Das ist ein Betreff...

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
0x1d
Platin Member
Platin Member
Re: Das ist ein Betreff...

Beitrag von 0x1d »

topic 1:
das wort nöd chönd usdrucke was mer fühlt und was würklich isch hani uf mine erschte lsd trips bereits erfahre..
sit do empfindi ä "stilli froid" wenni öpis schööns erlebe...
zwar au nöd immer, aber i üebe wiiter ^^

topic 2:
das kenni nu zu guet...
bi no oft mega schüüch und getrau mi nüt (vorallem wenni druff bi *hust*)
ich han mi ewigs lang nöd traut zum mit guete kollege/inne z tanze, us angscht öpis falsch z mache oder dasi debii blööd usgseh oder so... =/
das hät mi immer so quält und i han mi dadur voll fertig gmacht...
mitlerwiile schaffi au da drah die furcht z überwinde, und je länger je meh klappets au...

topic 3:
was du gschribe häsch @fallen chunt mer nu zu bekannt vor...
alles schiint eim z beiflusse.. muen aber nöd so si...
immer wenni fühle (egal öb positiv/negativ.. da löst sich mit dä ziiit uf) üsseret sich das i mim blickfäld... wenni z.b. angscht han, schränkt sich mis blickfäld ii.. wenni mi wohlfühle breitets sich us... (s git no jenes anderi kombinatione... aber da lahni etz gschider blibe)
jedes mal weni merke dasi mi wieder ines "kontrolldrama" bewege denki mir eifach "fuck off" lasses los und achte wieder meh uf tön, farbe, forme egal was.. hauptsach undefinierbar...
läb doch eifach! dasch es guets mantra ;) äml schöner als fuck off ^^
ich versuech alles nöd so tragisch z gseh und eifach wiiter z mache, z verändere, nöd ahzhafte... ich dänk dä umgang mit mänsche und so chunt dadur vo allei... mit dä ziit stellt sich en zuestand ii wo flüsst wie dä fluss...
aber ebe, liechter gseit als gmacht...

ach chan mi fascht nöd i wort fasse wasi eigentli meine, drum lahnis etz bliibe, söt eigentli eh schaffe...
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

du bisch mir offebar vill ähnlicher, als mir am samschtig ufgfalle isch... O:)

@topic1
jo nur für was brucht mer dänn überhaupt no sprach?
oder andersch gseit, mer brucht ja sprach, zum irgedwie in kontakt cho mit andere, nur wänn ja alles was mer seit, gar nöd beschriibe chan was mer empfindt, ohni dass es e wertig, definition oder was au immer beinhaltet, falsch verstande wird, oder au richtig, oder wenn de ander ein no besser verstaht, als mer sich selber verstaht... äh... egal, aber wie dänn kommuniziere - wenn jeglichi kommunikation so ... äh ... halt ebe so "gnnn" isch...?
will anderi lüüt die laberet eifach grad so wasne in sinn chunt, und das isch dänn immer uu schön, willmer merkt, es isch nöd bös oder lieb "gmeint" sondern eifach echt. also gits ja doch es rede, wo inhalt hät, und es rede, wo kei inhalt hät. nur hani jetzt scho wieder e völlig doofi underscheidig und definition anebrösmelet wo au kei sinn macht.
halt eifach mal mache? also rede? aber ... dänn verletzisch wieder öpper... oder so... das unbedachti rede, ohni z'werte isch e kunscht.... oder isch es villicht, dass wämmer würkli bi sich isch, und sozsäge eis mit de umgäbig, dass mer dänn gar nie werted, sozsäge sich das usschlüsst?
wär no praktisch wenns so isch.
hm..

topic2
ich finde ebe halt scho, dass mer würkli muss us sich usecho, und a sich glaube, und sich gern ha, und das wo eim a andere gfallt, au sälber so mache, will wämmers nöd macht, so verkümmeret doch die eigeti existenz mit de ziit. also klar müesse isch es scheiss wort. so ziemlich s'schlechtischte. aber villicht i diesem fall halt würkli zuetreffend. kausalität sozsäge: also wänn ich das will, dänn muss mer... und glichziitig isch das völlige blödsinn, will ich wött doch eifach sii und ebe nöd konzeptioniere. also was jetzt: muemer us sich use cho, oder nöd? irgedwie beides. villicht isch au das öppis wo halt sozsäge zur entwicklig dezue ghört: muet ent-wickle, kein verwickelte muet wie i de erschte drü sätz vo dem abschnitt, kein konzeptions-mut, kein kausal-muet, sondern eifach furchtlosigkeit im name vo dr lebendigkeit!

