26. 4. 2008 Kadesha's 1. Naglig

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
11

26. 4. 2008 Kadesha's 1. Naglig

Beitrag von 11 »

Bild

Obwohl i erscht am Mittag cho ben, isch d'party dank em Pik und em schöne wätter no voll am choche xeh.
Zuletzt geändert von 11 am Sa 15. Mai 2010, 19:09, insgesamt 2-mal geändert.
Psyflex
Silver Member
Silver Member

Re: 26. 4. 2008 Kadesha's 1. Naglig

Beitrag von Psyflex »

Esch voll geil gsi

Vorallem de Zenkatsu ond de letsti Dj händ mer gfalle

Merci för die Party
Tatzuwurm

Beitrag von Tatzuwurm »

salü es freut mi das euch gfalle hät. mir hei üs aui müeh ghä. u i bidr meineg das party e voue erfolg worde esch, aber es hät eifach 2 sache gha, wo ned suber si gsi. die hätmer als bsuecher vermuetlich u zum guete glück nume bedingt,wenn übeerhaupt wahrgno. aber wemä hinger d kulisse täteg esch gsi,hät eifach ned aues 100 % gstumme.

zum 1. esch dr zenkatzu eifach vertribe worde,nume wel es paar lüt mit sim sound nüd afa hei chöne. das hätmi huere wuscheg gmacht u leider esches schu zspät gsi,wone das mitbecho ha. er esch dänn hei u i ha würklech müeh gha, dass i ned usraschde u hami i wald verzoge.

zum 2. esch so es glir gsi mit d acts, dass aues verschobe esch worde. i hami dä druf geinigt gha dr abschluss zmache
u hami uf das eigendli o gfreut. e knappi stung bevor das esch gsi, chund s info das schu am 3 d alag söu abbaue werde, u ig somit ned mini volli ziit gha hät. das hätmr dr reschd gäh u i ha dä dämjenige huerä d chape gwäsche, u er hät när leider dr ganz fruschd abbecho, wasmr im nachhinein hönne ned rächt esch gsi usmi eifach drusda hät ab mire reaktion. i bi nüm guet zwäg gsi u ha di ganzi ziit grüblet öbi überhaupt no mög sounde. i hami drfür entschide u ha agfange. doch nach 2 minute, chund eine hingers mischpult und dreit a d regler ume, im erschde momänt hane gmeint er häg eifach wölle öpes besser iistellä, doch dänn hane gschnallt daser eifach dumm tuet u völlig verschliffe im züg umgheit. i hane wäggmüpft u hätem am liebschte eis abdrückt. mir esch dr lade völleg abe u ab dänn hani eifach nuno e huerä wulle gha. i ha eifach wöe terror mache. i mi strübschd sound dri ta, d bpmregler ufs maximum ufegschrubed u eifach aues uf tanzflächi abglah.i hamer kä müeh meh ghä, en übergang o nume annähernd herezbecho. nach d 2 schüss-es paar wüsse was gmeint esch- hani z pult em kolleg übergäh. für ihn es erschde mal gsi, hingerem partymischpult u i hättem gern ifühlsamer drah heregfüert, aber i ha nüme chönne u wölle, es esch eifach fertig gsi.

a däre stell möchti mi für die akkustischi vergewaltigung, bi aune entschuldige, wosne zstimmeg vermiesed hät u gha hei müesse.i bi mit sehr dunkle u heftige gfühl konfronttiert worde, u obwohli gwüssd ha, dasses absolut gemein esch, hani witer gmacht u euch la hange. es eschmr zviu gsi. i ha spöter no rächt lang gränned u bi froh gsi ,dasses verbi esch gsi.

sorry,für dä aspäkt. dänne wo das aber glich gfalle hät u wo velech sogar gspürt hei wo da abgad, merci daser tanzt heit u die energie, egal wi schwarz si cho esch für euch umgsetzt heit.
tinu the PsySchlumpf
Platin Member
Platin Member
P

Beitrag von tinu the PsySchlumpf »

