Miss Mysticalforum
- Indigo
- Platin Member

Re: Miss Mysticalforum
jawoll, dear TiTaLi du hesch die sehr wichtig wahl gwunne. findi guet !!!
.
jeder gewonnene titel hat es auf seine art verdient. ich fand's anfänglich zwar recht gugus, hier auf dieser liste überhaupt zu figurieren, muss aber nun mit einem augenzwinkern zugeben, dass das ganze ja noch recht amüsant war.
ich habe nun beschlossen, mich mit bikini-bildern, goaparty-pics und im overall draussen rasenmähend bei den miss-universe-wahlen anzumelden, weil mir dieser ruhm des 5./6. ranges hier mächtig in meinen hollylolly-kopf gestiegen ist.

hiermit verabschiede ich mich offiziell von der miss mysticalforum wahl, in der hoffnung es gäbe auch mal einen MISTER MYSTICALFORUM MAN CONTEST!
PS: ihr könnt mich in der nächsten ausgabe des Playboy-Magazine auf der frontpage begutachten

jeder gewonnene titel hat es auf seine art verdient. ich fand's anfänglich zwar recht gugus, hier auf dieser liste überhaupt zu figurieren, muss aber nun mit einem augenzwinkern zugeben, dass das ganze ja noch recht amüsant war.
ich habe nun beschlossen, mich mit bikini-bildern, goaparty-pics und im overall draussen rasenmähend bei den miss-universe-wahlen anzumelden, weil mir dieser ruhm des 5./6. ranges hier mächtig in meinen hollylolly-kopf gestiegen ist.
hiermit verabschiede ich mich offiziell von der miss mysticalforum wahl, in der hoffnung es gäbe auch mal einen MISTER MYSTICALFORUM MAN CONTEST!
PS: ihr könnt mich in der nächsten ausgabe des Playboy-Magazine auf der frontpage begutachten
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."
(Zitat von Albert Einstein)
e qui i miei piccoli "fratelli":
- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."
(Zitat von Albert Einstein)
e qui i miei piccoli "fratelli":
- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
grööööööööööööööööölllll indigo!!!
hä, die wahl isch doch en riese step i üsere karriere als was au
immer ?!? viellecht bir cervelat prominänz *hahaha*
(grins@satropa, thanks für dä usdruck, bringene nüme use kopf)
fröi mich ja uf die nächschti playboy usgab!!!
hä, die wahl isch doch en riese step i üsere karriere als was au
immer ?!? viellecht bir cervelat prominänz *hahaha*
(grins@satropa, thanks für dä usdruck, bringene nüme use kopf)
fröi mich ja uf die nächschti playboy usgab!!!
The Drums don't Stop... 

-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
Loos Girls macht mal ein Topic Mr. Mysticalforum
hatt doch gute Hasen hier drin hehehehehheheh