topic3
das mit de kontrolldrama's hani - trotz film - ganz vergässe. ufenart halt würkli sooo bewusst werde, so allgägewertig, so voll da, dass mer merkt, wämmer sich grad sälber verarscht, idem mer sich vonere allgemein vorhandene chraft ablöst um die dur komischi spiili z'erreiche, wo's gar nöd brucht, will mir ja scho alles sind, was mer so sind, also im innere oder wo au immer, sozsäge eifach bereits alles. nur ligi da ächt im clinsch mit mine gedanke, wo sich so gwöhnt sind, ufe kontrollfreakigi art z'denke, dass sie eifach nöd mal chön d'klappe hebe, und chli luäge und lose ...und rede.
hmmm
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

@FA2: also, ich bi dit s gfühl nid losworde, dass de oxyd meinem alten ich viel ähnlicher ist als du.

d reis i mich het nid ade reis us mir verbigfüehrt, und wär ohni sie gar nid möglich gsi. wäg vo dem, was d kollege, lüüt oder d gsellschaft vo eim dänke chöntid, will das nor unnötig hindernd im wäg stoht. gwüssi regle sett mer scho ihalte, aber mini wohr freiheit hani vor ca. drü johr erfahre, als ich eifach ich gsi bi - ohni mich für öpis müesse schuldig z fühle, ohni öpperem öpis müesse z bewiese, ohni mich um das z kümmere, wer was wie warum vo mir dänkt.

leider isch es nid grad eifach, sich uf dem niveau z bewege. es isch aber guet z wüsse, das ich mal das niveau erreicht gha ha, ganz egal wie ich das erreicht gha ha.

ich bi au wieder ufem wäg - viellicht wird i das ja ewig si, und nie meh uf dere höchi obe si, uf dere ich mit em universum verschmolze gsi bi - und umgekehrt.

es brucht au die ziite, i dene nid alles so lauft, wie mer das gärn hätt. ich bi der meinig, das die genauso wichtig sind, wie sich sälber chönne z si - wenns nid sogar mehrheitlich das eine und das selbe isch 8-[

hebbet muet - es lohnt sich us sich zu sich z go!
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

Hm... isch mer gad no was in Sinn cho, woni am u.s.l sies Post gläse han.

Mal wirklich und uf krassem Wäg z'entdecke wiemer denn so isch, das gad glaub
am beschte wemer usem Alltag use gad. Go reise oder das wo mich so prutal
i die Macherwält ine gsetzt hed, isch sNowhere (chline Brüeder vom Burning man).

Dete wirsch ziemlich krass mit dier Sälbr, mit de Natur, mit Mänsche vo de ganze
Wält und jetzt speziell am NOWHERE mit em "mache" (...und ebe nid nur rede/dänke)
in berüerig bracht.

Isch zum teil au ziemlicher hert. Also han am NOWHERE 1n Tag gha wos mi fascht
gschliesse hed, das viele neue und eifacht nur mache, selfexpresion, Gfühl us läbe,
eifacht so fremdi Mänsche (oke sind ja scho all a dem Festival gsie) umarme, enand
säge wie gern dass mer si hed und wie schön dass es isch da zie, eifacht mal lut
use schreie, die frei Liebi z'braktiziere (hehe für die wo das wänd =o)) ALLES isch
möglich gsie dete.

Aber, hehe das denn au wirklich chöne usläbe =o) das isch denn gar nid mal soooo
eifach. Irgendwie muesch au eifacht Person zu dem allem sie. Es lied viellicht nid
jedem, sich la umarme z'lah, oder sälber en Umarmig go verteile. =o) Oder andersch
gseid, wenn mal alles das döftisch mache, womer da us was für Gründ au immer nid
chan/will, bruchts en rächte Schritt das denn au z'mache. Drum, es gid sicher au
enttüschige, wemer denn merkt, ou das offe und ehrliche lied mier gar nid so, oder
hm... findes halt schono schön chöne über was z'philosopiere, mit Wort und nit
mit Tate.

Blub, dänke um wirklich mal z'läbe muesch die sälber so wie is chalte Wasser rüere.
*poink*
Fallen Angel 2

Ihr sind eifach ächt geili Sieche, wie ihr das immer in Wort fasse chönd, eifach genial.

