Ausbruch

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

*tätschbOOOm*

ja, mängisch duet diräktheit e chli weh, aber isch zehrlechste wos git ;)
aber muesch dich doch nid derfür entschuldige... O:) arroganz isch mängisch ganz guet und git sälbstvertoue und sälbstbewusst sie! ;)

*smile*
ha mir grad vorgstellt, wie du als grüns männdli voller ärger ufem heiwäg bisch :mrgreen: aber isch doch no keis zeiche, dass nid dä bisch, wo wetsch sie... fähler und unvollkommenheit machts ja scho wieder perfekt, wie dr mönsch isch!

angel vergiss öpis nid: du bisch nid dr einzig uf der wält, wo sich (no) nid als sich sälber fühlt! wär duet das scho ussert viellecht irgendwelchi versteckte lamas ir abgschiedheit vom himalaya oder en schaman irgendwo im rägewald... frücher hani geng gmeint ich sig scho wit, aber je älter ich wirde, jeh meh merk ich, dass ich no gar niene bin und no lang nid dä mönsch bin, wo ich wett sie... ob meh das überhaupt cha erreiche bin ich mir nid sicher, schüsch wärs nämlech stillstand oder viellecht heimer eifacht zhöchi erwartige a üs sälbst?

bin eigentlech am läse... und isch scho wieder es gedicht, also e wisheit, aber passt irgendwie do inne... bin eh grad ganze büchli am läse und stuuune wieder mau über die wahrheit, wo dört din stöh:

Von der Freiheit

Und ein Redner sagte: Sprich uns von der Freiheit.
Und er antwortete:
Am Stadttor und an eurem Herd habe ich euch unterwürfig und in Anbetung eurer Freiheit gesehen,;
Wie Sklaven sich vor einem Tyrannen erniedrigen und ihn preisen, obwohl er sie tötet.
Ja, im Hain des Tempels und im Schatten der Zitadelle habe ich die Freiesten unter euch ihre Freiheit als Joch und Handschellen tragen sehen.
Und das Herz blutete mir; denn ihr könnt nur frei sein, wenn selbst der Wunsch, die Freiheit zu suchen, euch zum Zügel wird und wenn ihr aufhört, von Freiheit als Ziel und Erfüllung zu reden.
Wirklich frei werdet ihr nicht sein, wenn eure Tage ohne Sorge sind und eure Nächte ohne jeden Wunsch und Kummer,
Sondern erst dann, wenn sie euer Leben umfassen und ihr euch dennoch nackt und ungebunden über sie erhebt.
Und wie wollt ihr euch über eure Tage und Nächte erheben, wenn ihr nicht die Ketten brecht, die ihr im Morgengrauen eures Verstehens eurer Mittagsstunde angelegt habt?
In Wahrheit ist das, was ihr Freiheit nennt, die stärkste dieser Ketten, wenn auch ihre Glieder in der Sonne glitzern und eure Augen blenden.
Und was sind es anders als Teile eures eigenen Ichs, die ihr ablegen wollt, um frei zu werden?
Wenn es ungerechtes Gesetz ist, das ihr abschaffen wollt, dann habt ihr es mit eigener Hand auf eure Stirn geschrieben.
Ihr könnt es nicht auslöschen, indem ihr eure Gesetzesbücher verbrennt, oder die Stirn eurer Richter wascht, und wenn ihr das Meer darauf gießt.
Und wenn es ein Despot ist, den ihr vom Thron stürzen wollt, seht zu, dass sein Thron zerstört wird, den ihr in euch errichtet habt.
Denn wie kann ein Tyrann die Freien und Stolzen regieren, außer durch eine Tyrannei ihrer eigenen Freiheit und eine Scham über ihren eigenen Stolz? Und wenn es eine Sorge ist, die ihr ablegen wollt, ist sie eher von euch gewählt als euch auferlegt.
Und wenn es eine Angst ist, die ihr verjagen wollt, ist der Sitz dieser Furcht in eurem Herzen und nicht in der Hand des Gefürchteten.
Wahrhaftig, all das umarmt sich ständig in euch, das Ersehnte und das Gefürchtete, das Abstoßende und das Geschätzte, das Erstrebte und das, dem ihr ausweichen wollt.
All das bewegt sich paarweise in euch wie Licht und Schatten, dei einander verhaftet sind.
Und wenn der Schatten verblasst und nicht mehr da ist, wird das Licht, das verweilt, zum Schatten eines anderen Lichts.
Und so wird eure Freiheit, wenn sie ihre Fesseln ablegt, selbst zur Fessel einer größeren Freiheit.

