Im Zeichen des Zwillings
- Gnömlii
- Platin Member

hmmmm ich darf do sie wen ich wett und solang ich wett und wens die stresst verpiss di doch
und eigentlich wär garkeis drama wenn lüt eifach mini meinig akzeptiered mein gott jede hed halt mal sini meinig!!
ich wär eigentlich en voll friedlichi person..aber wenn er mich nur well ich mini meinig gösseret han so fertig mached,den werd ich halt au onagnäm!!
und eigentlich muess ich mich garned rächtvertige die lüt wo wüssed wie ich bin wüssets und desi intressiertet mich garned!!
Eigentlich sind er ja de chindergarte wo immer wiiter mached,ich verteidige mich nur uf mega miesi und falschi usage gägöber minere person meh ned!!!!!!!!!!!!!!!!!!
naja hebeds glich guet und wenn ich halt weder agriffe werd werd ich mich halt WEDER zu wort melde!
er hends ide hand ob jezt entlich schluss isch oder ned
lg
Gnömlii mit 2 ii
und eigentlich wär garkeis drama wenn lüt eifach mini meinig akzeptiered mein gott jede hed halt mal sini meinig!!
ich wär eigentlich en voll friedlichi person..aber wenn er mich nur well ich mini meinig gösseret han so fertig mached,den werd ich halt au onagnäm!!
und eigentlich muess ich mich garned rächtvertige die lüt wo wüssed wie ich bin wüssets und desi intressiertet mich garned!!
Eigentlich sind er ja de chindergarte wo immer wiiter mached,ich verteidige mich nur uf mega miesi und falschi usage gägöber minere person meh ned!!!!!!!!!!!!!!!!!!
naja hebeds glich guet und wenn ich halt weder agriffe werd werd ich mich halt WEDER zu wort melde!
er hends ide hand ob jezt entlich schluss isch oder ned
lg
Gnömlii mit 2 ii
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
los lieber si mit lüt apissseGnömlii hat geschrieben:Gnömlii mit 2 ii
han mal gmeint ich seg e schlimme user wo ned immer grad vill fingfül het aber 2 gäng abe und den chunds guet
mein gott eh han ja würkli nix gege dich aber du pissisch eidütig di falsche user`s a
Wenn man jemand anfikt muss man sich sehr sicher sein und nicht einfch feinde in einem forum schaffen und das nach 4 Monaten und 177 Beiträgen
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bin langsam echt für ein offtopic weils mich langsam brutal ankotzt das 90% in einem Topic offtopic sind weder sachlich noch konstruktive
es muss dringend ein offtopic bereich geben
oder ein härteres durchgreifen von unseren admins
Das forum geht langsam aber sicher bach ap wenn es so weiter geht
ich finde es schade es gab früher auch hitzige discusionen und ein hitziger miguz natürlich aber langsam aber sicher siets düster aus
schade eigendlich fand die forum zeit bis jetzt immer schöön trozdem ich auch manchmal ein arschloch gewesen bin
- Gnömlii
- Platin Member

