Do u believe in god?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Do MF users believe in god?

Yes
19
37%
No
33
63%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 52

Fallen Angel 2

Re: Do u believe in god?

Beitrag von Fallen Angel 2 »

piraña hat geschrieben:
gott, oder egal wie ihr mich nennt, ist teil eines jeden von uns. auch in unseren kleinsten bestandteilen. vielleicht ist jeder kleinste bestandteil von uns gott, und stets verbunden mit allen anderen göttern. vielleicht würden auch die zerfallen, ohne die göttliche energie, die sogar aus einem haar aus eines nashorn ar... göttlich hinausspriesst, als sei es eine selbstverständlichkeit. ihr sollt nicht an gott glauben. ihr sollt gott sein!
Einfach absolut geil!

@Candyflip
war nur ne abwandlung von dem stärkeren der angeblich immer gewinnt...
nicht allzu ernst gemeint.

@Kaidun
das hät öppis. usser natürlich die wo die umfrag gstartet händ meined genau das. also WENN die tatsächlich e person meined: da dra glaub ich ämel nöd.

@Piraña
eifach würkli absolut geil.
piraña

Beitrag von piraña »

kaidun hat geschrieben:
lasst gott in ruhe - ich will schlafen. (wann kommt das "gälbe wägeli"???)..

Scho de usdruck "gott" gaht mer ja so was auf den kecks..

machds undmöglich dehinter meh zgehs als e behämmereti storry us de bible

na ja. es git immerno lüüt, die glaubet de gröscht teil vom schmarre. ich glaub inder a triologie herr der ringe, will sie mir viel realistischer erschient. de mit de steitafele und de zä gebot isch zwar en geil vermarkteti idee gsi, aber mach das emol hüt, ohni dass es gälbe wägeli chont! gsehsch. und versuechemer üs i die ziit innezversetze: luuter unbildeter lüüt, die kei tuten und blasse vo de wält gha hend, und nidemalle es chrüz vomene om hättid chönne underscheide - denne hätt viellicht sogar ich chönne wiismache, das ich de messias bi. hützotags bruchemer kei gott, denn mir sind gnueg gbildet, um z akzeptiere, dass nidemol är - wenns ne irgendwo git - üs hälfe chönt, wemmer nid sälber d füscht nid us üsne ärscher nämmid. und - will ich üs zuetroue, dass mer das au allei chönnd, lits doch uf de hand (aber nid uf dere vo de fuscht vorhär - sondern uf de andere), das für üs de gott langsam überflüssig worde isch.
Taiph00n
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Taiph00n »

und ich dachte, "Gott" trage einen weissen Kittel und spreche man mit "Herr Doktor" an ...
Be. Soul. Body. Heart. Mind. Potential. Consciousness.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@Piraña
als person ja, allerdings findi durchus, dass de pantheistischi asatz villicht mal gnäuer undersuecht werde sött, will WENN es eso isch, dass alles irgedwie zämehängt, so würde mir mänsche effektiv en iifluss uf das ha, was mir als wält bezeichned, wie au uf die gesamti realität. und die verantwortig - sofern sie bestaht - söttemer villicht mal so langsam wahrneh... suscht machts dänn bald mal *schwupp* und die erde läuft under ferner liefen... :-D :-( [-o<
Zuletzt geändert von Fallen Angel 2 am Fr 21. Mär 2008, 09:57, insgesamt 1-mal geändert.
piraña

Beitrag von piraña »

ät taiph00n: gott isch nid arzt - gott isch en naturheilpraktiker :-D

bei risiken und nebenwirkungen fragen sie ihren arsch - den apotheker :lol:
kaidun
artist
artist

Beitrag von kaidun »

@Kaidun
das hät öppis. usser natürlich die wo die umfrag gstartet händ meined genau das. also WENN die tatsächlich e person meined: da dra glaub ich ämel nöd.
definitiv need nei ;-)

be south park gaht got immer de mittel wäg weler buddhist isch...
herlich
halucinognom
Platin Member
Platin Member

Beitrag von halucinognom »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:also für mich ist 'Gott' einfach ALLES, das heisst: jedes Molekül, jeder Gedanke, jeder Mensch, jedes Lebewesen, jeder Stein, jedes "Ding", jedes Licht, jeder Schatten
Jep...dänke genau glich !

Gott ist in jedem, der an ihn glaubt.
piraña

Beitrag von piraña »

halucinognom hat geschrieben:
Fallen Angel 2 hat geschrieben:also für mich ist 'Gott' einfach ALLES, das heisst: jedes Molekül, jeder Gedanke, jeder Mensch, jedes Lebewesen, jeder Stein, jedes "Ding", jedes Licht, jeder Schatten
Jep...dänke genau glich !

