Das en Mensch so eifach beeiflussbar isch.. lieht eventuell doch da drah, dass die viel mensche i de westliche welt vo de erziähig vo ihrne eltere her scho ganz anderi werte vermittelt bechömed...
Es mer gseht dEltere schaffe.. Was chind ganz anderscht wahrenähmed..
Sie denket das es wichtig isch.. Wen wend somit guet si ihdäm...
Hützutag stiegt au immer de druck ih de Gsellschaft..
Es wierd eiim quasi Ihtrichteret dasmer ned glücklich sii chan wemer ned viel(=Materiells) het...
Soziale under de Mensche isch ja selbstverständlich...
Will wemer viel het (viellicht chlie krass usdrückt) het mer au viel wo sich für eim interessieret...=Anerkennung
Wemer nüt het isch wiert eim gseit dasmer ned glücklich sie chan..
Mer sölli chöngi nüme truurig oder scheisse druff sie.... und mer isch en knallharte versager...
Mer würdi ned Ufalle und ir de Mengi untergah... = Keine Anerkennung
mer merkt ja au wie dmensche in sache menschekentniss, verständniss, selbstverwirklichung, ich findung, und ihfülsamsiivermöge und immer meh abstumpfäd...
all die Oberflächlichkeite womer au ih Gspröch merkt wills dete scho zum vorschii chömet...
warschindli wier das ganz schliichend vo generation zu generation wiiter gäh will de Mensch zviel ego het zum sini Fehler ihgestah und drus zLernä..
und irgend wenn isches so wiit wiä jetz und dene wiörts meh und meh...
materialismus herrscht...
finds au komisch das viel mensche voll de "jäger" worde sind und immer meh und meh ha müänd...
obwohl das wonner het scho meh als gnueg wäri denkt er nume no drah waser nenig het..
er git sich gar ned zfriede mit dem woner het...
oder meischtens nume über churzi ziit und dene wetter scho wieder snextä...
zumindestens so ih dem stiil...
Schad dases ned meh ufs andere us gaht...
Mer redet ja vom schlechte Klima und wiemers Schütze chan...
Abr das nume will mir Mensche wüssed dasmer selber drah sterbet...
Will dNatur und dÄrdä seinzige isch wo überhand het über eus...
und für diä gläubige noh Gott....
zumindestens euserer Meinig nah..!!
dMüätter Ärdä isch ned diä wo kaput gaht, die gihts scho andersch lang...
mir sinds!!!
was denkeder wens anderi Wiiterentwickeltiläbewese ufemene andere Plant ihmene andere Universum... würdet diä eus hälfe... eus zwitterentwicklä...???
Ich dänke sicher ned..?? Die gsehnd das mir selbstzerstörerisch handlet.. und wen diä öpis "verrate" würded wett... jede mit dem Riich werde.. und dene gits no chrieg... und mer zerstöret eus selber no ganz...
bin jetz eh emal gspannt so vo wege chrieg ihr nexti....
USA het mit Israel de Chrieg gege der Iran ir nexte ahkündet.. zumindestens het de BUSH gseit daser das no machi bis vor sim Amtszyt Endi...
De Iran hilft de Türkei im Chrieg gege PKK Rebelle im Irak aso wierts sicher no interessant...
DIE JAHRE SIND GEZÄHLT!

ned zärnscht näh isch nume eh Weltahschauigs-Hypothese