20.03.08 The Cosmicfusion - Saltatiolucernensis

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
battlefairy
Platin Member
Platin Member

20.03.08 The Cosmicfusion - Saltatiolucernensis

Beitrag von battlefairy »

Gute Morge! *hüstel* Bild
Juhu, ich bin mal die erscht :-D

Aaalso, ich han eifach vorab wele säge
GRANDE!!!!!!!!!! (Zitat von M!guZ aus diversen Post, für nähere Quellenangaben bitte pn :lol: )

Hey Jungs und Mädels, die Party isch ächt de Hammer gsi! Bin scho zwei drü mal im Sedel gsi aber s'het mi no nie würkli gflasht döt aber GESTER, eifach geil!!

Wo mir cho sind isch Full Contact am spile gsi, ier sind geili Sieche, hed voll grockt =D>
was nacher cho isch weissi grad nüme genau, bi rächt "rüschig" worde vo dene vile Lüüt woni troffe han woni vo ganz verschiedene Ereignis und Örtlis kenne, s'nöchschte woni wieder weiss isch de Nygma vs. ? gsi, obwohls mer zeitweilen es tüpfi ds schnäll gsi isch und mängsich bitz düster hets uh gfägt =D> und es isch für mi sehr schön gsi, di mal wieder in Natura ds gseh, wenn au meistens us de Färni 8), denn ds Lucy, has im Dynamo chli verpasst gha, mir dich "bewusst" inedszieh und das hani jez chönne nachhole, hed mer au guet gfalle, has au döt nid gschafft chli länger ds sitze =D> (aber als Midimal gfallsch mir persönli no chli besser Bild) und de Bluem (weiss Din DJ Name gar nid) isch au voll düregheit =D> und zur genau richtige Ziit isch denn Orgon Flow cho, zwar unterbesetzt aber das isch null Problem gsi, eifach wundervoll für Geischt und Körper =D> wer isch no gsi? Ah ja, de M!guZ isch irgendwie au immer wieder chli hintrem Pult präsent gsi =D> :lol: und susch hanis nid so mit de Näme, falls no wer gsi isch, orry :oops:

Es hed mer wahnsinnig ds Härz erhellt so vill schöni und lustigi Gspröchli gha ds ha mit de verschiedenste Lüüt, und es isch nid nur mir so gange, isch glaub allgemein rächt en kommunikativi und offni Party gsi, eifach herrlich Bild Bild Bild
Bsunders gfreut heds mi mitem Sascha mal wieder chli chönne rede, und nachme Wiili no es paar lehrrichi Inputs zu A..-Bleichi ds becho, gäll Müschtik Bild Bild

Und en Special Thanks ghat a mini cooli Begleitig vo gester Abe/Nacht/hütt Morge *freud* @hufiiseli Bild freut mi ächt dass mir eus nach über 4 Jahr in Luzern (emel ich) kenneglernt hei! Und das en liebi Fründin mit mir chli dur die Nacht tänzlet isch Bild

Ich han üch alli voll gärn :-D
Bild
(hihi, nei, ich bin nid druffe und bis au gest nid gsi :-D)

gnüssed die freie Täg und bis bald wieder mal!
Bild

ps: wenn mer öpper no churz chönnt säge wie die Party genau heisse hed, denn chanis no richtig aschribe :oops: 8-[
Zuletzt geändert von battlefairy am Mo 24. Mär 2008, 10:17, insgesamt 1-mal geändert.
*singhüpftrallalaa*
juerg
Platin Member
Platin Member

Re: 20.03.08 Saltodinatalelucernesis (oder so?)

Beitrag von juerg »

battlefairy hat geschrieben: ps: wenn mer öpper no churz chönnt säge wie die Party genau heisse hed, denn chanis no richtig aschribe :oops: 8-[
Saltodipasqualucernensis wür zu ostere glaubs besser passe :-D :-#
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
Kargamel

Beitrag von Kargamel »

@ battlefairy:

Party hed gheisse The Cosmicfusion und esch vo Saltatiolucernensis gsi.

zu de Party...

Esch würklech geili Stemmig gsi weder mol im Sedel! Hed grockt. Schaad hemmer de Pinch nüm gseh hend nömme möge.

Danke Miguz und Co für d Party!

Bes negstmal
blaues hufeisen
Platin Member
Platin Member

Beitrag von blaues hufeisen »

jetzt bin au ich wieder dahei acho.
zur vorbereitig a die cosmicfusion hani de ganz tag tee, wasser ond vitamine trunke. rückblickend gseh, bini rächt unter wasser gstande. am obig isches denn so wiitergange. ich bin en wandelnde wassertanker gsi :lol:

für mich isches eini vo de schönschte parties gsi im sädel. de ruum hed mi dasmol ned igängt.

Dancing Devil hed ganz verreckti beats gspielt. die sind mier id bei.

Lucy, hani s'erschte mol ghört. isch geile sound gsi. wäg minere überwässerig hed sich min körper automatisch zu dim sound bewegt. han ihn eifach echli chönne lo laufe. wo mier denn en kolleg gseid hed, wär dert spielt, isches au ned verwunderlich gsi, dass mers gfalle hed :-({|=

ich bin mit em vorsatz in sädel, zum echli go plaudere.
vo dier battlefairy hani mi fascht ned chönne löse. =D> das ich dich kenneglernt han tuet richtig guet. =D>

spacigi osterhasefäscht an alli+
take your dress, burn it and come to me. let me be your skin, feel your dream come true, inside you
Phantomas
dj
dj

Beitrag von Phantomas »

hallo zusammen

es war ne tolle party mit viel zu viel jägy und co.......von lucy und nygma war ich positive überrascht hatte sie noch nie gehört und muss sagen ihr habt voll gerockt........und auch sonst war die party ne tolle sache.........hatte ein riessen gaudi....mfg thöme
Di.mi.X

