Hänschen klein - Neue Version (?)

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Hmm... so düster s'Thema vo dem Thread isch, so interessant und wichtig isch es au. Und au d'Richtig, i die dä Gedankeuustusch sich bewegt, isch mines Erachtens sehr guet, zielt's doch uf wichtigi Gebiet ab, wie z.B. Familie, Erziehig, Gsellschaft und ja, au Moral... (Was git mer dä Chinder uf dä Wäg, i was für enere Gsellschaft müend's uufwachse etc...)

Ich han mer scho sit es paar Wuche aagfange Gedanke drüberd z'mache und han das eigentlich im Thread "Enthaltsamkeit" poste welle... (Warum grad under dem Thread, xehnd ihr, wenn i dä Texscht fertig hat.) Dä Thread hier isch jetzt en guete Motivator für mich, die Gedanke wiiterzspinne und endlich z'poste...

Mer liest sich, und übrigens, danke für eui Gedanke, sind sehr wertvoll.

Peace
A.
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

@TiTaLi

*müde lächel* Ich han ja immer no dHoffnig das ichs denn guet an beuche. :wink:

Ich han glück gha mit mine Eltere, die händdas wirklich nid schlächt
ane becho. Vo demm her, muessis ja nur glich mache wie sie, oder
zumindescht ändlich. 8)
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Eure Antworten sagen Vieles! Wenn ihr Bedenken oder gar Angst habt, hier im Forum darüber zu reden, könnt ihr mich gerne via PM anklicken. Antwort folgt garantiert.

@Shmanu:

Ganz gut, Dein Job! Ich wünsche Dir sehr viel Freude (1.) und Kraft (2.) dazu. Hast Du jemals eine Frage oder etwas loszuwerden so bitte ich, Dich direkt bei mir zu melden. Jederzeit werde ich mir die Zeit dazu nehmen, denn ich schätzte Deine und Deiner Familie Arbeit. Chapeau!!.

Nice-Grizzly-Gruzz from Ginger, the Cookie-Monster
Antworten