Davos goa party all right? gebongt?
Davos goa party all right? gebongt?
wer chunt oder resp wer fahrt alles dett ufe ad "schnee goa" ? 
ॐ गणेश oOo विष्णु ॐ
- Black Teddy
- Silver Member

Re: Davos goa party all right? gebongt?
wenn wär de das? und wo? und wie? und was für es line up?
- SäureRaver303
- Platin Member

-
silverhaze
- Gold Member

schneeparty in davos? wenn und wo?
gruess
gruess
ja scho.. wenn, wo, wie, was?? schneefeste... hmmmmmmmm!
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
- Black Teddy
- Silver Member

weis do jetz öper öpis genauers?
-
Kollegoli
- Platin Member

ja aso ich wär au informationsempfängnisbereit, wenn da sowas wie e schneeparty stattfindet.
grüess
grüess
*flüüüüster*
wenn der nächte schneee fällt!!!

but where?

wenn der nächte schneee fällt!!!
but where?
The Drums don't Stop... 

- 604freund/Psykas
- Platin Member

dasch en coole thread! 10antworte und niemert weiss was!
wer au na interessiert a meh infos...!
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙
˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

ja luged mis problem isch i dont know about.... han gmeint ihr wuesstet was... im sorry
en kollega het mire das gseit won ig etz nime gsaehn... will er im kittchen sini winterferie verbringe duet unter arescht weiss nit emal wo er sitz ob in chinatown oder in schwede saeuber? eg haetti choene mit ehm fahre nun suechi infos will das choegge geil toent mir de arsch abz fruere und sounde...
toent da ned oeppe geil?
auso weiss demfall niemert naechers he?
de muesse mer mau afange organiesere ... oder nite?
Ps numero 1 (kaennt daenn oeperr de dj mr wrong de cheimer de chli usquaetsche????)
Ps numero 2(eg entschuldige mech fuer die kommische ue ond oe und ae will eg do ide schou am compi ben und die ue/ oe/ ae... ned findae...)
Ps numero 3 ( eg bin de kei soloturneri ode kein bernerri oder susch was... ig ghan met dene ebe id schou ond die faerbe cheib ab die woerter... auso herzliches verstaendinss isch da vorusgsetzt ond au zbitte.
eg bin uf au informatione agwese bevor ig do es kommite zaeme stelle waeg de planig....
sit bitte mal ned die schwiegendi mehrheit, wie de moei...
en kollega het mire das gseit won ig etz nime gsaehn... will er im kittchen sini winterferie verbringe duet unter arescht weiss nit emal wo er sitz ob in chinatown oder in schwede saeuber? eg haetti choene mit ehm fahre nun suechi infos will das choegge geil toent mir de arsch abz fruere und sounde...
toent da ned oeppe geil?
auso weiss demfall niemert naechers he?
de muesse mer mau afange organiesere ... oder nite?
Ps numero 1 (kaennt daenn oeperr de dj mr wrong de cheimer de chli usquaetsche????)
Ps numero 2(eg entschuldige mech fuer die kommische ue ond oe und ae will eg do ide schou am compi ben und die ue/ oe/ ae... ned findae...)
Ps numero 3 ( eg bin de kei soloturneri ode kein bernerri oder susch was... ig ghan met dene ebe id schou ond die faerbe cheib ab die woerter... auso herzliches verstaendinss isch da vorusgsetzt ond au zbitte.
eg bin uf au informatione agwese bevor ig do es kommite zaeme stelle waeg de planig....
sit bitte mal ned die schwiegendi mehrheit, wie de moei...
ॐ गणेश oOo विष्णु ॐ
-
strigor
also mir helfe dir do scho, wenns ernst meinsch 
-
silverhaze
- Gold Member

also.. han de kolleg no gfroget wo zdavos wohnt... und er weiss aber nix vonere party im schnee..
gruess
silverhaze
gruess
silverhaze
- dalamascus
- Platin Member

Buahhhh...
ja das wer de hammer.... !!!!!!!!!!
wo gits suscht no schneepartys i de berge..??
thx+grüässli
ja das wer de hammer.... !!!!!!!!!!
wo gits suscht no schneepartys i de berge..??
thx+grüässli
::::: TEAM SERIÖS :::::
https://www.facebook.com/pages/Team-Ser ... 05?fref=ts
::::: NEXT EVENT :::::
https://www.facebook.com/events/1456004 ... 8/?fref=ts
https://www.facebook.com/pages/Team-Ser ... 05?fref=ts
::::: NEXT EVENT :::::
https://www.facebook.com/events/1456004 ... 8/?fref=ts
ja schisst michz chli ah das niemert vo eu was weiss
ja nei organisiere wär etz chli spat ned?
ja nei organisiere wär etz chli spat ned?
ॐ गणेश oOo विष्णु ॐ