Zoom - 12.08.2006

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

thotem hat geschrieben:Und will ich immer alles mache, wo de Neo i Matrix 4 seit, hani mi dräckig und nass gmacht und nacher bini di ganz Nacht am umestampfe gsi! Was für en wunderbare Schissdräck! Danke Zoom, ich wird wohl au nächschts Jahr entgäge allne Warnige vo "Goa-Spiesser" ad Zoom cho, wäns dänn eini git... und wänn nöd chauf ich mir zumindescht en Mazda.
Herrlech =D>
nola

Beitrag von nola »

Also ich hatte ein riesenspass und möchte Jürg und seiner Crew ein riesiges Kompliment machen und für die Party danken.. =D> =D> =D>
fly high but not to high...
pfuetze
Silver Member
Silver Member
Beitrag von pfuetze »

:P =D> finds jedes jahr ganz spetziell...stimmig,deko,und vor allem de sound,stah halt meh uf melodiösere sound,und da bini no nie entüscht worde... \:D/ dasmal hani wenig bekannti troffe,de rägä hed d,uswahl gmacht :^o ,so hedmer viel neui bekantschafte gmacht :-({|= ,am füürli,im chayzält ect.. \:D/ ,viel luschtigs und witzigs erläbt,
also fraggels...trotz grossem tamtam, :tfrag: ich finds spetziell... =D>
drumm es dankeschön a alli hälfer u schlammis :P =;
in der mitte des paradox, liegt die weisheit
blocky11
Kleiner Zoom Clip

Beitrag von blocky11 »

Anis

Beitrag von Anis »

dä bode isch ganz schüch matschig gsi aber mal bis zu dä knü im matsch z steke isch au ma was gsi :lol:
STREITE NIEMALS MIT EINEM IDIOTEN!!!
ZUERST ZIEHT ER DICH AUF SEIN NIVEAU HINUTER, DANN SCHLÄGT ER DICH MIT SEINER ERFAHRUNG.
Antworten