Gott ist in jedem, der an ihn glaubt.
uj :oops: das hani gar noni gläse :?

viellicht chonts devo, wemmer zweni ziit het, und gwüssne ihri biiträg übergumpet, nor will mer angscht het, sie chöntet sich is ändlose usdehne :lol:

sorry, FA2, aber du hesch ja scho vor mir gschriebe, was ich mitem nashornarschhaar ha welle beschriebe.

s nächscht mal liesi au dini biträg - sofärn i ziit wirde ha. versproche!
halucinognom
Platin Member
Platin Member

hmmm

chönt ono viu me drüber schribe...aber ha nid so luscht zum schribe... :wink:

lieber diskutiere vo person zu person...
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

oh yessssssssssssssssss. :-({|= :-$ [-o<
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Schallkoerper
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Schallkoerper »

Interessantes Thema. Hätte man die Statistik vor einigen Jahren durchgeführt, wäre es sicher anders gewesen. Aber es ist schon krass, das die meisten Länder Halbe/Halbe sind.

Ich persönlich glaube nicht an Gott. Weder reformieren liess ich mich noch besuche ich einen Gottesdienst. Nur schon die Entstehungsgeschichte der Menschheit (Frau stammt aus Rippe) ist für mich nicht nachvollziehbar. Ich glaube aber an etwas das über uns ist. Eine Gestallt unabhängig von einer Religion. Dennoch sind sicher einige gute Ansätze in der Bibel zu finden.
In meinen Augen ist die Kirche stehen geblieben. Wir zahlen Kirchensteuern. Davon geht ein Stück an einen guten Zweck bzw. an Stiftungen. Jedoch ein Grossteil macht der Unterhalt an den Gebäuden aus. Da zahle ich ungerne Geld damit 1 Woche mit Erdöl die Kirche beheizt wird und dan am Sonntag 20 Leute darin sitzen. Wieviele Junge Leute gehen regelmässig zur Kirche? Fast keine, hier ist doch ein grober Fehler passiert.
Persönlich sehe ich nicht Schwarz für die Kirche. In unserem Strukturwandel der Gesellschaft wird es immer wichtiger sein, in einer Gemeinschaft zu sein. Hier erhält man Halt, Anerkennung, Ruhe.
grüsse
schalli
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

Bild
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

halucinognom hat geschrieben:hmmm

wasmer ned so alles macht im gschäft zum sich vom schaffä druckä....
:-$ :-D
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

halucinognom hat geschrieben:hmmm

ja genau, mir geits scho lang eso! über theme wie gott, reikarnation, karma,
glaube, religione, jesus christus etc. mag ich nüme diskutiere!!!

wahrheit muss jede für sich sälber finde, wie jede sind wäg au mues finde
und laufe!!! aber es lauft sich besser mitem wüsse, dass meh nid alleini ufem
wäg isch O:)

nur no öpis zur erklärig wäge göttin:
ich mach am beste es biespiel vor gschicht und kultur usem Drei-seen-land (Bielersee, Murtensee, Neuenburgersee!
- Bronze- und Jungsteinzeit: Göttinnenkultur
- Frühpatriachale Kulturen und Stämme der Eisenzeit "Kelten": Göttinnen- & Götterkultur
- Römerzeit: Glauben an verschiedene Gottheiten
- Christentum: Untergang jeglicher Götter und Göttinnen - Glaube an nur den EINEN Gott!

äbe, dür geburt vom christetum (druch den mann) isch göttin gstorbe und dr glaube
dra verbote worde! maria magdalena isch ja au zur hure gmacht worde, ob das stimm
oder nid ??? read davinci code O:) :-#

das alles het sich natürlich au vermischt und und und!!! hoffe, ich ha nüt dürnang brocht,
schüsch müesst ihrs halt säge ;) isch nur e ganz kurzi zämefassig, aber han jetzt kei lust
go sueche @ mine bücher!

dr glaube a göttinne hets uf dr ganze wält geng ghä, wie au götter!
obs nur ei gott git und/oder nur ei göttin, das isch jedem sälber überloh, was är wott
glaube oder äbe nid!!! O:)

für mich isch die wichtigschte göttin uf ärde ISIS (ägyptischi kultur):

Bild
The Drums don't Stop... Bild
halucinognom
Platin Member
Platin Member

dalamascus hat geschrieben:wasmer ned so alles macht im gschäft zum sich vom schaffä druckä....:-$ :-D
jeden harharrrrrrr :wink:
Antworten