Halli Hallo liäbi Lüt! Auso muäss sägä diä Party isch aus Früähligs Istig würklich glungä Gsi!!! Dr Zenkatsu isch eifach aueri ersti Sahne Gsi!!! (-:................!!! Hoffä es git no meh so SCHÖNI Partys dä Summer...!!! Peaz and Greez Domi
Domi

Beitrag von Domi »

UUps het sich scho mau öpper fausch Igglogt (-:.............
Luchs

Beitrag von Luchs »

Weles isch dä DJ gsi nachem Pik?
Isch ja furchtbare Terrorsound gsi.
Dene wo ned i Chrieg hei wöue, isch nur no d Flucht blibe. Würkli e Frächheit.
Simply D und Electrypnose hei mr gfaue ir Nacht, drna isch dr Sound für mi nix me gsi, bis zum F-Roger und Pik.
Zuedäm hei mi die kläffende streunende Hüng gstört.
U Negu z verteile mitem Bändeli, wo nachhär überau umelige, fingi ned gad schlau.
I finges so ke gmietlechi Party.
Sorry Lüt, so verleidet's es paarne...
milosz
Platin Member
Platin Member

Beitrag von milosz »

Da Zenkatsu keinen Internetzugang hat, hat er mich gebeten, allen denen sein sound gefallen hat, folgendes auszurichten:

er wurde gebucht weil die veranstalter seinen deepen sound und seine djskills sehr schätzen. ursprünglich war geplant dass er 2 stunden spielen würde. Wenige tage vor der party hiess es dann es seien jetzt nur noch 90 minuten. er hatte sich entsprechend vorbereitet und wollte alle seine fans auf eine schöne achterbahn der psychedelischen emotionen mitnehmen und zwar wie geplant 90 minuten lang.

leider ist sein sound einigen personen zu fest eingefahren (zuviel pulver im hirni?) und so wurde er nach etwas mehr als 30 minuten (sic!!) vom DJ Pult vertrieben bevor irgendjemand von den veranstaltern ihm zur Seite stehen konnte/wollte. Da er eine extrem friedfertige person ist und dies nicht nur in seinem sound sondern auch in seinem verhalten ausstrahlt hat er sich auf keine auseinandersetzung einlassen wollen und dem drängen der psychopathen denen der sound nicht passte nachgegeben.

wenn jemand über seine nächsten aufritte auf dem laufenden gehalten werden möchte darf er sich gerne bei uns melden.
halucinognom
Platin Member
Platin Member

Beitrag von halucinognom »

aiaiaiaiai was gits nume für lüüt... ](*,)

dä arm zenkatsu
piraña

Beitrag von piraña »

ich säge mal: sorry - ha leider nid möge a die party cho...

und ich säge no: jetz wett i aber wüsse, was de zenkatsu für sound macht...es git i mine auge ke besseri wärbig, als en abbruch vommene set - musikalischerwiis.

und au no säg i: ad veraschtalter: bueched de zenkatsu!!! das döff doch nid wohr si, das er sis set nid het chönne fertigspiele.

ät 11: viele dank fürd pics! sogar mini lieblings-partyfrau isch dit gsi go stampfe...das heisst wohl: es isch wieder früelig :D :ove: /happy

und zenkatsu: kopf hoch - and fight for your right!
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

weiss nicht welcher Teil des Zenkatsus Set war, da ich meistens bei unserem Chilloutfleckchen am chillen war. doch jemanden zu vertreiben, der uns seinen sound und sein verständnis für sound schenkt, finde ich völlig daneben.

der Tag zuvor (Rägebogefieber) war schon so schön und lang und da "hani aso nüme möge" aber dennoch Genuss pur, dieser wunderschöne Märchenwald (mit Bromberen und Moos), habt ihr die Waldsiedlung gesehen, die hinter dem Hügel versteckt war? richtig märchenhaft.

