Kann das Konsumverhalten gesteuert/beeinflusst werden?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

Hoi Mitenand...

Mir hend hüt ih de Schuel oises SA-Thema abgeh müässe....
Abr will mir erscht sletschtmal da drüber instuiert worde sind, das mer eus vorbereitet söttet thema überlege etc..
Abr leider bin ich ned ahwesend gsie und ned drüber Informiert worde.. =(

Drum hani so uf die gschwindi mich für eis Entscheide müässe....
Mir isch abr nume das ihgfalle... es muen ebe en bezug zum Fach Wirtschaft+Gesellschaft/Volkswirtschaft/Rechskunde/Rechnungswesen haa....
sProblem isch dasi jetz irgend wiä ned weiss wo ahfange....
und will das sehr breitgfächerete isch uf was ich mich Beschränke söll....
zum Biespiel uf de Lade... oder uf dFernsehwerbig oder über alles....
dArbet dörf eifach maximal 30 Siite sii...

wer anderscht froh für es bizzeli hilf oder inspiration tipps oder was au immer.. ;)

danke viel viel mal...

und mer gseht sich am Psycadelic Carnival di 2te... Juhuuuu....
Froi mi wiä es chlises chind uf die >Party..... heheheh
Amanita
Platin Member
Platin Member

Re: Kann das Konsumverhalten gesteuert/beeinflusst werden?

Beitrag von Amanita »

Das isch jo nu s Thema und nöd dä endgültig Titel, oder? Chan also no chli apasst werdeä..

So Fernsehwärbig und Wärbig i Heftli find i ziemlich langwillig, hend sicher scho unzähligi Lüt was do drüber gschribä. Aber wies machsch nöd was über versteckt Werbig, Schliichwerbig oder so.
Z.B. Product placement, http://de.wikipedia.org/wiki/Product_placement
Sache wo in Film versteckt werdet und ebä gar nöd bewusst als Werbig ufgnoh werdet, aber mer halt doch han muen, well sie dä cool Held im Film au het/trinkt/ässt etc.

Viellicht gseht mer sich jo würkli und ansunschtä viel Spass am Samschtig :-D .
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
schnuppi
Silver Member
Silver Member

Beitrag von schnuppi »

was natürlich au spannend wär, wie stark d lüt um dich umme dis konsumverhalte beiflusse.
das find ich sehr intressant:)!
...
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

@ Amanita

genau so isches mer hend eus eifahc mal en titel usdenke müässe aber da fiin schliif git dene ersch de endgültig titel.. ;) du gsesch das richtig...

ebe will wen das der titel wäri würet die max. 30 Siite nienets anelange... ;)
Das Product-Placement tönt recht interessant du meinsch so à la 007 "Ist das eine Rolex - Nein Omega.."

@ schnuppi

ja da hesch recht das wer sicher au voll interessant...
abr ebe sisch so das ich mich wen mögli ned vo usse und werbig/fründe ned beiiflusse lah wet..
vo dem her würs mer sicher anderscht schwer falle über das zschriebe willis mer ja selber ned zuegeh wett...;)
und sandere Problem isch das anderi lüüt wo das lesät de bezug zu sich ned gsehnd wills nume um mich gaht... und ja ned um dAlgemeinheit...
Kollegoli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Kollegoli »

aso interessanter als dfrag, ob dlüüt chönnd beiiflusst werde (woruf dantwort jede weiss), findich, wieso mer sie so guet chan beiiflusse.

woher chunnt das bedürfniss, so viel müsse zkonsumiere?
wieso hat werbig und co. so viel erfolg?

imho weg de entfernig vom mensch vom "eigentliche". de mensch isch fasch nur no uf "weltlichs" usgrichtet; gfange im materialismus. i de verzwiifelte suechi nach glück versuecht er das (sglück) durch "sache" statt durch zb. "verhalte" zerreiche, was zwingend zum scheitere verurteilt isch.
und da de mensch uf die art wie er z'sueche glernt hat und einzig kennt nüt finde wird, isch er so verzwiiflet, dass er sofort abiisst, wenn ihm öper en neue weg (sprich igendes produkt oder so) abüütet. dezue chunnt, dass dur "sache" churzfrischtigs glück zerreiche isch und somit de mensch, jedesmal wenn er e neui "sach" hät, e priise glück erlebt. wenner also ständig neui sache erwirbt, hät er ständig priisene vo glück, was zämezellt zwar zunere e grosse priise aber no keim würklichem glück führt. das führt zu konsumsucht, und süchtigi sind vo ihrem dealer abhängig und lönd sich vo ihm beiiflusse.

dann chönnte me no historisch dehinder gah, wann dann de mensch sich vom eigentliche afange hät entferne...

oder me chönnt ufzeige, dass es lüüt da im weste gid, wo em eigentliche wieder nöcher cho und deswege nümm so liecht beiflussbar sind.
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

Das en Mensch so eifach beeiflussbar isch.. lieht eventuell doch da drah, dass die viel mensche i de westliche welt vo de erziähig vo ihrne eltere her scho ganz anderi werte vermittelt bechömed...
Es mer gseht dEltere schaffe.. Was chind ganz anderscht wahrenähmed..
Sie denket das es wichtig isch.. Wen wend somit guet si ihdäm...