hatt doch gute Hasen hier drin hehehehehheheh

-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
TiTaLi Siegerin der Offiziellen Miss Mysticalforum Wahl 2008
Der Preis und alles weitere wird jetzt Vom Missopera Dachverband bis auf das Letzte Geplant
Da es sich um eine unkonventionelle MissWahl handelt werden wir uns Was Ganz Spezielles Einfallen lassen
Hiermit Möchten wir Allen Ladys Danken das ihr mitgemacht habt
und die Wahl mit Spass genommen habt
auch wenn euch praktisch keine andere Wahl geblieben ist
DANKE DANKE DANKE
[ 41 ] TiTaLi 17%
[ 35 ] Shmahu 15%
[ 23 ] Saphira 10%
[ 17 ] Satropa 7% (Siegerin der Herzen)
[ 16 ] Indigo 6%
[ 15 ] Melliandra 6%
[ 14 ] Zauberhäxli 6%
[ 11 ] Dhanistha 4%
[ 11 ] ilenja 4%
[ 10 ] battlefairy 4%
[ 10 ] Lila 4%
[ 9 ] TheAngel1985 3%
[ 8 ] Psychobella 3%
[ 7 ] amanita 3%
[ 3 ] Bambi 1%
Der Preis und alles weitere wird jetzt Vom Missopera Dachverband bis auf das Letzte Geplant
Da es sich um eine unkonventionelle MissWahl handelt werden wir uns Was Ganz Spezielles Einfallen lassen
Hiermit Möchten wir Allen Ladys Danken das ihr mitgemacht habt
und die Wahl mit Spass genommen habt
auch wenn euch praktisch keine andere Wahl geblieben ist
DANKE DANKE DANKE
[ 41 ] TiTaLi 17%
[ 35 ] Shmahu 15%
[ 23 ] Saphira 10%
[ 17 ] Satropa 7% (Siegerin der Herzen)
[ 16 ] Indigo 6%
[ 15 ] Melliandra 6%
[ 14 ] Zauberhäxli 6%
[ 11 ] Dhanistha 4%
[ 11 ] ilenja 4%
[ 10 ] battlefairy 4%
[ 10 ] Lila 4%
[ 9 ] TheAngel1985 3%
[ 8 ] Psychobella 3%
[ 7 ] amanita 3%
[ 3 ] Bambi 1%
Herzlichi Gratulation der Titali füre Titel
Mir erwarte natürli iz schono e chlini Red vo dir!! =)
Au gratulation der Shmahu füre undankbar 2. Platz. Wenn das hie es Singcasting wär, hätsch du ganz sicher abgsahnet
Denn ufem dritte Platz d Saphira. Hallo... schliifts? Meh sägi dodezue nümme.
Ufem vierte Platz d Miss Amitié... oder wie heisst das aube bide Misswahle? Die Siegerin der Herzen - meischtens heisst das öppe gliich viu wie "si isch zwar e Wüeschti, aber e liebi!" Aber i däm bsungerige Fau isch si au no e Bombe vom Ussehe här. (hesch scho gmeint, gäu!
)
Und wieso bitte isch d Psychobella sowit unge, hmm? Wahrschinlich, wil si no ir Lehr isch
Aber dämfau geit dr Miss Photogenique Titel a si. Oder Miguz?
So Mädels, d Hungerzyt isch verbi, mer dörfe absofort aui wider i MC!
Au gratulation der Shmahu füre undankbar 2. Platz. Wenn das hie es Singcasting wär, hätsch du ganz sicher abgsahnet
Denn ufem dritte Platz d Saphira. Hallo... schliifts? Meh sägi dodezue nümme.
Ufem vierte Platz d Miss Amitié... oder wie heisst das aube bide Misswahle? Die Siegerin der Herzen - meischtens heisst das öppe gliich viu wie "si isch zwar e Wüeschti, aber e liebi!" Aber i däm bsungerige Fau isch si au no e Bombe vom Ussehe här. (hesch scho gmeint, gäu!
Und wieso bitte isch d Psychobella sowit unge, hmm? Wahrschinlich, wil si no ir Lehr isch
So Mädels, d Hungerzyt isch verbi, mer dörfe absofort aui wider i MC!
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
-
piraña
...hehe, saphira, das mitem mc müender nochli useschiebe...de king kai piranha het extra unbemerkt mass gno, demit er euch cha für am zwänzigschte d uftrittschleider schnidere...i verrote nonig viel...naja, nur es stichwort: der kaiserinnen neue kleider
(ups: das sind scho vier stichwort gsi
)
...gatuliere allne misse - au dene, die garnid zur uswahl gschtande sind...ohni euch wär d wält irgendwie...erbärmlicher und liebloser
*schleimermodusaus*
...gatuliere allne misse - au dene, die garnid zur uswahl gschtande sind...ohni euch wär d wält irgendwie...erbärmlicher und liebloser
-
Psychobella
- Platin Member

...und jetzt gahts ab in MD...natürlich nöd, ohni de Gwünnerinne vorher ganz herzlich z gratuliere
*euchalleknuddel*
*euchalleknuddel*
Sei das Wunder, das du erleben willst! 
Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Siegerin der Hezen *blinzel* jo das kann mer uf vieli arte verstoh...
danke saphi, dass du ei Version scho relativiert hesch io.oi
@MAC *kötzel*
do hangi liäber anere infusion wo mir min buch nid ufbläht
danke saphi, dass du ei Version scho relativiert hesch io.oi
@MAC *kötzel*
do hangi liäber anere infusion wo mir min buch nid ufbläht
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
I sött mau mini liecht sarkastisch aghuchti Tonart überdänke 
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з