Kompliment an Kadesha, für den Auftakt zur Organisation einfach echt ganz genial umgesetzt. Ihr hattet tonnenweise Deco, ihr habt verschiedene Orte wie den Spielplatz, oder die Bar mit den Fimofigürchen, die eine Partylandschaft dargestellt haben, und auch den Chaistand (der später zugemacht werden musste, weil so eine Idiotin von Besucherin absichtlich Bier in den Chai geleert hat, wie blöd kann man eigentlich sein!?) also eben nicht aufregen ich weiss schon *smile* ihr habt jedenfalls all diese Orte in einen zauberhaften Platz verwandelt. Der Sound in der Nacht war glaube ich teilweise ziemlich äh experimentell O:) und ziemlich Dark, aber da wir kurz nach der Ankunft in sanften Schlummer fielen, weiss ich nicht viel näheres. Der Tag war jedenfalls ganz mega genial, ach wenn ich doch die Namen amel wüsst, ich glaub vor Romanius und Romanius selbst haben mir am besten gefallen (bin aber nicht sicher wer jetzt, aber eigentlich ja doch alle und so ;)). Tatzuwurms 'Set' fand ich schon ziemlich an der Grenze, nachdem ich jetzt weiss warum, kann ich es jedoch verstehen, wäre mir vermutlich auch so gegangen. Auf eine sehr spezielle Art war es mal etwas anderes... :-({|=

Hat mich auch gefreut mal wieder einige Bärner zu sehen, die ich schon lang an Partys vermisst hab, so von früher hihi (töne ja langsam echt alt O:)). Wo versteckt ihr euch eigentlich alle? :lol:

ganz persönlich muss ich sagen, sind zwei Tage Party aneinander selbst mit einer Nacht schlafen doch etwas zu viel des Guten. Aber Gut waren beide Partys auf jeden Fall. Die Idee mit den Nägeln fand ich witzig. Ich hab auch keine rumliegen sehen, so gesehen, und da die Veranstalter süferli jedes bisschen Dreck weggeräumt haben, war das sowieso kein Problem.

Das mit den Hunden wurde ja schon im anderen Thread angesprochen.

Für konkrete Alkoholiker wie mich /bigs war es natürlich ein besonderes Highlight, dass der Bierpreis nach Erreichen der mindestens benötigten Besucheranzahl auf sage und schreibe CHF 1.00 runtergeschraubt wurde. Habe selten erlebt, dass die Besucher so direkt an den Einnahmen einer Party beteiligt wurden. Es lohnt sich halt doch, wenn man ortsansässige DJ's bucht, die keine Gagen verlangen, die völlig überrissen sind. (nur meine Meinung, also macht keinen Hehl draus O:)) Schöner Sound wars auf jeden Fall.

Wäre gern etwas fiter gewesen, doch meine Gesellschaft war durchs Band angenehm und fröhlich, die beiden Feuermeisterinnen haben mich ins Erstaunen versetzt und habe viele liebe Leute wieder getroffen - alles in allem ein lustiger Sonntag. :-D

Kompliment, Danke und gerne wieder O:)
Zuletzt geändert von Fallen Angel 2 am Mi 30. Apr 2008, 08:40, insgesamt 1-mal geändert.
Luchs

Beitrag von Luchs »