Beitrag von Di.mi.X »

hi zsämme,

war...., uuuh huere witzig die party!! =D>
habs zwar grösser erwartet, da ich no niee im sedel, war aber es war genau richtig!!!
echt geile lüt troffe, und ne menge spass ghabt.
leider in den morgen stunden schon gegangen
Artist haben alle wieder nen geilen job gemacht!! Lucy, Dancing Devil u. nygma vs. Pinch waren meine highlights!!
bis dänn denn. O:) O:) O:)
Man sieht nur mit dem Herzen gut, das Wesentliche ist für die Augen unsichtbar. <Der Kleine Prinz>

Bild
http://www.myspace.com/digitalmindxplorer
Digital Natives // Space Nomads
NEW---->Digital Natives Facebookprofil --->http://www.facebook.com/editaccount.php ... 1645121889
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Danke für die guten Worte
Es war echt eine rundum gelungne Party so macht das spass
Ich möchte mich auch bei allen Act`s und Helfer bedanken ohne euch währe Nichts gelaufen

Werde mich später noch einen intensiveren Bericht schreiben bin aber momentan recht im stresse und so

DANKE LEUTE
battlefairy
Platin Member
Platin Member

Beitrag von battlefairy »

Kargamel hat geschrieben:@ battlefairy:
Party hed gheisse The Cosmicfusion und esch vo Saltatiolucernensis gsi
Merci O:)
*singhüpftrallalaa*
Gilraen
Silver Member
Silver Member

Re: 20.03.08 The Cosmicfusion - Saltatiolucernensis

Beitrag von Gilraen »

Bild
no more comments from my side :-D
psyfreak
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psyfreak »

danke Miguz und co. esch eimol meh weder en super sach gsi im Sedel! be widermol rechtig fett am abgoh gsi!
cooli alti lieder hender played! merci vill mol und bis zum nöchschte mol!

gruz manu
Bild Bild and Bild
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

ehem... voll geil gsi...

ich bi einisch churz ufs wc - ganz zum afang, und: läck, het das gwummered dit inne. nacher de nümme, oder hani mir nochhär ein übers wummere trunke gha :-k ich bi de nid go luege, was es für en alag isch, will ich das ganze ufe schlächt usgleiti ruum gschobe ha.

de geilscht sound isch vo mir us am schluss gloffe (QC und zwüschedüre Paolo?), und die geilschte übergäng het de mantra gmacht, und ich finde, er suecht wiit und breit immerno sin (psy)meischter.

de miguz het au riesigi fortschritt gmacht - oder lit das am jägermeischter :lol:

es isch fascht durchgehend abgange, und vo mir us hättid no locker 5 - 6 lüüt meh dinne platz gfunde...irgendwo.

de absoluti minus-punkt: die einte misse sind gar nid ufkrüzt, anderi sind sich z eitel gsi (für das dunkle loch), und wieder anderi sind sehr früe gange. aber de goht glaub eidütig uf ihri kappene, und ich wirds mir eifach merke *ggg*

merci, und nöchscht winter wieder so! (aber bis de hemmer jo no alli einiges vor ;) )
satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

Misse wo nid ufkrüzt sind?? wäre diä denn erwartet worde??? het das öpper gwüsst?? was hätti si denn muässe mache?....... 8-[
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

M!GuZ hat geschrieben:Zwischen Bilanz
TiTaLi 18% [ 29 ]
Shmahu 16% [ 26 ]
Saphira 11% [ 19 ]

ben immer no am überlegge weg em Pris wos ged
siger ehrung der Top 5 Werd aber sicher am 20März si
und do chan sich niemer Drücke chume jedi Miss ade ohre go hole

*ggggggg*

;)
QC
Silver Member
Silver Member

Beitrag von QC »

..so, ha mech au no schnell welle bim Miguz för die Cosmischi-Fusion & s'Booking bedanke!! :-)
Be zwor rächt spot igfahre, esch denn aber umso loschtiger gsi.. gwössni hend
denn scho en rächt trömmlige Zuestand gha.. gäll Simon!! zz zz zz :-)) Wie z'erwarte
send rächt vell freaks dete gsi & esch e mega stimmig gsi.. wörd säge en glongni Sach!! :-)

@ u.s.l. : Freut mi mega z'ghöre das der de Sound am Morge pässled hed, besch demfall au
bim Harte Kern debi gsi wo no am 10.30 zugabe gruefe hend!? :-) hed mega spass gmacht
z'Sounde ond es esch no en locker-flockigi Stimmig ome gsi.. merci a alli wo no sooo abgange send
om die Zyt, voll fett!! :-) p.s: jep, de Paolo ond ech hend üs denn ab de 09.30 abgwächsled.. :-)

Also merci no äinisch för alles & hoffentlich bis bald!

LG QC
Myspace Quinto Elemento
Myspace Prog On Syndicate Records
Facebook QC Elemento

Quinto Elemento > Next Book:

25.08. SOMMERTRAUMTANZ
31.08. STAIRS CLUB (ZH)
01.09. UTOPIA (ZH)
29.09. THE PROGRESSIVE COMMUNITY @ TUNNEL (LU)
13.10. TBA (ZH)
31.10. HALLOWEEN CALLING @ SEDEL (LU)
10.11. TIEFENRAUSCH @ SEDEL (LU)
10.11. STAIRS CLUB (ZH)
24.11. THE PROGRESSIVE COMMUNITY @ TUNNEL (LU)
24.11. AUDIODESIGN @ UG (ZH)
9.3.13 TBA
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

heyjooo war eine spassige party... habe viel gelacht und nachgedacht *lol*

danke an alle !
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite