back in History spontan nach neuschwannstein

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
chronos

back in History spontan nach neuschwannstein

Beitrag von chronos »

hey ehr spontane mystical....s

ändlech FERIEZIIT...die ziit um chli zur rueh zcho, sini batterie ufzlade,uspanne und eifach mal die seele baumeln zulassen..

oder??

die ziit zum rechtig eine durezghä, släbe id finger znäh um die gross wält z entedcke..

vo uspanne ha ni mittlerwille d nase voll....(oder esch da vo öbis anderem?) :-$
egal de grund für die message esch eig.das i hüt zobe oder allefals morn am morge mis bündeli packe und mi uf de wäg is schwangau mache,um döt Schloss neuschwannstein zbewundere..leider si mini friends alli am bögle(schaffe) ond drom blibt mer nüüt anders öbrig als elei zgho,was au ned schlimm wär, oder my a DiICH zwände...

fahrziit öbe 5 stond,rückkehr donschtig zobe allefalls fritig morge....je nach dem was sich erged..

i biete auto met schloffmöglechkeit und e gourmet koch henderem stüürrad..

drum PN oder soo wenn au luscht hesch... 8) 8) holiday feeling
Beweis,ist die Zurückführung des Zweifelhaften auf ein Anerkanntes....Arthur Schopenhauer
Titali
Platin Member
Platin Member

Re: back in History spontan nach neuschwannstein

Beitrag von Titali »

hey buTTerbro :-D

verzell chli vo däm schloss!
ich hätt zyt, bin ja nid am bügle im moment, wüe hand operiert!
hät irgendwie no lust, aber mues hüt no zum doc, mau luege...
brüchemer viel gäld? das hani nämlech nid, aber zyt...

also, was isch das fürnes château?
bin aber nid sicher, ob ich chan cho, müsst zerst es paar sache
kläre... zerst mal zum arzt am nami :)

hug claudi***
The Drums don't Stop... Bild
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

hoi, ihr edle schlossritter und burgdame ;-)

(TiT: ich hoffe schwer, es gängi dinere hand guet! weisch, me het nur 2 ..., wie übrigens au nur EIN rücke, aargh... tuet immer no höllisch weh, und mini rippe würdi am liebste grad uf 'ne grill werfe). ...

also ich bin vor paar jahre im schloss neuschwanstein gsie. isch recht idrücklich und sicherlich e besichtigung wert! es liegt traumhaft schön ufeme hügel, mitte imene märliwald. s'einzige was mir ned gfalle het sind die viele turis und xxx cars wo dete igfahre sind. de afahrtsweg isch aber no ziemlich lang vo de CH us und me muess mit recht viel verkehr rechne, vor allem bi so schönem wetter.

doch s'erlebnis und d natur dete sind einmalig. also: ab die post!

falls du (ihr) gönd, grüessed de Ludwig bitte vo mir!

alles gueti! a schmatzerl from me :-)
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
chronos

Beitrag von chronos »

oolllaa concon sister...

das wär soo cool claudi..wörd mi fröie wenn ziit und luscht hätsch =D> =D> und dini gsundheit de schpontan trip wördi zueloh..da schloss esch wörklech einzigartig,met sine märlitüürm,spiegelsääl und dene brächtige farbe...het mi scho als chline bueb emmer fasziniert... 8-[ gäld bruuchtisch nur füürs ticket is schloss inne esch öbe sooo 25 stutzt und de räscht werd offeriert vom hofnarr im dienste ihrer mayestät...chönntsch mer per pM schnäu dini natelnummere dureghä wenns würdi klappe...cya ond e decke schmatz ufs chränkelnde handglänk.. :cry:
Beweis,ist die Zurückführung des Zweifelhaften auf ein Anerkanntes....Arthur Schopenhauer
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

hey jääänuu, ich lüte dir när a!
mues jetzt zum doc... ehm, fühl mich grad nid sehr gut! :?
voll müdigkeit und pain!
also, call you later ;)
The Drums don't Stop... Bild
chronos

Beitrag von chronos »

s wichtigst esch ja das schnäu weder gsund wersch...und üüüs no lang erhlate blibsch...du hesch jo no en titel inne(ms mystical) i weiss esch e enormi doppelbelastig..do blibt mängisch sogar gsundheit uf der strecki... :-D :-D
Antworten