milosz hat geschrieben:leider ist sein sound einigen personen zu fest eingefahren (zuviel pulver im hirni?) und so wurde er nach etwas mehr als 30 minuten (sic!!) vom DJ Pult vertrieben
Ich hatte überhaupt kein Pulver im Hirni, höchstens etwas Dampf /happy
Leider sind wir offenbar kurz vor der Vertreibung selber vom Vertriebenen vertrieben worden. Hätten wir das gewusst, wir wären geblieben.
Dann hätte vielleicht der angekündigte Jam richtig Schwung erhalten, nach dem genialen Set von Pik wären wir dabei gewesen.
Das Didgeridoo hatten wir jedenfalls dabei.
Die Maschinengewehre jedoch nicht...
Also im Ernst: Solcher Belästigungssound war fehl am Platz, die Vertreibung meines Erachtens ergo gerechtfertigt. Besser den DJ vertreiben, als die Partygäste und Bewohner/Gäste des Waldes.
Was für einen Eindruck haben wohl zufällig vorbeigehende Spaziergänger von der Goa-Szene?
DAmit kann ich mich absolut nicht identifizieren! En Schämer wars.
Das mit dem Bier ist mir auch aufgefallen, gut gemacht. Auch der Chai war "bezahl-was-du-willst". Die Deko hübsch etc.
aber was hilft's, wenn Krieg herrscht und/oder der Teufel?
Vielen Dank für den Namen des DJs. Ich werde keine Party mehr besuchen, an welcher er auflegt. Nix für mi! Das ist nicht mehr Goa.
Die Goa-Szene zerstört sich mit solchem Lärm selbst respektive lässt sich zerstören.
Schade, wirklich sehr sehr schade!
Zuletzt geändert von Luchs am Di 29. Apr 2008, 21:36, insgesamt 2-mal geändert.
Luchs

Beitrag von Luchs »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:Die Idee mit den Nägeln fand ich witzig. Ich hab auch keine rumliegen sehen
Ich habe im vordersten Teil des Dancefloors 4 Stück beseitigt.
Die Idee ist witzig, aber trotzdem nicht schlau: Es hatte Barfusstänzer/innen! Und Hunde...
sméagol
dj
dj

Beitrag von sméagol »

hallo liebi lüüt,

bi im grosse und ganze recht positive uberrascht worde vo dere party.
isch ai rächt ä spontani sach gsi det ane zgah,und nachere stund in eriswilbiet umekurve hend ai mier de ändlich die schön party gfunde!
juhhuiiiii..... /ohaa =D> O:) :-D /happy
mier sind ca. am 2 ide nacht a cho,fazit: platz vom feinste, wätter sowiso fenomenal, isch nid mal würkli chalt gsi(viellicht ischs ai am zuestand gläge 8-) ),super lüüt, music hedmer ide nacht nid würkli gfalle, stah nid so uf depressivi düsterheit...ABER wos de ändli mal hell worde isch, isches eifach voll geil abgange.genau wiäs muäs sie a somene wunderschöne sunnige früehligssunntig.
FETTS LOB a die dj's wo die schöne PsYcHeDeLiScHe KlàNg bracht hend am Sunntig morge (weiss d'näme leider voll nüme vo dä dj's) die wo z'zweite uf gleid hend sind ganz geil gsi =D> =D> /happy /happy bis de dä 3. wältchrieg usbroche isch. /stop HILFE was isch das für bullshit, amene sone schöne früehligstägli mit so viel lachende und schöne gsichter sone finish vo sonere (schöne)party zmache...bi allem respäkt, so öpis hed ja wohl i keinerlei nu irgend öpis ztue mit goa /aaahh /stop /grim da müestme sich aber nid frage wenn d'lüüt plötzlich würdid afe duredreie, weme vode schönste euphoriewälle i sones musikalischs massaker verschobe wird, falls mä däm uberhaupt nu music cha säge. würd am dj vorschlah sich eher mal ide gaber oder hcscene a zfründe,viellicht wärsch ja det es ultimativs highlight /yo und nid ä schönefrüheligstagsvermissererdeprostimmigsverbreitererabtörner!!!! /stop
Schad dases so hed müesse ände,aber das isch natürlich ai ä variante wieme d'lüüt cha vertriebe,irgendwenn muesme ja ai mal ufrume O:) !
bar priise sind ai super gsi,nur luegid bitte nechstmal daser entweder meh lüüt ade bar hend oder die 2 wo det sind halt eifach nu im stand sind äs bier us zschänke ohni dasme ä halb stund mues warte! lüüt, zuerst die arbeit dann das vergnügen! /doof /pille
aber nämids nid so tragisch,äs fetts lob a d'organisatore,hälfer und die druffne barhälfer... =D> =D> =D> =D>
hoffe es gid widermal sone schöni party aber bitte ohni chrieg! :-D =D>
liebi grüess dom
battlefairy
Platin Member
Platin Member

