Minimal Party ih de CH-Bergä...!!!!!

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Minimal Party ih de CH-Bergä...!!!!!

Beitrag von dalamascus »

Weiss öper öpis vo der minimal Party ih de CH-Berge.....??

Han ghört das die Party nume dur Mundpropaganda kommuniziert wird...!!!!
Är het mer de Name gsei... de isch mir aber entfalle... ](*,)
Silversurfer604
Gold Member
Gold Member

Re: Minimal Party ih de CH-Bergä...!!!!!

Beitrag von Silversurfer604 »

nö kei Ahnig, aber minimal isch ja eeeh äbe sehr minimal :--), stuhne amigs immer wiet lüüüt abgöönd, und bi mir isch knapp dä chli finger chli am zucke :-)
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

hehe ich weiss gnau wasd meinsch... ;-)

has eifach ghört dene hani denkt ich fröge mal wer mal was cools chlie abwechslig schadet ned... ;)
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

Beitrag von 604freund/Psykas »

Silversurfer604 hat geschrieben:nö kei Ahnig, aber minimal isch ja eeeh äbe sehr minimal :--), stuhne amigs immer wiet lüüüt abgöönd, und bi mir isch knapp dä chli finger chli am zucke :-)
:lol: genau so gats mer au!!!! :lol: guet gschribe! es het doch svision festival geh, aber das werds ned si wenns per mundzumund verzellt werd, dasch es grosses festival gsi!

http://www.youtube.com/watch?v=S70Ja-EActU

war jemand dort? ich hab nur den wunderschönen flyer noch zuhause, mit der erdkugel, irgendwie oben berge und unten grossstadt! hab ihn leider nicht gefunden im netz!
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Napf-Zwärgli »

@604freund du meinsch t vischen wo im luzerner henderland gseh esch oder
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

ich ben ebe selber ned xi, bem youtube vid stoht öppis vo marabch, weiss ned ob das marbach set heisse!?
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Janosch
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Janosch »

Code: Alles auswählen

genau so gats mer au!!!!  guet gschribe! es het doch svision festival geh, aber das werds ned si wenns per mundzumund verzellt werd, dasch es grosses festival gsi! 

http://www.youtube.com/watch?v=S70Ja-EActU

war jemand dort? ich hab nur den wunderschönen flyer noch zuhause, mit der erdkugel, irgendwie oben berge und unten grossstadt! hab ihn leider nicht gefunden im netz!
Ich war dort und es war übergalaktisch!:-) obwohl das wetter meist überhaupt nicht mitgespielt hat. Doch z.g.G.hatte es ein riesen Zirkuszelt hosted von der Dachkantine als Zufluchtsort!

Hab dazumals hier ein Report geschrieben, guckst du hier:

http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... sion#p8394

Letztes Jahr war Pause, dieses Jahr hoffentlich, hoffentlich wieder!
Unter der Pasta ja ja da liegt der Strand. Komm reis auch du über die Berge ins Mutterland.
Zur Mutter.... Zur Mutter aller Parties....*Badabadaba-Badabadaba*
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Napf-Zwärgli »

jep esch in marbach gse gell janosch.

jo ech hoffes das johr getz au weder eini ond das mol weder be schönem wetter hehe
esch eifach de ober hammer gse wie anno dazomols die outdoor drumen&bass party die esch au voll de hammer gse
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member

du meinsch s'lost in nature openair vo wcc und tsunami-crew? hani mal metgholfe und kenne dvernastalter, ganz en cooli truppe! das johr werds au weder si, aber esch glaub nani bekannt wo! lettshct johr hends jo ken location gfunde! sesch vom 25-27 juli das johr!wenn denn alles klapped! ;-)

Bild
Antworten