@United Spiritual Lifeforms
Mini Grosstante hät mal gseit: "immer wenn ich mich sälber ha chöne nöd eso wichtig neh, isch es mir vill eifacher gfalle, mich z'öffne". Im Zämehang mit dem wo Du seisch "d reis i mich het nid ade reis us mir verbigfüehrt, und wär ohni sie gar nid möglich gsi." zeigt das öppis uf.
Einersiits will ich mich selber sii, bi mir sii, mich zeige - nur bewürkt die Kon-Zen-Tration uf mich, grad s'Gägeteil, vo dem, was ich demit "erreiche" will. Statt un(er)zwunge, us mir use cho, gah ich no tüüfer i mis Ich inne, und begägne det in erschter Linie dene Gedanke - mängmal au dene Gfühl (wie Sehnsucht, Einsamkeit, etc.) - wo mich in ihre Bann ziehnd. Derart innerlich verhäxt, isches einigermasse logisch, dass en enormi Barriere (anderi nänned das Muur) entstaht, i mir drin, wo verhinderet, dass ich us mir usechume. Derart bini dänn also hinder dere selbstbastlete Muur gfange... und nöd frei.
De Notusgang us dem use: mich sälber (paradox!) nöd so wichtig neh, sozsäge, wie Du seisch, mich unschuldig fühle, mich nöd um das z'kümmere was anderi säged, nöd rächtfertige, sondern eifach mal frei - sii. Also so in Etwa: so wichtig bin ich gar nöd, also chani au mache wasi will, und wänn öpper nöd demit klar chunt, und mich dänn hasst, was sölls, so wichtig bini nöd.
Was denn dezue führt, dass ich ebe genau dadurch, genau das mache, was für mich stimmt und so (zämehang zum Dex sim biitrag herstell) genau die lüüt triffe wo ich gern träffe möcht.
falls ich jetzt dademit völlig a dir verbii gredt han: sorry, bin so gseh halt no nöd ganz vo dem wäg abecho ;) 8-[ :-$ :-k O:)

@Melliandra
Oder andersch gseid, wenn mal alles das döftisch mache, womer suscht us was für Gründ au immer nid chan/will, bruchts en rächte Schritt das denn au z'mache.
Anere Goa isches au so, dass mer alles mache darf, was mer suscht nöd mache chan/will. Und grad det, womer doch alles dörf alegge, mit allne darf rede, aumal blödsinn quatsche, au mal philosophiere, au mal läbe, flirte, lache, i sich gah, meditiere, versueche eifach mal sonen devilstick id hand z'neh, mal es bier z'vill trinke, mal ufe decki hocke, mal go shake usw. - äh ja - halt Goa... jedefalls wieso fallts mir usgrächnet dänn schwer, us mir usezgah? natürlich: liechter als sägemermal im gschäft, det bini hypervorsichtig, wem ich wie fest vertraue, nöd mal so sehr wege de andere lüüt, ehner will ich mich da grundsätzlich nöd umbedingt usgliche und wohl fühle. jedefalls weniger usgliche und wohl wie anere Goa.... naja und doch fallts mir au anere Goa, jedefalls mängmal, schwer. Du seisch es ligi villicht dra, dass mer gar nöd so de typ dezue isch. ich glaub das (uf all fäll was mich sälber agaht) nöd. sägemermal: mis Herz weis sehr genau, dass es frei und unabhängig und offe und kommunikativ wött sii. Es liidet, ziemlich!, wenn immer ich mich selber iisperre, hinder dere Denk-Muur. Das gspüri rächt dütlich und das zeigt mir, dass ich ..hm.. da en fehler mache. halt würkli en wichtige grosse bedütende fehler. und zwar de fehler, mich selber z'verrate. das woni eigetlich wär. das woni bin. ich bin ganz andersch, chume nur so sälte dezue :-D :-s :oops: :?

