Land of Narnia

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Elias
Platin Member
Platin Member

Re: Land of Narnia

Beitrag von Elias »

Also ich kann den genauen Zeitpunkt nicht mehr zurückverfolgen,
es muss so irgendwann in der Nacht passiert sein.
Da hab ich mir en einem Dekoteil ganz fürchterlich den Kopf angeschlagen!
Das hing gefährlich tief.
Unverständlich für mich, und ich merke die Nachwirkungen immer noch.
Ich meine es gibt auch noch gross gewachsene Leute,
und ich würde schon gerne wissen wer dieses gefährliche Dekoteil
so tief dort hingehängt hat.
Auch für die grosse Saphira hätte das böse ins Auge gehen können.
Und als ob das noch nicht genug wäre, bekam ich von einer unmöglichen
Person (mit violetten Hosen ((Oliven, 1976))) einen Schneeball mitten ins Gesicht! :Qwe
:jumper:
Es war eine wunderschöne Party an die ich mich noch lange erinnern werde!
So viele neue liebe Menschen durfte ich kennen lernen.
Auch wenn ich schon seit 2 Tagen wach war, und eine
Gewisse Fee, serviert von einer gewissen Claudi, mich in einen Deko-übersehenden
Zustand versetzt hat.
Der Ort war einfach nur wunder schön.
Danke vor allem dir Manu und deinen lässigen Eltern für die :ove: Gastfreundschaft.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
piraña

Beitrag von piraña »

...eine busse wegen zu schnell fahrens wird elias nie kriegen - höchstens eine fürs zu tief fliegen :lol:

...war leider nicht da - hätte dich gern kennengelernt...

...kommt noch...bestimmt...

@kleiner schmetterling: oh, deine eltern hätt ich auch gern kennengelernt, wobei: irgendwie hab ich schon soviel von ihnen gelesen, dass ich das gefühl habe, sie bestens zu kennen :wink: tolle eltern!
Sam Smiler

Beitrag von Sam Smiler »

Danke vielmals für dieser ausflug.....und Das i han dörfe Sounde....

Sorry wenn ich dir uf d Füess gstande bin...jetzt weiss i wieso de Jeckal gfrüne Fee Fan war...hyde het freie fahrt...

Aber wenn ich dich in irgendenart beledigt hab mit meiner art tut es mir leid...hoff du nimmst meiner persölichkeit nicht persönlich...obwohl i alles sicher so mein nur kam es falsch rüber...denn i find dich sehr Sympatisch

Ufallfall Danke

(Dieser text ist für dich und ich glaubs es passt für jeder won ich begegnet bin) :-k
Smile and i will Smile with you
*glühwurm*
Silver Member
Silver Member

Beitrag von *glühwurm* »

ehrlech gseit gets fascht nüt wo net scho gseit esch worde... und glich chanis net si lo.
för me esches eini vode schönschte partys gsi, aber da weis d'sliding crew persönlech =)

eg be chorz vor metternacht ar location acho und ha grat mou es riese WOW öber mini zonge lo ergoh.
vo a-z nur positivi chräft gsammlet... ha so vöu schöni momänte erläbt dasi schlossäntlech ergendwenn am SO mettag, met purer happienes heizue greist be...

spezial thx ad manu und ehri eltere, de witeri dankeschön ah pädu und jänu dasme uf üchne HANG's paar wunderschöni kläng het dörfe lo tanze & und claudi zum ischloffe brocht het O:),
ah all die lüt woni ha dörfe kenne lehre, hälfer und sounder, usw.
aber au ganz wechtig, merci lüt dass der alli metem "keep the nature clean" gedanke unterwägs gsi send...

ganz eifach: sliding butterfly's ehr send en super crew, witer so! =D>
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Waldgnurpf »

*glühwurm* hat geschrieben: aber au ganz wechtig, merci lüt dass der alli metem "keep the nature clean" gedanke unterwägs gsi send...
Isch mir au ufgfalle ... i ha gloub die ganz nacht niemer xseh e zigi oder süsch öppis a bode schmeisse n-smile_bow.gif
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Malix

Beitrag von Malix »

oooooo wie schön!! danke villmal das ich das han dörfe mit erlebe! ich bi glaub au es paarne uf de schuene ume tramplet, aber han doch immer widr sgfühl gha oder mit ufe weg übercho das es gar nöd weh do het... 8-[ hehe, musikalisch hani gar ke ahnig ka wer überhaupt chunnt o bi denn sehr überrascht gsi uf das tolle line up.
danke, danke, danke...

ajo.., danke...
Die Worte ringen um von Dingen zu singen, damit sie neuen Dingen gelingen.
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Elias hat geschrieben: Da hab ich mir en einem Dekoteil ganz fürchterlich den Kopf angeschlagen!
Das hing gefährlich tief.
Unverständlich für mich, und ich merke die Nachwirkungen immer noch.
Ja! Jetzt verstehe ich - es muss dieses Dekoteil gewesen sein, was meinen fürchterlichen Kater am nächsten Tag ausgemacht hat.

