also nach dem ich all die wiehnachts Dj gschänkli uspackt han kann i säge han i hammer djs uf wiehnachte becho und weiss wieder einmal mehr was für Weltklasse freunde das ich hab...ist mir hehe 80% der gäscht sind ebe mien Wältklasse fruende gsie ...und i bin so froh das cho bisch...
zurück zur der Djs Also die woni ich scho kannt han Timon, Chandrani, Ancelot und Cybird ein weiter bestätig war an eures können und Ancelot und Cybird da ihr beidi gsundheitlich agschlage sind...eifach Hammer
und Dann zu die Djs woni nonig kännt han Isus, Namtok und Ajanix also Schwiez da hets ja no 3 Djs die meh ide Garde müsst befordere...
Isus los mehr us künnte usse
Namtok isch ja de Ehrfahrener Proggi Dj, Das der nid a die Grosse Partys spielt?
Und Ajanix, wo mir de Raphi mir nach siem set gseit het das es sien erst mal vor publikum gsoundet het, isch mir klar worde, wenn der Suber und so verlässlich bleibt het er Alles wos dazue brucht um einer der grosse djs zwerde, sogar no en herzige...also ziet euch warm an En neue Nachwuchs Dj kommt :ctf:
und für all die nid det gsie sind es isch sehr schwierig in ein kleiner club mit 30ppl als dj de stimmig am läbe bhalte....aber jeder Dj hets gschafft.
Hoff eu hets au gfalle de Dorf Jungend kann sich ufallfall damit a fruende a eusi gueti musig
und i denk i denk de Chällerbar het sien test fall bestande...also bis zum nächst klien tanz fescht i de Chällerbar.