Beitrag von battlefairy »

heeeeeeeey, ich hans da bitz versifft no chli was ds schriibe, aber wili grad im Schwung mitem Report vo de Reinkar-Nation bin möchti das gern no schnell nahhole :-D

Mir heds GFALLE!!! /happy

mir sind zwar ersch am Morge am drü ume cho will bi mine Berner-Schnugels dUhr bitzli anders tickt (so um die 23.00 mal gross Znacht choche und ässe und denn no bitz wusle und irgendwen am morge am 6i is Bett wenn me bi ihne dihei isch :-D) oder aber ebe zmittst ide Nacht ad Party :-D

Uf jede Fall sind mer fasch dAuge usem Chopf gheit woni acho bin, mir hend so mitre chline urchige Party mit ca. 50-100 Lüüt grächnet, bitzli Deko und öppe es Füürli aber nei! voll schöne Partyplatz mit allem drum und dra, Sunne, Schatte, Chai, Bar (*lol* @Baarlüüt :lol:, ächt amüsant gsi Eu zuedsluege, nach 10min bini de aber glich mal froh gsi mis Bächerli Gsöff ds erhalte, hehe) sogar WC und es kunterbunts und fröhlichs Partyvölkli *freud* n-smile_woohoo.gif

Das Smiley chani de Musig ide Nacht leider nid gäh, es isch für mich eifach ds Full-onig gsi und da öpper gfunde hed, das sege ned Fullon sonder Darkpsy dämfall au ds darkig, aber das isch ja Gschmacksach und unterdesse weiss me ja au, dass me so Musig atrifft a Partys und drum isches für mi nid so schlimm gsi, will ds Völkli und de Platz hend mis Härz trotzdem erfreut :ove: und es sind ja glich immer Lüüt am shake gsi und wenns ihne gfalle hed, so isch ds Ziel vo de Artist au glich erreicht worde und ich freu mi für bedi Siite O:)
A propos Nacht, womer acho sind isch de Mond ächt wundervoll füllig und schiinend gsi, ächt zum schmelze!

Wo dSunne (nid langsam sondern rächt rasch) ufgange isch, isch de Musiker denn doch mal in Sinn cho, dass en Track au no en Melodie chönnt ha und denn isch scho grad chli meh strahlendi Energy gflosse, emel vo minre Siite :-D
Ds Joli und ich hend so richtig chönne abgha und min Funkel hed mi die ganz Nacht bezauberet - kiss to youu :kiss:
Und Sigi, du bisch soo en Schnusel, hätt Dich de ganz Morge chönne asünnele
n-smile_sunshine.gif

hed mi au gfreut zwei Gsichtli usem schöne Obwaldnerländle ds träffe und au ds Ängeli2 (für mich bisch du ebe nid gfalle, sondern es Ängeli uf Erde :wink:) ds träffe hed mer es big smile is Gsicht pflanzt
Und *strahl* han uh vill luschtigi Sache dörfe gse die Nacht, zum Bispil dass de Kay en Riiese Orangeschnitz ide Hand gha hed, debi (gaht ds lang zum erkläre) und öpper wo es Schaf unterm Arm treit hed, debi (gaht au ds lang zum erkläre) :mrgreen: han sit Jahre wieder mal es Achteli vomne Velo dörfe ha *freud* und drü Täg spöter stirbt de Albi :-( klar nid wäge mir :) und ich gönnem sini Rueh und: DANKE Albi! :kiss: Dini Entdeckig hed mir scho so vill neui, spannendi, versteckti und gheimnisvolli Türe und Tor zu de Wält göffnet!