Vielleicht lag es bei dir auch einfach an der Schneeballschlacht mit der "Prinzessin auf der Olive" - anscheinend bist du ja ganz schön drunter gekommen :lol: Nein wirklich, herrliche Pics!

Herrliche Party

Herlliche Menschen

und bevor ich jetzt noch ganz sentimental werde - gute Nacht!
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Lockvogel
dj
dj

Beitrag von Lockvogel »

Jetzt muäsi halt au no was schriibä wo scho alli gseit händ...

Für mich ischs au diä schönschti party sitt sehr sehr langem gsi!! Äntlich wieder mal diä richtig stimmig, so agnehm und vertraut. Hät mi so richtig schön
a diä altä ziitä erinnärät. Hoffä so sehr dasäs dött obä, im gliichä stiil no meh partys gitt. Au vo dä musik her, vo afang bis schluss eifach nur top!! Diä
unterbrüch vom Dancing Devil isch eifach nur päch gsi, was wötsch machä wän dir d muus igfrührt...

Dankä viel viel mal as ganze team wo das möglich gmacht hät! Bin scho ewig lang nümä so glücklich vonnärä party hei! Bsundärä Dank no a Dänu für diä guätä,
sehr intensivä gspräch. Hät uh guät duä!

Simon
12.5. Privat 26.5. Privat 2.6. Benefiz Bern 16.6. Dietikon 28.7. Sedel Luzern (Lockvogel Live) 11.8. Biel 10.11. WE ARE PSYCHEDELIC (Lockvogel Live)

http://soundcloud.com/lockvogel
http://soundcloud.com/chillomanie
http://www.facebook.com/Lockvogel.Simini
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

hehe ihr sind eifacht zauberhaft :ove:

bin hüt chli trurig , dass das amazing weekend i dere schöne
natur scho düüüre isch und ich wieder im office sitze!!! :?
aber macht mir fröid, wenn ich öi report läse und all
die pics immer und immer wieder aluege!!!

the child is still alive in us :-D

KEEP IT!!! *The NANRIA Spirit*

Bild
The Drums don't Stop... Bild
Elias
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Elias »

n-smile_sunshine.gif n-smile_sunshine.gif n-smile_sunshine.gif
Nöd tzfescht trurig si, TiTaLi das widerholemer sicher wider,
mir chönd dann im Summer e Wasserschlacht mache. :-D
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

smile@elias n-smile_sunshine.gif

do fröi ich mich ja scho uf die wassermanne-schlacht!!!

wünsche dir ganz e tolli reis nach indie mit viel viel
glitzernde momente!!!

*Namaste*
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

Weil es sich einige gewünscht haben: Hier kann man die Fotos in besserer Qualität als .zip herunterladen:

http://www.dideldum.ch/public/Dideldum_ ... Narnia.zip (ca. 100mb)
petit.papillon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von petit.papillon »

hi :-D

Danke, danke, danke!! DANKE!!! für die wunderschöne, härzerwärmende reports!!!
macht mich ächt überglücklich wenn üsi chlini butterfly party acho isch.

