Prima Rhythmica - 19.04.08 - @Kulti

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
müstik
administrator
administrator

Prima Rhythmica - 19.04.08 - @Kulti

Beitrag von müstik »

Bild

war eine spassige party mit vielen bekannten gesichter. het echt spass gmacht ! sound war auch durchwegs gut bis sehr gut. OrgonGroove und Suncollector waren der hammer, und Omline das mti deinem traktor scetch werd ich mal näher untersichen *lol*

...danke kornel und Audioalchemists fürs booking und die schön party! =D>
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
shako
Re: Prima Rhythmica - 19.04.08 - @Kulti

Beitrag von shako »

Vielen lieben dank für di hammer Party!
Wie versprochen die Fotos von mir, auf meiner my-space...
Hier der Link: http://www.myspace.com/shakoaudio
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

eine wahre pancakes-party mit viel a- und b-hörnchen-sirup obendrauf!

- fantastische musiker!
- buntes, freches, teils bekanntes volk!
- supernette bar-angestellte *rüsperrüsper* hehehehe :-))))))
- schöne MF-forum /swisspsyforum - gesichter endlich einmal getroffen, geil
- dem herrn piranha noch a spezielles grusserl: he he, endlich bisch mir mal über de weg gloffe =D> .

allen anderen mit- und underorganisatoren, fahnenschwinger, fussballkickenden aber vor allem heiss mitfedernden einen scheeeeenen gruzz von mir! war wieder mal so richtig ... affeheiss!

DANKE. Laury.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Ich sag nur grooooooooovy :-D

Premiere für mich in der Kulti. Und das, obwohl ich schon unterwegs zur Outdoor war, als mir via Buschtelefon mitgeteilt wurde, die Party wäre nun definitiv abgesagt.

So entschieden wir uns für die Kulti. Und ich bereue es nicht :)
Musikalisch ein Leckerbissen nach dem anderen. Am meisten gerockt hat allerdings Suncollector am Morgen. War zwar nicht mehr so taufrisch, aber sein Sound verhalf mir wieder zu neuen Kräften (dafür hatte ich danach keine mehr)

Hat Spass gemacht mit euch! :kiss:
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Macru
dj
dj

Beitrag von Macru »

Hey Alchemiste...Bravo Bravo, hät sich glohnt =D> =D> =D>

Ha mich erst am Sunntig Mittag uf dä Weg i Kulti gmacht und mich weg em schöne Wetter chum getraut i die dunkel Höhli inezgah. Ha dä Schritt denn aber doch gwagt und festgstellt, das die Dunkelheit gar nöd so dunkel isch. Bin grad vo dä erste Sekunde uf em Dance-Floor i dä Frequenze gfange gsie. Die musikalische Enrgie und Zueständ vo dä Lüüt händ mich grad ufgfresse und ich ha mich nach erä Stund scho gfühlt, als ob ich mir en Zuestand über die ganz Nacht agriechered het. Mercy an Ste und Mäge, ihr händ also phantastisch Musik gmacht...hät mi Buechstäblich vom Hocker ghaue!!!

Viel meh gits nüme z'säge, hät guet tue für vier Stund s'Tanzbei z'schwinge und rein vom Gfühl her mues äs i dä Nacht gewaltigi Energie gha ha...positiv und negativ!!!

Mercy eu allne und bis zum nächste Alchemiste-Treffe /happy

Schöni Wuche...Losi :-"
mäsi
Silver Member
Silver Member

Beitrag von mäsi »

has wieder mal genial gfunde im kulti.....was ja tradition het bi mine, wenn au sältene bsüech im kulti.....

aber ja es isch schön gsi =D> =D> =D>
obwohl ich nid so freud gha ha ane indoor party zgah.....für mich hets sichs glohtnt...es isch so krass gsi di energie.....vorallem de wenn dusse scho d sunne gschune het.....di energie aber isch de hammer gsi trotz dunkelheit....wo gar nid so dunkel gsi isch...halt weg all dene lüüt und dere grossartige musig......de flash....wieder mal nume vo lüüt und musig 8-[ .....ich has eifach nid gschafft früeh zgah....es isch wunderbar gsi genai üch all wo dert gsi sind eifach wieder mal zgseh.....und üchi gsichter gseh strahle......

thx allne wo au a dere party gsi sind....ehrlich :-D :-D
http://www.facebook.com/#!/psyradio

Nehmen füllt die Hände - Geben füllt das Herz.

