22.12.07 Last Blast Pilgerjack-Offlinegroove

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
Marcosis
Silver Member
Silver Member

22.12.07 Last Blast Pilgerjack-Offlinegroove

Beitrag von Marcosis »

möcht mi nomal bi allne herzlich bedanke für diä tolli party hät mächtig spass gmacht :jumper: :jumper: :jumper: :jumper:

wünsch allne e gueti ziit und bis bald wens wieder heisst offlinegroove
white
Silver Member
Silver Member
Re: 22.12.07 Last Blast Pilgerjack-Offlinegroove

Beitrag von white »

ou ja isch e hammer party gsi!!
bin iecho und die guet stimmig hett mi grad mitgrisse..shet super lüt gha und de sound isch di ganz ziit top gsi...für das "nur" progi gloffe isch henders guet anebracht dasses nöd is monotone abdrifftet isch! geg de morge hender mal 2 stufe zruggschaltet und alli hend sech wieder chli chöne fange, und den isch de oberhammer vomene live-act frechbax choo wo all nomal zrugg is nirvana kickt het..wükli geil gsi..

de einzig negativ punkt isch, dass öppe ab de 3 ide nacht kei surstoff me uf de tanzflächi gha het..hans gfühl gha dass geg de morge au alli awesende en extra schiibe vom surstoffmangel gha hend...en investierig ines dachfeister oder e korrekti lüftig wär minere meinig nah sehr überlegenswert für de pilgerjack..
anyhow, super sach gsi...wiiter so! :P
chaschbär

Beitrag von chaschbär »

=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
souris
Silver Member
Silver Member

Beitrag von souris »

Also sonen live act wia frechbax ned azkündige.... wenn ich mir überlege, dass ich das um eis haar verpasst het....
Eifach de hammer sin sound... unverkennbar und es rockt... mehr mehr frechbax : )
sSummi

Beitrag von sSummi »

Alsooooo das mit de Luft unterschrieb ich grad! Ich weiss, indoor muess mer eifach mit dem rächne. Aber han würkli es paarmal bewusst usem Floor müesse go frischi Luft schnappe! So rauchig hanis scho lang nüme erlebt...

dNacht dur isches mir sbiz zuu progi gsi, aber ich han sehr interessanti und liebi Unterhaltig gha, vo dem her gseh ischs nöd langwilig worde. :-)

Und ez zum Frechbax: das isch für mich de absoluti Oberhammer gsi!!! Nöd vom tanze her, da chönd mi es paar gueti DJs zum hüpfe bringe, aber DAS isch Sound wo eim im Innerste berüehrt! Er hät mich (nüchtern mueni villicht no säge) ufe emotionali Reis bracht... danke vielviel Mal für das Erlebnis! Wird dCD sicher poste und freu mi uf wieters vo dir :-) nur wieter so uf dem Pfad...

So und ez wünschi eu allne no schöni Festtäg! Lueged, dass ihr trotz Vollmond und Vollmars usgliche bliebed... :-)
"Die längste Reise ist die Reise nach innen."

Was Du schenkst, bleibt immer Dein Eigen; was Du behälst, ist für immer verloren!
Nonius

Beitrag von Nonius »

Echt hammer Stimmig gsi!Danke allnä Bsuächer!!! =D>
Super geil gsi so schön usgschlafä am 13:00Uhr dörfe ufzleggä!
Und danke allne Lüüt wo na det gsi sind und sich zum Sound bewegt händ! n-smile_bow.gif
Echt super Wucheend gsi!!!
Hoffentlich auf ein neues :01s
Grüäss a alli
Peace

http://www.myspace.com/djnonius
adda
Silver Member
Silver Member

Beitrag von adda »

dankä dankä dankä für die hammer stimmig und das ihr so abgangä sind isch echt mega gsi !!!!!!!! :dj
und mit em surprise live act händ mir wohl die richtig überraschig bracht !!
n-smile_3_2_121v.gif n-smile_2589.gif

gruess und bis zum nächstä mal Offline Groove !!!!!!!
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

adda hat geschrieben: und mit em surprise live act händ mir wohl die richtig überraschig bracht !!
ihr wisst gar nicht wie gut diese überraschung war, hehe... :wink:
bescherung schon am 22.12. yeah!

[-o< [-o< [-o<

frechbax ist einzigartig! bitte öfter buchen!
gümperli
Silver Member
Silver Member

Beitrag von gümperli »

super truper gsi.... aber heyy.... nöd nur frechbax isch hammer gsi.... has so oder so wieder mal killer gfundä.... weiter so.... n-smile_1017.gif

freu mi scho uf nägscht mal... hoff es staht gli wieder öpis ah..... =D>
Intropina

Beitrag von Intropina »

...........oh ja, das isch dä brüller gsie!!!!!!!!!!! zu Frechbax chani garn nümmä meh sägä. würkli dä absoluuut hammer gsie =D> .
Und zum Nonius musi na sägä: DAAAAAAAAANKÄÄÄÄ! sich zu dim sound nöd z bewegä isch gar nöd möglich gsie!
Leider hani bi Marcosis und ADDA nümä mögä tanzä.... aber da freu ich mich auf ein nächstes (super gsie sind s einäwäg n-smile_2131.gif)
....und zmorgä häts ja au na gäh!!!! Mercie!
n-smile_2140.gif n-smile_2127.gif n-smile_2126.gif n-smile_2127.gif n-smile_2140.gif
Antworten