geburtstagsidee

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

looooooooooooos amir, du schaffsches !!!!

ich kenndas, wenn dlüüt eifach de wert vo hefe nöd zschetze wüssed!! wie würd euses brot uusgseh? was für komischi pizza würs gäh? was wär mitem hefebier (de hirni wür sterbe)!? aso ich find hefe staht für so einiges wichtigs! so wie naastuechpäckli!
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

*loooOOOoool* Olli, Du bisch eifach amigs zviel.
lusmeiteli

Beitrag von lusmeiteli »

isch no luschtig zum luege was da so usemne thema worde isch :lol:
aber kei problem, die aktion isch ou scho verbi und super glunge!! nöchscht jahr schänkim de es kilo hefe :twisted:

aber glich merci für aui tolle ideene!
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Hey Lusmeiteli Smile

Würdsch eus bitte no verrate, was a dem Geburi-Tag genau abgloffe isch? Find's generell scheisse, d'Lüt uszfrage, aber de eigete Senf ned dezue z'geh. Söttigi Mensche git's meh wie gnueg:

Die wennd alles wüsse und gized mit ihrne Sache. Userucke macht' ihne i de Regle au Müeh ... .

Kennsch die Sorte? Sie nenned sich Luusbuebe, oder ebe Luusmeiteli.
Shmahu
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Shmahu »

Ginger hat geschrieben: Die wennd alles wüsse und gized mit ihrne Sache. Userucke macht' ihne i de Regle au Müeh ... .

Kennsch die Sorte? Sie nenned sich Luusbuebe, oder ebe Luusmeiteli.
:shock:

autsch...fiise biitrag.
mängisch tuet mer öppis au nöd priisgää wämer meint es intressieri nöd...wieso gad vo giize rede?

aber intressiere würs mi aso au, luusmeitli! :-D
thotem
Silver Member
Silver Member
Beitrag von thotem »

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

schön das die meischte da witz no als witz verstönd. Aber Ginger, dini pseudo-toleranti Istellig isch doch en einzige ironische Witz, sorry dasi das mues säge, aber nimm der mal es bispiel a de andere. Du bisch die einzig Person wo i dem Bitrag bösartigs verbreitet hät. Wie du gsesch häts em luusmeiteli nüt usgmacht, die Nummere mit de Hefe (hrrrrr... ein bakterieller Traum). Jetzt fahrsch au no sie unfründlich a. Nur will du en Vorschlag gmacht häsch (nüt gäg din vorschlag, find d'idee gmüetlich) heist das ja nöd das mer en anä mues... Aber ich wot dich ja nöd belehre, bisch ja schliesslich fasch dopplet so alt wie ich....
Wot kei Strit mit dir, au wänn gwüssi Antipathie jetzt wohl nüm z'vermeide sind. Jede hät mal en schlächte Tag. Also: Ich übergib der damit als Zeiche vom Friede das Stuck Hefe in Form vome Smily :P

Und die Moral von der Geschicht? Nie mit Sunnestrahle kabutts züg flicke, immer teer benutze, oder tee (das müest aber ganz en gruusige tee si, wänners Rezäpt wänd PM an Kolegolli)

Und natürlich:

Thothem = note'em (him). *verneig* :lol:

Zu gueter lescht nim ich alles bisher gseite zrugg und behaupte s'Gägeteil (au wäns mal einheitlichi Regle für "s'gägeteil behaupte" söt gä. Nimmt mers nämlich z'gnau chunt mer irgendwänn zu so Problem wie "was isch s'gägeteil vome öpfel? (e bire isches nöd, die isch ja verwant, das wär dänn me es sogenatns dingsbums produkt (s'vorhandesii vo dem entscheidet über die elastizität der nachfrage, jawohl. gäll kolegole))))) (<- die wo z'vill sind chönder um 90 grad chere und comic-augebraue drus mache wänner wänd)
Wer andern eine Grube gräbt, fällt selbst hinein.

Albert Einstein - Physiker und Zahnarzt
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

(das müest aber ganz en gruusige tee si, wänners Rezäpt wänd PM an Kolegolli)
ohhoooo du uhhuerre schleggiverlangende marterpfahl!
ich erwarte dich am 6i ufem schuelhof! 1 geg 1 ! ich mit de ginger gege dich!

mini tee sind die absolut beschte:

2dl schwarztee
10 g hefe
en EL joghurt
2 streifli poulet (roh)
es rohs ei
dasganz ab in chüelschrank 3 wuche stah lah
dann würzemers mit schoggistreusel und kapere

mmmmmhhhhh

und da seisch du das seg nöd fein???? oho jetz gids puff.... :evil:
LittleMissGinger

Na ja, Thotem

D'Träne kullered. D'Würkig sitzt. Danke....

Tuet mir leid wenni Din scheiss Hefe-Witz nöd verstande ha. Weisch, ich han 9 Mönet lang de beschti Hefe uf de ganze Welt i mim Buch gha!. Dodevor bisch Du no um Galaxie entfernt.

Ich mach all 2. Sunntig selber en Zopf. Mit Hefe, verstoht sich. Näxt mal rüehri ich DICH in Teig inne. Denn chasch richtig ufgah. OK?

