Respekt an den unbekannten DJ, einen besseren und passenderen Finisher kann man einfach nicht mehr bringen. Mein Herz ist fast ausgetickt vor lauter Lebensfreude! :-D
TheAngel1985

Beitrag von TheAngel1985 »

Hm... ich hätt au wiedermal tusig Sache wo nich hie chönt schriebe... ich beschränk mich uf die schönschte...

- hab Düsenflugzeuge im Bauch...

- es regnet und trotzdem scheint für mich die Sonne...

- morgen lerne ich 2i riesen Schätze kennen... *freu*

- am Donnerstag gibts endlich mein langersehntes Nasenpiercing... *megafreu* und *bibber* :-)

- meine Arbeit geht voran obwohl ich fast nichts mach?! :-) *lol* Lehrlingstochter sei dank... *grins*

- dieses Forum stellt mich auf... :-)

so und nun überlass ich es den anderen zu schreiben... *grins*
Titali

Beitrag von Titali »

Hehe angel - du bisch so en schatz! :P

Freu mich auch dich morgen kennenzulernen *hüpf* und vorallem heute abend noch zu chatten *smile* kenn dich zwar noch nicht persönlich, aber ich glaube, wir stammen vom selben planeten ab :razz: :lol: :lol: :razz:

Nasenpiercing? Uiui, pass auf… aber du machst das ja in der schweiz! Ich macht mir eins im juni in bangkok *shit* sollte es ja wissen … thai-style… der drückte mir doch einfach den stecker in die nase *schock* naja, es fiel mir dann wieder raus und eiterte nur noch *graus* naja, vielleicht mach ich nochmal eins, aber def. in der schweiz!

gOOd luck for you :wink:

Ja, dieses forum stellt mich auch auf und ihre mitglieder und administratoren *smile*

drück dich lieb
titali***
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Han hüt en riese Vogelschwarm im Baum vor mim Balkon kha, hehe, die händ zwitscheret und tschirpet, dass mer si's eigne wort nüm verstande hät.

Und wo's wäggfloge sind isch genial gsi, so guet 100 Vögel, wo gliichzitig usem Baum flatteret, dass isch no ganz es speziells Grüsch.

Ahja, und trotz em liechte Räge dusse isch e geniali Stimmig, d'Wulche gsehnd faszinierend uus und es paar ganz chlini Fläcke blau hani au scho dureschimmere gseh... :-)

Lago mio, dä Herbscht isch scho e wunderschöni Jahreszyt.
Gnüsset's. :-)
Peace
A.
Titali

Beitrag von Titali »

hehe drachi, ja herbst isch scho wunderschööön... bin grad vo züri heicho und ha die böum aluegt, wie sie langsam rot und gälb wärdet und landschaft! es isch herbst..

bin jetzt mit kerzli und duftlämpli at home und gniesse dä friede hie bi mir, wenns dusse rägnet und grau isch!!!

het ou sinn reiz... :lol: :wink:

enjoy your holidays :razz:
muntsch titali***
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

ôh herbst... ich liebes!... so schön.... und de no 9999999 flugzüüg im buuch... hey mached die en krach.. die sind no lüüter als em dracheherz sini vögel :lol:

... sertigi vögelschwärm hani übrigens gester au gseh vor em huus...bi zersch gar nimä drus cho was das chönt sii. extrem :-D
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Bi hüt serscht mal vo mim koma erwachet ohni chopfweh vom trinke zha....läckt isch das geil gsii de mittag...ach de tag isch herrlich:-)
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Yep, so ein richtig verregnter Sonntag kann doch was sehr schönes sein... auch ohne 9999999 Flugzeuge im Bauch. :-D

Enjoy the rest of this grey and rainy day
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
dex

Beitrag von dex »

Ja hier schient mehr sogar zsunne is gsicht und das macht mir freud. So schaffets sich grad no viel besser und wenn i dra denke das i in einere Stund gange go Sushi esse, freuts mi grad no meh.

Ach so schön cha de tag sie.
Titali

Beitrag von Titali »

hehe, vögel flüget in süde ab :lol: han gester ou sone reisegruppe im himmel entdeckt! herbstzyt... gli winterzyt...

mues ou gli mini flügel spanne und wägflüüge :? 8) :? mit 9999999 flugzüüüg im buch *lol* oder de halt im flugzüüg :wink:
Antworten