jihaaa

*schmunzel* ...das häsch wunderschön xeit, danke! Dini Uussag betrifft ja nöd nu dä Partyspirit, sondern eigentli chamer sie uf die ganz Wältlag aawände. Sicher isch hüt alles anderst als früener und das söll ja au so sii. Alles entwicklet sich, au mir. D'Sunne schiint jede Tag uf ä nöii Ärde. Aber d'Iistellig däzue macht's uus!piraña hat geschrieben:was den alten spirit angeht, der ist jetzt noch vorhanden, in jedem von euch - öffnet eure augen und eure seelen für die wunderschöne natur und die menschen, die auch wunderschön sein können, wenn man/frau richtig hinschaut. geniesst die momente, die ihr geniessen könnt, dann wird es egal, was für musik das läuft.
ihr tragt alle zum neuen spirit bei, der irgendwann einmal auch der alte spirit sein wird. ob ihr einen positiven oder herumnörgelnden wählt, das liegt in eueren händen (und füssen).
sorry, ät die, die sich angesprochen fühlen sollten - wie wärs mit überdenken?

nur bezeichne ich als würklich geili party shco chli was anders als das. da muss dmusig für mich geil sii... es muss mir ifahre und mich igendwie fordere oder susch aspreche. ich muss uf e art chönne mit de musig interagiere (wenn so wilsch) dass ich au uf würklich ifaahrendi art mit de lüüt chan tanze und szwüschemenschliche fordere/ de spirit zelebriere. wenn "nur" dlüüt geil sind, dann isch das natürli scho au sehr geil, es isch dann eifach kei würklich geili party nach minre definition, sondern eifach es geils träffe.
Anditronik hat geschrieben:in vorbereitig!
abflug termin 15.3.08
damol au dusse im wald und nümm i somene abgf. club hehe
sind grad ide bewilligungsspirale acho
meh infos geets bald

Anditronik hat geschrieben:in vorbereitig!
abflug termin 15.3.08
damol au dusse im wald und nümm i somene abgf. club hehe
sind grad ide bewilligungsspirale acho
meh infos geets bald

*lach* ...wird mich hüetepiraña hat geschrieben:...und du bella döffsch fo mir us au sound mache