Genau erfasst!Waldgnurpf hat geschrieben:*Trippelgrins*psydog hat geschrieben:Aber in nid amol 8 Monat 565 Biiträg schriibe! Das denn scho?![]()
Nid bös näh, ir händ beidi recht! Das Forum isch ja schliesslich da zum diskutiere und wer nid mag, der sölls sii lah!
Peace.......![]()
Vo wäge s'halbe läbe und so ... das ligt gloub do dranne dases lüt git wo im büro schaffe und der ganz tag meh oder weniger online sind u die angere wo zb. wie i ufem bau schaffe u ke i-net hei düre tag
Was machst du ohne Mysticalforum?
- Melliandra
- Platin Member

-
TheAngel1985
*smile* ich bin sicher nöd bös... wie scho gseit, leider wiederhole sich Diskussione... und woni neu agmäldet bin gsi sind sozsägä all Diskussione na "neu" gsi für mich darum bini au so aktiv gsi... zudem schaff ich tatsächlich de ganz Tag am PC und han i derä Zyt wenig zdue gha... han d'Schuel au nanig agfange und ja... das sind grad paar Gründ wieso ich dert so viel gschriebe han... aber das sell jetzt kei Rächtfertigung si...psydog hat geschrieben:Aber in nid amol 8 Monat 565 Biiträg schriibe! Das denn scho?TheAngel1985 hat geschrieben:ich schlüss mich am Joss a... findes scho krass... für deu isch das Forum glaub s'halbe läbe... naja... jedem das seine... han zum glück na anders zdue als vorem PC z'hocke u zwarte bis wieder en neue bitrag da isch wo mä chan kommentiere... zuedäm wiederholt sech eigentlich ziemlich alles... sprich Diskussione...![]()
Nid bös näh, ir händ beidi recht! Das Forum isch ja schliesslich da zum diskutiere und wer nid mag, der sölls sii lah!
Peace.......
- Psydog
- Platin Member

*smile* ich bin sicher nöd bös... wie scho gseit, leider wiederhole sich Diskussione... und woni neu agmäldet bin gsi sind sozsägä all Diskussione na "neu" gsi für mich darum bini au so aktiv gsi... zudem schaff ich tatsächlich de ganz Tag am PC und han i derä Zyt wenig zdue gha... han d'Schuel au nanig agfange und ja... das sind grad paar Gründ wieso ich dert so viel gschriebe han... aber das sell jetzt kei Rächtfertigung si...