Foolmoon party im thailand

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
jacko

Foolmoon party im thailand

Beitrag von jacko »

hoi zäme

i bi über der wiehnacht ond neujahr im thailand.... ond möchti unbedingt a der foolmoonparty im koh phanghan. war vo euch scho öpper dört?

oder goht jemand auch a dem party

danke im vorraus
Titali
Platin Member
Platin Member

Re: Foolmoon party im thailand

Beitrag von Titali »

hoi du

lies mau das:
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... ban+sabaii
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.p ... n+thailand

*chokdeekaaa*

p.s. wär sich a die party wagt, mues stark sie *hahaha*

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
The Drums don't Stop... Bild
sil3ntsph3r3

Beitrag von sil3ntsph3r3 »

hmmm....

war im august da und ja die location am strand ist cool aber leider halt so ballerman feeling??!!!....
die getränkepreise sind super...echt billig aber sonst....
gehe lieber an die blackmoon oder halfmoon innerhalb der insel im tschungel....
also ich habe die full moon party jetzt mal gesehen und werde sie aber nicht mehr besuchen ausser ich bin zu dieser zeit gerade auf ko panghan oder in der nähe....
am schlimmsten fand ich nach der party das speedboat suchen :-) leider sind wir dann in ein falsches eingestiegen und anstatt in den norden von ko panghan nach ko samui gefahren...dann wieder züruck nach ko panghan und vergeblich unser speedboat gesucht...zuletzt haben wir dann halt ein boot gechartert und sind nach ca. 3h und 1500 bath weniger wieder an unserem strand angekommen....hmmmm
olli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von olli »

Foolmoonparty ist ne gute Bezeichnung für den Massenauflauf zu jedem Vollmond
in Had Rin.

O:)
“Alle Dinge sind ein Gift und nichts ist ohne Gift.
Nur die Dosis bewirkt, dass ein Ding kein Gift ist.“
Bombastus Theophrastus von Hohenheim, genannt Paracelsus (1493 bis 1541)
firetiger
Silver Member
Silver Member

Beitrag von firetiger »

na ja i be au scho gsi aber nor wel i grad e de noechi gsi ben. zvell luet, vell bulle, wo nor geil drufsend eine met was echli z schliffe aber ebe went e scho det besch,wiso au noed eifach net volle betronke es speed boot ie hocke :-&
..Bem Bass esch es wie e de metzg, Echli meh esch au Guet...
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

firetiger hat geschrieben: ebe went e scho det besch,wiso au noed eifach net volle betronke es speed boot ie hocke :-&
smile, da hesch ja no glück, wenn nur du betrunke bisch und nid dr fahrer... sind ja scho lüt gstorbe wäge bootrips@fullmoOn... vorallem über das boot vo koh samui nach phangan gits so hoRRor-stories, naja nid nur ufem boot... wett ja nid wüsse, wieviel mönsche dört scho gstorbe sind und verletzige hei gha (ha geng no e narbe am knöi - scary this street) när gits au no die bombedrohige :? sie hei sicherheitmassnahme massiv vergrösseret...

maYdaY @ had rinn :mad: :lol: :mad:
David Fraka
label
label

Beitrag von David Fraka »

http://www.halfmoonfestival.com/

die berüchtigten halfmoon parties die 2x auf koh phangan stattfinden. don't miss it! :)

http://www.myspace.com/djnotepsytrance
resident dj der halfmoon parties...
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

@jacko: ich ha dir nid wöue insle vermiese gäu... koh phangan isch schüsch still a paradies und ha mega die geili zyt dört scho erläbt *craaazyBUTnice*, aber meh mues halt chli sueche, bis mes wieder findet... eifacht dr had rinn isch e schand, aber es het geng no wunderschöööni paradiesischi orte uf dere insle... isch ja au mega gross!!!
Melliandra
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Melliandra »

Jap de Norde vo de Insle isch wunderschön und hed no so richtigi Bambus-Hüttli. =o)

Hadrin isch schlimm!

Ich würd dier empfele en half moon Party im Tschungel go sueche, black Moon isch au easy
wills halt am Strand isch und das isch scho es Erläbniss wert, aber ja dLüüd sind = Ballermann
und hippis oder so gfintsch eigendlich nid. Mier sind vom 10ni am Abig bis i de Nacht am 2-3 gsie
und denn simmer wieder Hai wills eifacht z'viel Lüüd gha hed. Am 10ni isch voll friedlich gsie, da
hesch de sandig Dancefloor für dich gha und hesch auno biz chöne mit de Lüüd komuniziere.

Aber ja NeonDeko am Strand, bi 25 °C und pummbigem progi isch eifacht es Erläbniss wert. =o))))
*poink*
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Mal gucken wies wird in Thailand, bin nämlich ab mitti Januar au dunne und wird sicher au uf Koh Pangan gah, aber scho lieber Half Moon und nöd Full Moon.