@beidi
lugged, ich weiss doch au nöd, de biitrag isch wieder voller konzept und ohni inhalt, aber ich chume eifach nöd us mir use. oder i mich ine, oder bliib nöd det, oder was eigetlich, kei ahnig, um das in wort z'fasse müssti jedi sprach spräche wo's gitt inklusive windruusche und wällebewegige, aber das chani nöd. ich cha nur eifach wiiter liide, bis es mir irgedwänn vollends ushänggt und ich so uf de gipfel chume, oder eifach mal wieder usbräche, us de gsellschaftliche norm (naja bin ja dra... lol) und so versueche en anderi perspektive z'becho vo mir sälber, oder villicht bringt ja indie würkli was, was das agaht, oder so, ich versuech immer no z'vill und mach z'wenig. ich dänk z'vill und säg z'wenig. ich schriib z'vill und lose zwenig zue. ich verlüre immer no mänsche wo mir wichtig sind, mängmal us unachtsamkeit, mängmal will ich nöd so bin, wieni bin, mängmal au willi so bin wieni bin, aber ich weiss no nöd mal wie ich bin, ich gseh lüüt wo so sind wie ich gern wär, aber brings nöd here, wenigstens i de art wieni rede und tuene au so z'sii, oder jedefalls nöd immer. ich bin uf de suechi, nach öppisem wod nöd finde chasch, nur läbe, und es isch mängmal es bizeli verwirrend. bewunderig, begeisterig, inspiration, läbe, lerne, frust, mängmal au selbsterkänntnis, mängmal au arroganz, chönd eim so viel zeige und glichziitig so vill neh.

und all das isch doch eifach nüt, gege en wald wo durs sunneliecht goldig lüchtet, während de wind um dis haar weht und mänsche um dich ume sind, wo du liebsch: unendlich - grundlos - gern häsch.

wott gar nöd meh im läbe.
meh gitts gar nöd.
das isch bereits alles.
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

Jetzt chund mer gad was in Sinn, Ängeli oder au wens sucht öber intressiert. Es gid AUM- Meditation.

En guete Kolleg vom NOWHERE macht das. I de AUM-Mediation gaz drum, alli Gfühl z'durläbe. Sind glaub
12 Phasene. Und mer läbt das wirklich us. Vo Wuet über Druur, freud, liebi, Angscht, ego, usw.

Ich hans leider nid chöne. Han am Nowhere müesse dMeditation abbräche, wos zum Gfühl Wuet cho isch. =o/
Hans nid ane bracht mini Wuet uszläbe, will gmeint han ich han doch kei Wuet, aber das hed wohl jede.

Aber luegs der mal ah, wenns schaffsch so en Meditation dure z'zie, gad mier Dänker-Mänsche, denn erläbsch
glaub öbis wo rächt düüf gad. Also ich wirds wieder versuche de Summer in Spanie. =o)

http://www.aum-meditation.ch

Er macht all paar Mönet so en Meditation, meischdens in Wohlishofe.

PS: Für die wos scho immer mal händ welle wüsse -> Namaste means: I recognize and greet the Buddha in you. =o)

PPS: Ich wünsche es schöns Bunny-Weekend, mer liest sich wieder am Zieschdig oder mer gsehd sich irgendwo ums Füürli ume hüpfe.
*poink*
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

ät melliandra: tolle tip!

ät FA2: ich ha kei eifache wäg gha, und ha mich früeh und intensiv mit mir und em räscht vo de wält müesse usenandsetze. ich cha dir nid hälfe, denn din wäg chasch nor du sälber go. ich ha das gfühl, das ich scho ähnlichi inneri dilemmas düregmacht ha, wie du sie beschriebsch. ich weiss, was es heisst hilflos sim dänke usglieferet z si, und für en schinbar ewig langi ziit kei schritt vorwärts z cho, und rund um mich umme schienets all so viel besser z chönne, als ich sälber. i gwüsse pünkt han ich erfahrige gmacht, die du nonig so hesch chönne mache, und mangi sache hesch du gläbt, igseh oder dir durre chopf goh lo, wo ich no nig ha. ich ha früener sehr glitte dur das, das i so gsi bi, wie ich gsi bi. es isch ei fruscht gsi, und ich weiss nid was das i mir passiert muess si - es het mich dünkt, as hätti en innere schalter betätigt, wo alles ufs mal viel eifacher gmacht het.

ich ha mir nümme de chopf zerbroche. wenn ich tanzt ha, denn hets für mich süsch nüt gä. wenn ich gloffe bi, de bini nor gloffe. ich ha mir über nüt meh gedanke gmacht, will ich erfüllt gsi bi vo dem gfühl, das ich vollkomme in ornig bi, so wie ich bi. das ich mit allem usgrüschtet bi, was es nor brucht, um es erfüllts läbe z ha. und zwar nid abhängig vo andere mönsche, au nid vo materielle sache, und am wenigschte abhängig vo mine gedanke. es isch alles egal gsi i dere ziit, will ich gwüsst ha, das alles sini richtigkeit het. es isch egal gsi, wie ich usgse, egal gsi, was ich bis dit erläbt ha, egal mit wem ich grad wo gsi bi und was ich grad i dem momänt gmacht ha. ich bi immer dahei gsi - immer i mir: viellicht nid em schönschte, aber im unuswichlichschte platz, dä jemals für mich exischtiert het.

ich wünsche dir, das du für dich en wäg chasch finde, der dich zo dir sälber bringt! wenn ich chönt, ich würd dir hälfe, nor chani nid meh mache, als vo mir z verzähle. öbs dir öpis bringt, das lit nümme i minere hand.

