Smiley-Abstimmung !

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Janosch hat geschrieben:
Kollegoli hat folgendes geschrieben::

mit all dene (dezue imho no relativ blöde) sexsmileys chönntmer meine, mir heged da alli en gstörte bezug zur sexualität...

was genau ist denn ein gestörter bezug zur sexualität? das wär vielleicht einen eigenen thread wert :)
Ich vertrete ja die Meinung, dass es keine Pädophile gibt sondern nur ungeduldige...;) Das ist schon ok, oder?
kommt drauf an wie alt du bist O:)
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beitrag von psyfreak »

Platz 1: n-smile_woohoo.gif

Platz 2: :kiff:

Platz 3: :peace:

Platz 5: O:)

Platz 5: n-smile_2719.gif
Bild Bild and Bild
Gilraen
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Gilraen »

Kollegoli hat geschrieben:was i ehrlichgseit nöd ganz verstah, sind die viele neue sexuelle smileys. ich meine paar sind ja ok und nützlich, aber soviel nerved eher, wennmer sich es geil sueche will.
Genau! findi au! glich wie mit de Chriegerlis! und ebe, soo vill über das Thema Sex wird hie im Forum ja au ned gredt, als das sie wenigstens nützlich chönnte sii. Ich finde, Smileys sind ja vorallem da, um enre Meinig (seg sie gschribe oder ned) en Nachdruck ds verleihe, oder quasi d'Tonlag dezue festdslegge, da me ja bi Schriftstück ame gwüssi Sache au falsch chan verstah, das ke Betonig hend wie z.B. "jaaa", denn weisch au ned isches es
jaaaa - \:D/
jaaaa - :doubt:
oder jaaaa - :roll:

ah ja, by the way: villi bruche de da hie =P~ bi jenes Glägeheit, aber ich gseh de scho glich wien ier? das isch es chiisends Smiley wo eigentli eher Unmuet als Freud usdrückt? Klar chames ironisch meine, aber wenni Biiträg gseh, vo wege ich freu mi mega ufd Party!!! =P~ aber me merkt dasser sich würkli freut, denn chumi ned drus. Drum fragi mich, ob anderi i dem no öppis anderes als es chiisends Smiley gsehnd?
SäureRaver303
Platin Member
Platin Member

Beitrag von SäureRaver303 »

=P~ ich gseh do scho eher es giirigs smilie wo scho saberet wels so geil isch uf party (oder was auch immer)

näbscht de velle sex und gwalt smilies hets eifach au vell z'vell gmües debi...
Zuletzt geändert von SäureRaver303 am Do 18. Okt 2007, 12:53, insgesamt 1-mal geändert.
...wo Atmosphäre zu Plasma wird...

Bild
Fallen Angel 2

i glaub de chiisend smiley dütet druf hii dass mer magischi sache ..äh... naja zum mund füehrt...

ansunschte gsehn ich das glich, weiss nöd ob das uf es gstörts verhältnis zur sexualität hiidütet, aber sooo vill sex und pimmel und pop-smiley bruchts glaub nöd würkli...

usser die betreffende biitrag sind gsperrt und nur für super user zuegänglich..? :-s ;)
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

Obengnanntes smiley (drool) heisst soviel wie geifern. Kann für jene emotionen eingestzt weren. Zu den, ich sag mal, peerversen smileys. Wir sind hier nicht wirklich eine dating oder erotikplattform und haben andere emotionen. vielleicht sollten sie durch mehr drogensmileys ersetzt werden...ich persönlich hab keine probleme mit solchen smileys. mehr mühe habe ich mit den bösen und aggressiven...deshalb zum drangewöhnen:

n-smile_topless.gif n-smile_spank2.gif n-smile_penis2.gif n-smile_buttbounce.gif n-smile_burst.gif n-smile_boobs.gif n-smile_boobies.gif n-smile_bannana2.gif n-smile_2707.gif n-smile_264.gif n-smile_263.gif n-smile_1812.gif n-smile_2005.gif n-smile_1922.gif n-smile_0485.gif n-smile_0535.gif n-smile_2191.gif n-smile_1629.gif n-smile_115.gif n-smile_2151.gif n-smile_0478.gif n-smile_1628.gif n-smile_126.gif

Ach und so schlimm sind sie nun auch wieder nicht O:)
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Nejalan
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Nejalan »

ehrlich gseit isch mir es reals lächle und echte sex wichtiger als die huere smileys...

aber ich gibs zue...wenn mer die alli uf eim huufe gseht cha me sich es grinse glaub nid verkneife
Warum in die Ferne schweifen?
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
Fallen Angel 2

Amanita hat geschrieben:Meine Lieblingssmilies sind hier.
Auf diesem Link findet ihr ganz viele Smileys

Beispiele:

Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild Bild

Andererseits kann man die Smileys ja von der Seite aus einfügen, also was soll's :-D

Bild
Elias
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Elias »

Wer brucht eifach wieder e mol Sex?? 7300 Aufrufe
enthaltsamkeit? 5000 Aufrufe
Liebe bzw Geilheit an Partys? 12 000 Aufrufe
SEX & Musik ? 7400 Aufrufe
Single oder liiert? 3500 Aufrufe
Zuletzt geändert von Elias am Sa 22. Aug 2009, 12:36, insgesamt 1-mal geändert.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

Elias hat geschrieben: Wer brucht eifach wieder e mol Sex?? 7300 Aufrufe
enthaltsamkeit? 5000 Aufrufe
Liebe bzw Geilheit an Partys? 12 000 Aufrufe
SEX & Musik ? 7400 Aufrufe
Single oder liiert? 3500 Aufrufe
*lautrauslach*

ja, es wett doch jede chli oder nid ?!!??

JA - NEIN - VIELLEICHT!

*undwegbin*
The Drums don't Stop... Bild
Nejalan
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Nejalan »

andersch... *grins*

aber mir ghöred ja alli dezue
Warum in die Ferne schweifen?
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

hehe obwohl wenni ehrlich bin bini i dene freds gar no nie grooss goge umästöbe.. [-(

egal min neue liebling isch...

Bild[/img]
Elias
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Elias »

Sicher "lautrauszurücklach" :mrgreen:
Mer lat sich ja schliesslich fo de Natur tribe.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beitrag von 604freund/Psykas »

Bild de passt mer im moment gad am beschte! suscht bruuch i hüüfig de: O:) weler vel chan bedüte und ich ned so en smiley fründ ben, und vorlem weler ohni es fenschter ufteu gad parat esch, oder de: ;-) welen met de taschte so schön chan schribe und au ufm natel oft bruche! aber die wos gern bruche seleds witerhin mache, finds mängmal zemmli amüsant: Bild
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

Bild haha de isch luschtig

herzig Bild

hooomer Bild

Bild

Bild

Bild
Antworten