Huhuuu
Mir sind zwar ersch am morge so uf die halb nüni, nüni cho, aber für mi isch das Perle gsi! Guet pfuset ide Nacht und am Morge in aller Frühe (de Sunneufgang am morge am 06:30 in Luzern hed mi fasch zum Bus usghaue!! Ha de grad mal no müsse 10min an See übere sitze bevori ufe zug bin, unglaublich überwältigend!
(und ke Schwanz, ehm, sorry, Menscheseel isch ume gsi

ha die ganz Stadt für mi gha

)
Jeppa, denn simmer denn mal uf dem Högerli obe acho und mich heds grad rächt in Eui, nach Akunft au mini Wält inezoge! Wiedermal en top-kommunikativi Party gsi, mit "alte" und neue liebe, tolle und härzige Lüüt! Da ich nur uf Gipfeli, Schokodrink und Joint gsi bin, bini denn glich völlig überrascht gsi, woni gmerkt han dass ich ufgrund vo de döt herrschende Atmosphäri und Schwingige total han chönne mis Zauberliflash usläbe. Und irgendwenn hed de Elias (glaub) mal erwähnt, dass er sich so fühli, als ob er die ganz Nacht scho da wär, und das hani denn für mi au chönne feschtstelle, und das isch es schöns Gfühl! (emel nüechtern, hihi

)
Und heey, Sunnesammler (Suncollector) mich het das huere gfreut dass am Morge gspillt hesch, Din Sound wo döt gspillt hesch hätt au voll nid id Nacht passt, wenn ide Nacht de eher üblichi Nachtsound gloffe isch! (vorallem chasch ide Nacht kei Sunne sammle

usser die vo de Lüüt natülich, ach

Du hesch ultimativi Morgemusig und es hed beschtens passt und mis Härzli richtig la tanze!
Hader das zwar scho ade Party adütet, aber numal wele zum Usdruck bringe

Bsunders gferut hed mi de Thomy (

) kenneglernt ds ha, Du hesch mini Mundwinkel durchgehend la nach ufewinkle lah
Und de Heimspaziergang mitem Fitz hed mir au sehr gfalle (ps: han liechte und sehr agnähem Muskelkater ade Füdlibagge

) vorbi a Pferdeweide, Fälder und Strässli, eifach en heimelige Sunntigssummerspaziergang
Ja, und was no? Eifach schön gsi bi Eu!! Hami zwar no gwunderet, warum dPolizei chunt, wieder wägfahre und bitz spöter wieder anekurvet sind, mir hend gmutmasset, dass sie vielleicht no es Parkplätzli suechet, wills au no chli wennd cho shake, aber nachdems denn mal ufe Floor chli ruig worde isch, sind Eusi vermuetige übere Huufe grüert worde, jänu. Mir sind denn emel no rächt es Wiili döt im Wäldle ghöcklet und hend de Sunntig gnosse!