Saluti.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

Weisch, ich han 9 Mönet lang de beschti Hefe uf de ganze Welt i mim Buch gha!. Dodevor bisch Du no um Galaxie entfernt.
ja amir so härts isch, aber du bisch aschiinend no galaxiee devo entfernt schwanger zwerde! chasch ja mal es paar OP's a dim nidelwuzzl vorneh, villicht klappts denn.... ihihihihihihihihihi

und vergiss eusi schleggi nöd! ich trainier schomal mini zäiemuskulatur, und natürlich mis einbei um dich einbeitanzkampftechnisch fertig zmache! weisch de einbeitanz isch öpe so wie capoiera, so halb tanz halb kampftechnikk...uhuhuhuhuhuhuh aaaangsch musch haaa uhuhuhuhuh
lusmeiteli

Beitrag von lusmeiteli »

sodeli, i due mi jez da ou mau zu wort mälde.... wiso i no nid würklech mi sänf derzue gä isch dä, as ig am schaffe bi :lol: und ja, da söt me ja nid der ganzi tag im intern si...
und da ig der ganz tag am pc hocke de när deheime am abe sicher nid scho wider vor däm chaschte wot si chume aube nid so derzue z schribe...

lug ginger, i säge der merci viu mau für die idee,die isch ächt suuuper!!! hani müesse lache und säge du bisch mer sehr simpatisch, wiu serigi ideene si eifach toll und aues angere vo längwilig!!
u a aui anger, merci für d ungerstützig! i cha guet mit kritik umgah,ou wenn die da villicht nid so abracht gsi isch. aber keis problem, bisch mer glich no sympatisch :twisted:

da dä guet herr am morge am 7 het müesse ga schaffe wärs schad gsi so e grosse ufwand z betribe und är hätti när no grad müesse ga. aber irgendwenn wirdi die super idee ganz sicher umsetze, hamer der beschrib grad ines word dokumänt kopiert und gspicheret, für es angers mau!!

auso,so sich das gange:
der ganz obe hani mit 3 kollege 200 ballön ufblaset, das git e huuuuufe!! när hei mer die i zwöi outos müesse verstoue, das het usgseh i chanech säge, zum glück simer i kei polizeikonrolle cho!

eh,när simer am 3ir nacht los, der mitbewohner vo mim kolleg het üs de fründlecherwiis ufgmacht. vo der zimmertüre hei mer es plakat ufghänkt wo druffe gstange isch, öber sech würklech sicher sigi, daser iz 20i (isch 20i worde) wöugi ineloufe, oder öber nid doch lieber wider wot umdräie und no chli witerschlafe,z bett sigi doch no so schö warm.

das hei mer so am türrame befeschtigt, daser grad dri inegloffe isch woner zur türe use het wöuge ga, mit gschlossener türe het me das ja nid gseh. ungerdra hei mer mit so smiliechläbbang aues verchläbt aser nid ungerem plakat cha düreschlüfe, det dra hei mer aues schläckzüg kläbt.

woner när het d stäge abe söue für id stube isch das nid gange wiu die ganzi stäge mit 200 ballön vou isch gsi. uf dene ballön hei mer no jeglechschte scheiss druf gschribe und i de ballön hets ou no diversi überraschige gha.
nachdäm är de das mau gschafft het i die stube z cho isch des es riiiiiise plakat gsi (2 A0 plakat zämekläbt, das wird seeehr gross) det hets aues föteli vo ihm druffe gha, vom baby bis zum jezige ziitpunkt. die föteli hani vo sire familie und em beschte fründ übercho. eh,när hei mer no e schämpis und es liebs briefli häregstellt und si de wider gange.

är het sehr fröid gha und het sech scho vo afang a dänkt as das nur vo mir cha cho (spinne nid aui so fescht wie ig....). uf jede fau isch das super acho und är het sech öpe 1000 mau bedankt. mit wenig ufwand e rise fröid chöne z mache isch doch schön!

z nöchschte johr söuer de frei näh und när chunnt das hammer burezmorge zum zug!!

sodeli, si jez wider es paari beruigt dasi mi ou no gmäldet ha?? isch de öper gar nid e so asi gitzig bi, im gägeteil!! het haut nur ar ziit chli gmanglet. när chunnt no derzue asi huere müeh ha mi da azmälde, gheit mi immer use, das brucht närve!!!
LittleMissGinger

Voll geil, häsch mir g antwortet, liebs Luusmeiteli :wink:

Finds echt de Bohrer, Black & Decker, (ned de Hammer, hehe) dass ihr es guets und luschtigs Fescht gha hend! DAS isch doch, was zellt!!!!

Hoffendlich werded au Dini Fründe mal Dich überrasche, wenn't DU Geburi häsch. Das sind ebe die Sache wo mer ide Regle ned vergisst.

Hey Frau - i wünsche Dir voller Zeche und Herzchlopfe no ganz vielli schöni Geburtstäg, hehe.

ENJOY LIFE! IT'S WORTH!

One dancing SMACK from Ginger .... 8) :twisted: 8) :-D
lusmeiteli

Beitrag von lusmeiteli »

ja gugus!!

jäää, i weis nid öb das mine kollege i sinn chunnt. villicht... aber ir regu bi äbe scho ender ig die wo serigi sache im chopf het und das de ou dürezieht. aber egau.
uf jede fau fingi dini idee immer no super cool! ou das wirdi mau dürezieh. und die armi person berchunt de ou no grad e guetschiin das öper chunnt cho häufe putze :lol: es super gschänk, richtig zum gniesse und när d ufrumarbeit... aber äbe, zerscht z vergnüege und när d arbeit!!! :-D
Antworten