Aber Frage wo verstecked sich dänn all Hippies wäns nöd a Partys gönd?
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

Zauberhäxli hat geschrieben: Aber Frage wo verstecked sich dänn all Hippies wäns nöd a Partys gönd?
in the deep jungle and mountains of the island :-$
und im nord weste (bin grad nid sicher mit de himmelsrichtige), dört wo keini strasse a stränd führert, chunsch nur zu fuss oder mit boot hie... jetzt gib ich aber rueh... will ja nid alli gheimtips öffentlech verrate!!!

wer sucht der findet...

O:) O:) O:)
olli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von olli »

Aber Frage wo verstecked sich dänn all Hippies wäns nöd a Partys gönd?
sicher nicht mehr auf dieser Insel - auf Ibiza hat es ja auch keine Hippies mehr.

Suchst du aber die Partyppl die noch in Goa überwinterten als es dort Parties gab,
dann kannst du die dort finden. Immerhin wollen die ja auch dort ihre "Sachen" verticken ;-)
“Alle Dinge sind ein Gift und nichts ist ohne Gift.
Nur die Dosis bewirkt, dass ein Ding kein Gift ist.“
Bombastus Theophrastus von Hohenheim, genannt Paracelsus (1493 bis 1541)
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

wie isch das eigentlich gnau mitem monsun? wann isch de in thailand gnau und hat de irgend e bedüütig obs det geil isch oder nöd. verpissed sich dann alli traveller vo det?
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

Kollegoli hat geschrieben:wie isch das eigentlich gnau mitem monsun? wann isch de in thailand gnau und hat de irgend e bedüütig obs det geil isch oder nöd. verpissed sich dann alli traveller vo det?
hehe oli, i love monsum!!!
in thailand isches verschiede, also im süüd weste (andman sea) vot dr monsum ändi april/mai a und ich chas nur empfähle... isch total mystisch und scho fast geisterhaft die zyt!!! und ja, die meiste touris sind weg, drum isches ja au grad so geil!!!

anderi siiite, also süd oste (thai golf, koh phangan) chume au nid ganz drus, wüe derts rägnets immer wieder chli, vorallem um neujahr! bin neujahr 07 fast abgfrorre in koh phangan... dr monsum isch weniger stark dört!!!

när gits no dr oste (koh chang by cambodia) dert isch nid monsum im april... wenn kei ahnig, alli hauet äbe dört hie ab im april/mai!

im norde hani nid eso e ahnig... ich bin zlescht mau vor ca. 5 jahr im norde gsi... weiss eifacht, dass es rächt kalt wird im winter, also jetzt!

ha e sehr schööööni erfahrige mitem monsum gmacht, nur dr fusspilz het afo närve, das alles stinkt und das alli bungis löcher gha hei *hahaha*

sunset isch just amazing und pure magic @ monsum:

Bild
koh lanta by monsum

Bild
that's monsum

Bild
Magic Walk in the light of monsum

Bild
monsum time at my beach!!!

p.s. ich glaubs, ich mache jetzt de es asia-beratigs-center uf *lol*
namtok
Gold Member
Gold Member

Beitrag von namtok »

ich als alter phanganianer kann dir da schon ein paar tips geben...diese für mich einst schönste insel dert welt hat sich halt durch den tourismus schon extrem verändert....
früher war das meine zweite heimat...habe da auch gearbeitet so um 95-97..und kenne die insel wie meine hosentasche...
irgendwann so nach dem millenium wurde es mir aber wirklich zuviel und ich fahre seit ein paar jahren nicht mehr dahin...
die fullmoon kannst du eigentlich vergessen..ist ein völliger scheiss...die party war mal supergeil...halt in der blütezeit des goa...so von 94-99..da giengs aber mächtig ab..hhuuuii....
wie es heute genau ist weis ich nicht da ich eben das letzte mal so 2003 oder 04 da war....aber ich denke ist noch ungefähr so..und jetzt mein tip oder so haben wir es die letzten paar mal gemacht..

du machst am abend der fullmoon nen gemütlichen...essen..rauchen früh schlafen gehen....am morgen stehst du um 5 auf, und gehst dann zum tommys für den sunrise...da kannst du dir dann mal die ganze scene reinziehen.(bei tageslicht kommt erst die ganze scheisse zum vorschein)..und dir ein bild von dem machen was sie heute fullmoonparty nennen..(schauder!!!)

dann gehst du mal zum breakfast und nachher so um 9h geht auf dem hügel das backyard auf..da geht dann die afterhour weiter bis spät abends oder zum nächsten morgen...da gings immer mächtig ab...superprogisound...manchmal etwas uk tech aber easy....coole leute( die ganzen säufer und arschlöcher von der nacht sind da nicht mehr anwesend).. und gute stimmung....gratis eintritt..( obwohl sich das vieleicht auch geändert hat) früher waren ja alle partys auf der insel gratis aber irgendwann haben sie dann geld gerochen und jetzt zahlt man eigentlich überall eintritt..so ab 200bath(?)

wie es heute genau ist weis ich nicht aber ich denke da hat sich nicht viel verändert..ausser eben die preise..haha

ok..fazit: wenn du dir das unbedingt geben willst..na dann los...aber ich gehe mitlerwile lieber an ein ruhiges plätzchen und klimpere auf meiner gitarre als das ich mir das antue...solong....sawasdee khrap..
We love the Sun and the Moon

sylvester@ohmclub biel

Antworten