Ich freu mich über die Bieträg. =o) Mer gspührt die universell Liebi gad so voll use.
Au wenn die universell Liebi, wies do inne gmeint isch, nid miem Läbensstyl entsprich, find ich's
öbis sehr intressants und ich befass mich geischdig sehr demit, au wenis nie würd usläbe. =o)
Wie dShmahu so schön gschriebe hed, glaub ich, dass es en Prozäss isch. Alli Wärtvorstellige werdet
über de Huufe grüert. Verluscht Ängscht müend übrwunde werde und zumene neue Gfühl gfortmt
werde, wo Freiheit bedüted. =o) Für mich isch das sLäbe vo de Seel. Mini Seel will eifacht neus
Entdecke. Sie will überall hie gah und usprobiere, egal öbs weh macht am Schluss oder nid, egal
wo das alles hie füert, sie will Läbe, gspüüre, liebe, sich freue. Da chund denn sGwüsse oder sEgo
mit is Spiel. Das liebe Ego kännt nume die Erfahrige wos i de Vergangeheit gmacht hed, öb guet oder
schlächt, es weiss genau so viel, wie du i diem Läbesrucksack mit dier treisch. Und das Ego (ich nänn
das jetzt mal so) seid genau, nei mach das nid, nei das wird dich verletze, nei pass uf.
Für mich isch das en Veststellig gsie, wo mich sehr wieter bracht hed, au wenn ich mich für ein Partner
entscheide und ihn vo Herze liebe, so isch da auno viel Liebi für anderi Sache und au Mänsche ume. Klar
wird ich mien Partner spezieller liebe, aber es sell au möglich sie sich ohni ihn, so vollkomme chöne
z'empfalte. Momänt wo ich döff erläbe, wo eifacht alles gad um mich so schön und so foller Liebei isch,
dass mer alles um sich ume vergisst. =o) Chund warschiendlich biz dem glich, was euses Fischli da obe
gschriebe hed. Für mich isch das en schöni Partenerschaft, mer brucht de Ander nid um sich z'definiere,
sonder die ander(e) Person(e) isch/sind e Bericherig zu siem eignige sein. =o)
A dere Stelle en mega *Knuddel* a euch!

und en zärtliche

für dich mien Elf