sooooo......

...also vo mir als aller erschts mal es herzlichs daaaaankeschön a de raphi und a all vo dä free flow orgs.!...mer mues da ja scho unbedingt mal na erwähne, dass das die erschti vo ihne organisierte partys gsi isch!....und für das händ sie sich sehr müe gäh und sbeschte versuecht zmache was für ihri erfahrig möglich gsi isch!...super , wücki dankä vielmal

...mir mer muess dadezue erwähne, dass es 90% vo partyorganisatore mit es paar jöhrli erfahrigau nid gschafft hetted dem asturm vo lüüt standzhalte...
soo bevor ich zum sehr erfreuliche teil chume muess ich da zersch na paar feststellige korrigiere oder es paar illusione wohl ufkläre^^...

...aaalso dkulti zum miete isch sau tüür, wil die liebe kultibesitzer vor es paar jahr mal gmerkt händ, dass mer us de kulti viel provit chan schloh, somit choschted kulti ganz zum miete extrem viel, und baar mini liebe lüüt gaht nid öbbe an verastalter...da chönnt mer ja na en schöne bazze verdiene....nei, die wird vo dä kulti lüüt gstellt und zu de mieti in eigne sack gsteckt....also man bedenke, dass mer leider als organisator mues 30,- iitritt verlange zum sine uusgabe überhaupt grächt werde..so übel das isch dörf mer das nid de organisation ahlaste, sorry... =;
mir persöndlich isch es au sehr schleierhaft wie denn die uf so en horände priis chömed will scho a etliche vorgängige kulti-partys hani aso vo däre glohriche, neue superlüftig nid viel mitübercho wo die mieti wör grächtfertige...^^....

...und wie scho vo öpperem vorgängig erwähnt, hätt sichd`population a tanzwüetige goaner ver 10-facht i letschte johr und dem aadrang mit de richtige location grächt zwerde erschient eim as sehr schwierig, will mini liebe lüüt...fahred ihr ane party zum fäschte und werded dänn vor de tüür abgwiese und hei gschickt ischs au nid rächt und es haglet negativi kritik....aso ihr gsehnd es isch es undankbars loos e super party wo denn au allne, hützutags schwerscht verwöhnte goa gänger zorganisiere und gracht zwerde....de standart isch gstige aber dlocations und möglichkeite gliichblibbe...also man überlege sich de querschnitt und die somit verbundene möglichkeite..^^....hmm...aso...
und namal muess ich sie biz wenigschtens in schutz nä...und zwar vowäge sicherheit und securitis ectr....ich mein sie händ sogar drah dänkt überhaupt securitis azstelle und wenigschtens ebiz versuecht das biene näscht under uufsicht zhalte^^....also a wievielne erst organisierte partys trifft mer denn das a ^^...und a vorgängige partys i dä kulti sind
all....sicherheitstüre
verschlosse gsi....was ich nanie verstande han...am samschtig sind all türe offe und für jedermann zuegänglich gsi! complimento
soo na as letschts dän han is den öbbe

....nei cih han gnueg so züüg gschribe... schluss ändlich händ sis sher guet gmacht au wenn nid alles erfekt und für all agnähm verloffe isch..aber ebe man bedenke es isch ihri erschti party gsi inere nid so eifach zbewältigende location...nüt für unguet mini liebe, aber ich han das nid eifach so chönne stah lah

....ich gang jetz zum für mich sehr erfreuliche teil

...
klein seralein
für eus isch es de HAMMER gsi!...mal abgseh vo dä platzverhältnis hinder, uf und näbetem dj-pult *g*...

...au da es riise komplimännt as partyfolk!!...ihr sind ja abgange wie es tuneds-radiisli

....es hätt extreem spass gmacht für euch zspiele und mit euch durrezstarte!

...au wenn mir üsi chleider all 10 minute hätted chönne uswinde, so tropisch isch es gsii

...dä sound isch durchwägs eifach nur extreem fein gsi und hätt mir persöndlich voll entsproche!

...es riise komplimänt uf däm wäg au namal im sokrates!...läck bisch du abgange, hammer sound und voll geili remixes..wooo...hihi...da hätt mis füddli nid chönne ruhigstah *g* feu mi scho ufs gmeinsame absounde und neui soundperle zkreire!

...au sdj set vor eus und nach eus uuund überhaupt..lääk...hammer gsi!...aso vo mir us chönntemer das im summer outdoor i de gliiche zämestellig wiederhole, wie wür denn das abgah.

..uhuuuu..^^..hihi...
abschlüssend namal es danke vielmal a alli, die tanzende, die schreiende, die quitschende, die organisierende, die musizierende, di durregheiende und alles useschwitzende *g* !!...für eus isch es es e sensationelli fuer gsi! herzliche dank!
Dancingdevil - Crew
sera, michi und pasci