Der Geist der WAHRHEIT und der Geist der Lüge
ringen miteinander im HERZEN des Menschen,
mit WEISHEIT und Dummheit.
Und wenn ein Mensch WAHRHEIT erwirbt,
so wird er die Dunkelheit meiden.
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Hoi mensche,....aso i mues sege es het mer sehr guet gfalle...wer gsoundet het und wenn hani leider nid so mitübercho da sbier widermal dmacht über mich igfahre het...aber dlüt si cool gsii u i ha nigs verlohre dasmal....nur mis hirn wie immer...aso merci a alli dj u liebe lüt u sun nomal merci fürd iladig:-)

bis negscht mal verusse irgendwo verstriche....piiiiiiiiiiiiiiiiiiiii s und dosenbier

amen /yo
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

vou geil gsi!!!!!!!!! /yo

feuerhake het mer nid eso gfalle- aber die 2 nachher... puuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhh- huere geil!!! ha wieder mau richtig chönne stämpfele und mini energie loswärde...

thanks organisatore- isch würklech guet gsi!!! wie immer hättis es paar kritikpünkt, aber die si nid erwähnenswert... sauguets festli gsi!!! /color /happy /color /happy

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
souris
Silver Member
Silver Member

Beitrag von souris »

Das war en fest....
obwohl ich total übermüdet war (was allerdings ne ziemlich coole "schiiba" gibt) hat das hammer gerockt. Akkustik sehr sehr geiler sound teilweise, Feuerhake war gegen Schluss auch ned schlecht... ABER wie erwartet Adda & Marcosis einfach unbeschreiblich.... hab noch nicht erlebt, dass euer Set die Menge nicht zum kochen bringt... Ihr habts sowas von drauf... Freu mich ja schon riiiesig auf den live act von Adda....

Soundmässig eines der besten Feste das ich miterleben durfte...
Besten Dank euch Musikern : )
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

was, Suncollector?

tatsächlich s'erste mal ide Kulti abgange? i glaub's ja ned 8). d Kulti isch doch Kult!!! die atmosphäre i dem "musiktempel" isch fast ned z übertreffe. au wenn's mängisch eng, verschwitzt, verraucht und a klein wenig überpopolarisiert überechunnt, het no manche/i sis/ihres ultrafescht genau det inne erlebt. d'freud vo de lüt sowie natürlich de ewig-guete-hammersound händ sich ide Kulti mittlerweile id Wänd inegfrässe.

wenn denn am morge guet düreglüftet wird, d'sunne ineschint und erst no de sir Suncollector vom achti bis am nüni so richtig uf d zaubersound-maschine drückt, bruchsch' ned mal meh en kafi zum ufwache :-D 8). au keis bier meh zum abwinke.

jedi party wo ich i de Kulti erlebt han, het mir en chorb voll freud und power mithei geh. dafür möchti mal ganz gross danke säge! han's übrigens uuuu herzig gfunde, wie du, Suncollector, bi dim live-act so richtig mit-gshaked häsch, hinter de hebel ;-)), am liebste hetti dich genau denn mal uf d tanzflächi abegrisse, nur dass du mal miterlebe dürftisch, wie sehr bi viellne amigs de arsch wackled bi dim geniale sound.

übrigens: au alli andere sounder sind eifach nur no schlagsahne mit vanille obendrauf gsie. so. fertig reported.

the sunshine & spring is coming. GET READY ... .
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Du seisch es Indigo, mini erscht Goaparty isch i dä Kulti gsi, vor mehr als 7 Jahr!!!

Aber ich bin scho vorher i dä Kulti umägstürchlet a diverse andere Aläss, i dä Koko umähänge hät au immer Spass gmacht!

Zu minere Schand muess ich gestah, dass ich die Wintersaison nur eimal i dä Kulti gsi bin und das erscht am Morge. Däbi wohn ich doch in Wetzikä!
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
adda
Silver Member
Silver Member

Beitrag von adda »

äs riesiges dankeschön an flädli und gabor fürs booking und die super prima party i dä kulti hät ultimativ spass gmacht /happy /happy /happy !!!!
au no en herzlichen dank an alli die wo eus so toll unterstützt händ bim soundä echt ä hammer stimmig i dä kulti hät offbeatig grockt =D> =D> =D> !!
greetz ‘‘!! /yo
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

yes yes, here we gooo! : )

es war super, wie das line-up schon erwarten liess... überrascht war ich vom müstik-akustik-set, grosses kompliment!
(btw: weiss jemand wie der "what the fuck"-track hiess und von wem er ist?)

feuerhake war zum teil einfach zu lasch, aber einzelne tracks waren dann doch echte perlen...

adda und marcosis muss man nicht viel dazu sagen, wer sie kennt weiss einfach was sache ist...

orgon-groove hab ich den anfang noch gehört bevor ich ging... und sie werden mir im gedächtnis bleiben,
das war richtig druckvoll und psychedelisch... vom klang her wirklich mächtig, besonders die basslines
hatten eine abartige wucht... wie gesagt leider nur die ersten 4 tracks gehört, dann war vor lauter erschöpfung
einfach nichts mehr drin mit tanzen und ich ging nach hause...

es bleibt dabei: kulti isch kult und es lebe der offbeat! ; )
oli

Beitrag von oli »

Jep jep isch ganz en tolli Sach gsi..
Isch rächt grockt wordä idä nacht, adda&marcosis wom feinstä, wänns amal nur ned so heiss wär idä Nacht :cry: :cry:

aber au di spatä morgä stundä händ nomol supi drive gha, so hani dän doch no chönä us dobä /color /color

weiter so Flädli und Gabor macht Spass mit euch
namtok
Gold Member
Gold Member

Beitrag von namtok »

mmh schad has leider nümm id kulti gschafft ](*,) aber so wies tönt isch guet xi... tja es anders mal..
We love the Sun and the Moon

sylvester@ohmclub biel

Antworten