PS:
Fallen Angel 2 hat geschrieben:falls ich jetzt dademit völlig a dir verbii gredt han: sorry, bin so gseh halt no nöd ganz vo dem wäg abecho ;) 8-[ :-$ :-k O:)
voll nid dra verbi! ich hätt nid dänkt, das es du no besser ufe punkt bringsch, als ich es überhaupt gmeint ha ;) und wägem name: cool - du döffsch mer au so säge :-D
Fallen Angel 2

Danke für Eure Beiträge
Irgendwie wird das schon.
Einfach.
Sein.
Weniger reden, schreiben, denken.
Sein.
Was gibts schon mehr dazu zu sagen?
Nichts.
Amanita
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Amanita »

Eifach mol chli sii und lüchtä..
p.s. i bin schnäller gsii..
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Fallen Angel 2

http://www.youtube.com/watch?v=ZtPF9M3n ... re=related

see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world.

I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself what a wonderful world.

The colors of the rainbow so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands saying how do you do
They're really saying I love you.

I hear babies crying, I watch them grow
They'll learn much more than I'll never know
And I think to myself what a wonderful world
Yes I think to myself what a wonderful world.

Louis Armstrong
____
Finde das passt O:)
0x1d
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 0x1d »

=)

---<--<---@

<3
Fallen Angel 2

...oder sogar: mehr reden, denken, schreiben - sich öffnen, sich mitteilen, die gedanken teilen, egal wie man ist, sein. ohne angst, oder auch mit ganz viel angst, und dennoch: sagen, sich zu öffnen, zu entfalten und zu entwickeln, solche wörter sind hilfreich bei dem weg, dem weg der öffnung, dem weg des seins. es geht doch allen gleich. alle sind wir menschen, und mit der hilfe von menschen, die sehen können, oder sogar: wollen, ist es möglich, selbstgeschaffene bilder (illusionen) von sich selbst aufzulösen und durch öffnung zu ersetzen. das klingt jetzt vielleicht etwas abgedroschen, aber es bewahrheitet sich immer wieder, selbst jede noch so kleine öffnung nach aussen, ja selbst ein zwanghaft trötzliges verhalten, ist bereits eine art öffnung, noch im anfangsstadium, lernt das wesen, sich zu zeigen. und es wird gesehen.

Vertrauen. Ist nicht einfach ein Wort. Ist das Leben selbst. Ist alles was "es" braucht. Nein, falsch formuliert. Vertrauen ist anfangs nicht einfach zu erlangen, weder zu sich selbst, noch zu anderen. Und doch gibt es immer Menschen, die für Dich da sind. Um Dich sind. Selbst wenn Du noch so alleine und einsam und verzweifelt bist, irgendwer ist immer da. Und wenn Du es schaffst, die Verzweiflung zu überwinden, so entwickelt sich ganz von allein, Dein Weg. Anfangs noch zögerlich wie eine Blume, die gerade erst durch das Samenkorn stösst, wirst Du mit der Zeit, mit jedem Gespräch, mit jedem Augen-Blick, mit jedem Lächeln, dass Du erhältst oder weitergibst, immer mehr zu der Blume, zu dem Baum, zu dem Wesen, das Du bereits bist. Siehst es. Manchmal nicht so deutlich - dann wieder klar wie eine Sternennacht. Es ist ganz leicht - so schwer es manchmal auch sein mag. Du bist aufgehoben, gehörst zum festen Kern. Denn dieser Kern ist in Dir. Du bist schön. Innerlich und äusserlich schön. Glaube daran, glaube an Dich - sei. Es tut gut, insbesondere wenn es weh tut. Dann ganz besonders gut. Echt. So wie Du bist. Voller Liebe.
dex

Beitrag von dex »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:"immer wenn ich mich sälber ha chöne nöd eso wichtig neh, isch es mir vill eifacher gfalle, mich z'öffne".

Wie Recht sie het ;)
Fallen Angel 2

tja, die Weisheit des Alters ;)
dex

Beitrag von dex »

Wer alt ist hat nur bewiesen das er überlebensfähig ist ;)
Antworten