isch en sehr bericherndi erfahrig gsi, vom moment a wo d idee entschtande isch bis jetzt zu dene reports! mit allne höhene und tiefene...
irgendwenn im november hani mal paar wundervolli lütlis zu mir iiglade zum schlittle. ich bin überrascht gsi dass fascht all woni iglade han de wäg in jura uf sich gno hend. ich bin eifach nur glücklich gsi sötigi mensche um mich z ha. au wenn sie sich nid all kennt hend zu däm ziitpunkt isches wie e big family gsi und es isch zumene unvergässliche tag worde. und ich übertrib nid wenni säg dasses en wändepunkt i mim (gfühls)-läbe gsi isch. ich chan mir kei bessere ziitpunkt und keini passendere charaktere für das vorstelle.
us däm höheflug use het sich denn min tatedrang manifestiert. ich han de schlittler gseit bi dr nöchste rutschpartie machemr e chlini schneegoa am obe.
öppert isch ganz bsunders begeisteret gsi und het sofort agfange mit mir plane... isch für mich völlig nöi gsi dass mini idee bi anderne so guet achöme und es het mir vill gä.
ich han denn all wo bim schlittle gsi sind nomal i dere konstellation iiglade zum d machbarkeit abchecke... dert het sich mis erste tief akündigt... denn eine vo de liebste mensche i mim läbe het uf mini iiladig nid gantwortet und ich weiss bis hüt nonig was schief gloffe isch. kein mux me ghört sithär.
s träffe isch denn doch duregfüert worde... kei antwort isch ja inere gwüsse hinsicht au e antwort.
tja an däm obe isch denn au dr absinth testet worde, also ja, das het zu de risiko iischetzig ghört *gg* nid dass ihr uf falschi gedanke chömmet
ab da chürzi mini erzählige chli ab... es isch vor allem um planig gange, ufgabe verteilig usw
das ganze isch zum schluss immer stressiger worde und d arbeitsverteilig het au nid optimal kalappt. mir hend absage becho, plötzlich kei sound me und kei deko. und es isch im ruum gstande das ganze abzsäge.
aber wie ihr bemerkt heit, mir heis durezoge, und ich dänke es isch für jede e gueti erfahrig gsi. womer bis zum nöchschte mal mitnäme (fals es eis git *gg*)
und jetzt im nachhinein si mir au sicher all es bitzeli stolz im versteckte, dass alles so wunderschöööön worde isch. sogar s wätter het sich nid traut sich üs in wäg zstelle. mir hei üs schnee gwünscht für die party und genau a däm tag isch schnee gläge, und zwar usschliesslich a däm tag!
danke für euri energi flatterlis!!
us tiefstem härze DANKE pi, claudi, jan und pädu. merci dass ihr das alles möglich gmacht heit! :ove: :dubbleK: :ove:

und wills so schön isch:
MERCI roman und room31 für eure iisatz, artists fürs cho und s musikalische verzaubere vo üsne gäst, alex fürs shuttle fahre am morge und fürs feschthalte vo däm ganze gscheh, genau so wie mike! n-smile_329458562.gif han gwüsst wenn ich euch zwei han bruchi mir kei sorge mache dass ich mini canon au no mues füre nä! hends voll im griff jungs! http://www.dideldum.ch und http://www.seltsam.ch
bi euch gseht mis dihei wie im märliland us... NARNIA lässt grüssen!!

und last but not least: danke ihr geniale gäst dass ihr mis huus hend lo stoh... und ähm vor allem für die wunderschön stimmig und s liecht wo verbreitet worde isch!!!

bin überwältigt n-smile_bow.gif

PS nöchscht mal wird au s deko suva-gemäss ufghänkt... sorry for that :razz: :P :razz:

edit: hab mich da wo grawiedrend vertippt ghabt
Zuletzt geändert von petit.papillon am Mi 6. Feb 2008, 17:01, insgesamt 1-mal geändert.
petit.papillon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von petit.papillon »

ah ja...
hätt da no paar fundstück... chappe, händsche, en einzelne schueh (wobi da weissi inzüsche wäm är ghört *g*) und no anders...
eifach mälde....

und wenn öpper zuefällig es händy im sack het wo nid dört gsi isch vorhär, darfer sich au mälde... würd sich öpper ganz doll drüber freue ;)
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

@buTTerfly sister:

ha jetzt grad hühnerhut und e bizzli nassi auge bercho bim läse vo dine wort!

was mich am meiste fröid macht, isch, dass mirs dürezoge hei!
wie mängisch ha ich mit lüt scho sache planet oder e idee gha und bi däm isches
denn au bliebe, aber mir heis dürezoge und es isch zumene event worde, wo ich
nieme i mim läbe wirde vergässe!!!
weiss gar nid, ob ich nach däm weeKend wieder ine stinkige dunkle club chan
go !?!

thanks & LoVe... :ove: :ove: :ove:
das isch wohl buTTerfly magic!

Bild

p.s. ich wett no öpis säge a die, wo kei iladig vo üs bercho hei!
mir hei party nur im chlyne rahme wöue & chöne verastalte, drum hei
mir sie au nid is forum do und nur dene pn's gschriebe, wo mir dänkt
hei, dass sie au würde cho oder üs kenne!
just nice to know ;)
Antworten