Ich ben glaub ned einzige ARSCHLOCH done.....und sowio isch de Stress nur do IM ZEICHEN DES ZWILLINGS!!!!!und ned im ganze Forum also M!guz den öbertriebs mal ned so!
Chli realestisch bliibe wär au kei seich!aber ebe das isch glaub chli sproblem vo allne do immer gad öbertriebe und usere ameis---en Elefant mache.
mein gott echt hey chömmid mau obeabe!!!!!!!
PS:ich trau mich wenigschdens mit Foteli zeige!den ich schda zu dem was ich sägeund er traued nidmau säge wie er hessid!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
ICH HOFF JEZT MAL DAS S BI DEM THEMA BLIIBT UND SICH NED UFS GANZE FORUM USBREITET!!!DEN DA WüR AU ICH SCHAD FINDE!!!!!!!!
Ich ben glaub ned einzige ARSCHLOCH done.....und sowio isch de Stress nur do IM ZEICHEN DES ZWILLINGS!!!!!und ned im ganze Forum also M!guz den öbertriebs mal ned so!
Chli realestisch bliibe wär au kei seich!aber ebe das isch glaub chli sproblem vo allne do immer gad öbertriebe und usere ameis---en Elefant mache.
PS:ich trau mich wenigschdens mit Foteli zeige!den ich schda zu dem was ich sägeund er traued nidmau säge wie er hessid!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
ICH HOFF JEZT MAL DAS S BI DEM THEMA BLIIBT UND SICH NED UFS GANZE FORUM USBREITET!!!DEN DA WüR AU ICH SCHAD FINDE!!!!!!!!
Zuletzt geändert von Gnömlii am Do 5. Jul 2007, 22:23, insgesamt 1-mal geändert.
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
Gnömlii hat geschrieben:Hey hallo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DEPP
du de text mal rechtig läse und den hani extra en mega balke gmacht was
mer a dem chan falsch verschto chan weissi ja au ned
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
schade eigendlich fand die forum zeit bis jetzt immer schöön trozdem ich auch manchmal ein arschloch gewesen bin
- Gnömlii
- Platin Member

das lied glaub a de ziiit dasi mi nümme so würklich chan usdrucke!!!
go gschieder mal go penne chan dn morn weder wiiter chefle werd eh nu jenschde uf mich zue cho!!
ms mini finger vorbereite uf morn done im Form
Guet nacht mitenand
bye M!guz!
go gschieder mal go penne chan dn morn weder wiiter chefle werd eh nu jenschde uf mich zue cho!!
ms mini finger vorbereite uf morn done im Form
Guet nacht mitenand
bye M!guz!
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
-
wuchenendbefürworter
- Gnömlii
- Platin Member

Du bisch wenigschdens erlich!!!und figgsch mich wäg dere frog ned gad a shapooooowuchenendbefürworter hat geschrieben:Gnömlii hat geschrieben:sinder eigentlich alli hangebliibe!!
Hmmm...also wänd so direkt frögsch....hmmm...jaaa... ich ....aso so für min Teil...ja.... aber würkli nur es birebitzeli...
Aber mer nämed zum Glück s Läbe ja nöd so ernscht.... oder???!!!
Gitt doch nu es paar lütlis wo nurmal sind olllleeeeeeee
pfus guet
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
- Karmalaa
- Silver Member

@Gnöhmli: Bitte bliib doch uf em Bode. Du verstahsch würkli sehr sehr vill Sache falsch und weisch glaub au nüme, was Du alles useglah hesch. Ich han total nüd gäge Dich, aber wenn Dier so vill Lüt säged was sie dänked, und Du raffsches nid, dass vielleicht emal nüd sötisch schriibe ! Ich weiss denn nid !? Doch en Depp !? Söll also kei Beleidigung sii, sondern öpis zum Hinderfrage.
Ich verstahnd dr'Miguz sehr guet, das är Dich en Depp nennt ! Dänked vielleicht nu meh in däm Forum, wo die ganz Story mitvercho hend. Äs liiht a Dier die Farce z'beände, nid a eus !
Ich wünsch Dier trotzdem es schöns Weekend
Ich verstahnd dr'Miguz sehr guet, das är Dich en Depp nennt ! Dänked vielleicht nu meh in däm Forum, wo die ganz Story mitvercho hend. Äs liiht a Dier die Farce z'beände, nid a eus !
Ich wünsch Dier trotzdem es schöns Weekend
- tinu the PsySchlumpf
- Platin Member

Vielleicht könnte man den Thrad ja mal teilen, mach ich zumindest so ab 2 Seiten OT, denn mit Party Reports hat das ja nicht viel zu tun.. Will mich aber eigentlich nicht in eure Politik einmischen.M!GuZ hat geschrieben:Bin langsam echt für ein offtopic weils mich langsam brutal ankotzt das 90% in einem Topic offtopic sind weder sachlich noch konstruktive
Und dass ihr euch im Kreis dreht, haben die meisten ja schon bemerkt.
lg Amanita ૐ
Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)