Aber zrugg zur Party :-D es hed mer insgesamt sehr guet gfalle bi Eu und danke allne wo das möglich gmacht hend und uf es Neus!!
(aber mitme wald-würdigere Lineup - äh, jez hanis doch ned chönne lasi :n2 :n3 )

/grim to you all! /bigs
*singhüpftrallalaa*
Medardus
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Medardus »

Luchs hat geschrieben:
milosz hat geschrieben:leider ist sein sound einigen personen zu fest eingefahren (zuviel pulver im hirni?) und so wurde er nach etwas mehr als 30 minuten (sic!!) vom DJ Pult vertrieben
Ich hatte überhaupt kein Pulver im Hirni, höchstens etwas Dampf /happy
Leider sind wir offenbar kurz vor der Vertreibung selber vom Vertriebenen vertrieben worden. Hätten wir das gewusst, wir wären geblieben.
Dann hätte vielleicht der angekündigte Jam richtig Schwung erhalten, nach dem genialen Set von Pik wären wir dabei gewesen.
Das Didgeridoo hatten wir jedenfalls dabei.
Die Maschinengewehre jedoch nicht...
Also im Ernst: Solcher Belästigungssound war fehl am Platz, die Vertreibung meines Erachtens ergo gerechtfertigt. Besser den DJ vertreiben, als die Partygäste und Bewohner/Gäste des Waldes.
Was für einen Eindruck haben wohl zufällig vorbeigehende Spaziergänger von der Goa-Szene?
DAmit kann ich mich absolut nicht identifizieren! En Schämer wars.
Das mit dem Bier ist mir auch aufgefallen, gut gemacht. Auch der Chai war "bezahl-was-du-willst". Die Deko hübsch etc.
aber was hilft's, wenn Krieg herrscht und/oder der Teufel?
Vielen Dank für den Namen des DJs. Ich werde keine Party mehr besuchen, an welcher er auflegt. Nix für mi! Das ist nicht mehr Goa.
Die Goa-Szene zerstört sich mit solchem Lärm selbst respektive lässt sich zerstören.
Schade, wirklich sehr sehr schade!
lieber luchs,
ich denke effektiv dass du kein pulver "im hirn" hattest...vielleicht war das pulver in deinem kopf aber na ja, dein hirn nicht wirklich anwesend. menschen wie du sind ein schande für unsere szene, bist du evt. faschistisch veranlagt, oder leidest seit kindheit am hohlraum-über-dem-hals-syndrom?
was sollen nur die fussgänger von solchen ein "chromosom zu viel bzw. wohl ein dutzend zu wenig menschen" wie dir halten?
ich war nicht an der party, aber wenn ich sonen mist lese wirds mir schlecht undich bekomme sehr ungoanische gefühle und ein jucken in der faust...du bist nicht nur veletzend sondern auch definitiv niveau-frei= damit du s auch verstehst, du leidest an nem Light-gehirn.ich finde ehrlichkeit etwas gutes, ABER...den rest kannst du dir ja denken...ups sorry hab vergessen, dass du das nicht kannst...hehe...fühlst du dich jetzt etwa verletzt??? ohhhh du armes kind du...
versuch dich doch mal in den DJ (zenkatsu) zu fühlen. er hat sich offenbar den arsch aufgerissen und du weisst nichts besseres als deine 5mm auszupacken und ihn damit zu f*****. menschen wie du möchte ich nicht an ner party begegnen. ps:im grunde genommen kann man froh sein wenn man dich mit guter musik vertreibt. im weiteren masst du dir dazu noch an zu richten was goa ist und was nicht ](*,) ](*,) frage: seit wann gehst du an partys und hörst goa?!?!

tut mir leid, dass ich uf dein niveau runter musste, aber eben...*

an alle andern die den text lesen mussten oder es einfach taten...tut mir leid eure augen damit beschmutzt zu haben, aber wenn ich sowas lese wie die unkonstruktiven komments...dann wird mir schlecht und ich kotze mich schriftlich aus....nochmal: es tut mir zwar leid, aber es ist was ich gerade denke....

ps: zenkatsu du hast ne echt geile spezielle dj-demo...wenn ich nach der nächsten party(mind distortion) noch mal was organisiere, dann bist du, wenn du magst, jetzt schon gebucht /bigs

lg
Antworten