Hützutag stiegt au immer de druck ih de Gsellschaft..
Es wierd eiim quasi Ihtrichteret dasmer ned glücklich sii chan wemer ned viel(=Materiells) het...

Soziale under de Mensche isch ja selbstverständlich...
Will wemer viel het (viellicht chlie krass usdrückt) het mer au viel wo sich für eim interessieret...=Anerkennung

Wemer nüt het isch wiert eim gseit dasmer ned glücklich sie chan..
Mer sölli chöngi nüme truurig oder scheisse druff sie.... und mer isch en knallharte versager...
Mer würdi ned Ufalle und ir de Mengi untergah... = Keine Anerkennung

mer merkt ja au wie dmensche in sache menschekentniss, verständniss, selbstverwirklichung, ich findung, und ihfülsamsiivermöge und immer meh abstumpfäd...
all die Oberflächlichkeite womer au ih Gspröch merkt wills dete scho zum vorschii chömet...
warschindli wier das ganz schliichend vo generation zu generation wiiter gäh will de Mensch zviel ego het zum sini Fehler ihgestah und drus zLernä..
und irgend wenn isches so wiit wiä jetz und dene wiörts meh und meh...
materialismus herrscht...

finds au komisch das viel mensche voll de "jäger" worde sind und immer meh und meh ha müänd...

obwohl das wonner het scho meh als gnueg wäri denkt er nume no drah waser nenig het..
er git sich gar ned zfriede mit dem woner het...
oder meischtens nume über churzi ziit und dene wetter scho wieder snextä...
zumindestens so ih dem stiil...

Schad dases ned meh ufs andere us gaht...

Mer redet ja vom schlechte Klima und wiemers Schütze chan...
Abr das nume will mir Mensche wüssed dasmer selber drah sterbet...
Will dNatur und dÄrdä seinzige isch wo überhand het über eus...
und für diä gläubige noh Gott....
zumindestens euserer Meinig nah..!!
dMüätter Ärdä isch ned diä wo kaput gaht, die gihts scho andersch lang...
mir sinds!!!

was denkeder wens anderi Wiiterentwickeltiläbewese ufemene andere Plant ihmene andere Universum... würdet diä eus hälfe... eus zwitterentwicklä...???

Ich dänke sicher ned..?? Die gsehnd das mir selbstzerstörerisch handlet.. und wen diä öpis "verrate" würded wett... jede mit dem Riich werde.. und dene gits no chrieg... und mer zerstöret eus selber no ganz...

bin jetz eh emal gspannt so vo wege chrieg ihr nexti....

USA het mit Israel de Chrieg gege der Iran ir nexte ahkündet.. zumindestens het de BUSH gseit daser das no machi bis vor sim Amtszyt Endi...

De Iran hilft de Türkei im Chrieg gege PKK Rebelle im Irak aso wierts sicher no interessant...

DIE JAHRE SIND GEZÄHLT!

:-D ned zärnscht näh isch nume eh Weltahschauigs-Hypothese :-D
coffeebay

Beitrag von coffeebay »

mmmmh, aber natürlich kann man das konsumverhalten steuern, beeinflussen. diese frage erübrigt sich eigentlich ein bisschen von selbst. spannender wäre danach zu fragen, mit welchen mitteln, wo, wann, wie oft, in welcher form und mit wem uns die werbung zu beeinflussen versucht und wie erfolgreich sie dabei ist.

du könntest ja auch die provozierende these bringen, dass konsum gut ist, die wirtschaft ankurbelt, mehr einkommen, mehr sparen, mehr investitionen und mehr wohlstand und grössere steuereinnahmen und damit ein gesunder staat mit tollen sozialleistungen hervorbringt...
sieht so der direkte weg ins paradies aus? lang lebe der konsum...?

oder versuchen material über die unterschiede von planwirtschaft und freier marktwirtschaft zu finden und auf diese beiden wirtschaftssysteme eingehen.

oder die bedürfniss pyramide von maslow untersuchen... welches sind die elementaren sachen, die wir zum überleben konsumieren müssen und welche eher just for fun.

:kiff:
Antworten