(Khalil Gibran - Der Prophet)
The Drums don't Stop... Bild
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

achja, zläbe mit humor, witz und ironie geit eifacher...

zläbe als komödie und nid tragödie, nur sind beidi sehr nöch näbenang ;)

Das Leben:
"Eine tragische Komödie!" O:)
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Bild

Also wenn ich das richtig interpretiere, tun wir uns das alles selbst an?

All das Leiden, all das Müssen, all der Kummer, all die Scham, all das Streben nach mehr - es ist unser eigen' Schwert, das wir gegen uns erheben!
Es sind nicht die anderen, nicht die Gesellschaft, nicht die Dummen, nicht die allzu Schlauen, nicht die oder das - sondern wir selbst.

Denn wir sind frei. Wir müssen nicht erst frei werden, wir sind es bereits, und "nutzen" diese Freiheit, um uns selbst zu bestrafen, dafür zu strafen, dass wir nicht so frei sind, wie wir sein wollen.

DAS ist schon komisch - tragisch und komisch zugleich, der Witz des Lebens. Was für ein Witz, welch göttliche Komödie.

Man steht sich zeitlebens selbst im Weg - statt ihn einfach mal zu gehen. Einfach mal lachen drüber. Einfach akzeptieren, dass die Fehler ein Teil der Persönlichkeit sind. Einfach mal akzeptieren, dass wir nicht nur aus Fehlern bestehen, sondern auch aus Hoffnung, aus Liebe, aus Wahrheit.

Wir sind sozusagen Wesen des Lichts, die glauben, es gäbe kein Licht. Oder dass sie das Licht nicht sehen könnten. Dabei ist es immer da, denn wir sind es. Es ist in uns.

Das ist ganz schön heftig!
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

Genial FA, du häsch es wider mal mit es paar wenige Sätz uf de Punkt bracht =D>

Ja ich glaube durchus, dass mir sälber d Wurzel vo allem Übel sind.
Mir erschaffed euis doch d 'Problem' durch euisi Sichtwis vonere Sach. Änderet mer d Istellig dezue, isch au s Problem weg.

Aber ja, wenn nur alles tatsächlich so eifach wär... :peng

...denn hetted mer nüt me z diskutiere
...denn müesst mer s Forum neui erfinde
...denn würded mer anderi Problem erschaffe

...will...EINFACH SEIN...wär euis das evtl. schlichtweg z langwilig? ](*,)
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
ilenja
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ilenja »

Und genau das esch doch de punkt... meh sehnt sech noch was ,aber handle duet mer andersch .. eifach sie .. verbind ech überhaupt nöd mit langwiili.. im gegeteil..das esch för mech harmoniere .. und meh chan doch au inere harmonie disskutiere und s`luschtig ha ..
Tanzen ist Ausdruck der Lebensfreude
Psychobella
Platin Member
Platin Member

@ilenja

das gseh ich au so wie du...ha das natürlich ironisch gmeint gha :wink:

Wenn mir mini Gedanke und Frage mal wider über de Chopf wachsed, denn lueg i zum Fenschter us...d Bäum, d Tierli...
dene isch es nie langwilig, die fröged au nöd nach em Sinn vo ihrem Dasi, oder wie spat dass es isch....die SIND EIFACH...

Nur euisi Hirni sind unglücklich, wenn sie nüt händ, wo sie sich chönd d Zäh dra usbisse :roll:

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

ja so isches O:)

wenn mir aber gäng ir balance wäre und eis mit üs sälber, würde mir richtig handle und nur das mache, was üs würklech öpis bringt, also egal ob gut oder schlecht, es wird üs witerbringe...
nur leider sind mir oft nid eis und verzellte üs, verlüüre üs und finge dr wäg nüme...

das isch ganz gheimnis: mir düe üs das ganze übel sälber a! O:)
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Also mängisch denk i, es isch eher en Nachteil, dass Gott euis en Verstand geh hätt....ich würd gern de VERSTAND VERLÜRE ](*,)

@Titali
mir mached ja dauernd öppis, wo üs witerbringt...obs guet oder schlächt isch, isch euisi Wahrnehmig....
mir erschaffed euis dur euisi Gedanke das, wo mir wänd erläbe....so gseh isch es weder guet no schächt...es isch eifach :? (ähem...bin momentan chli durenand...)

so, jetzt mues i renne go schaffe, suscht erschaff ich mir soebe es neuis Problem... :-D

es schöns Tägli eui allne....und: lönd euie Verstand hüt mal Pause mache, wenn ihr ihn nöd bruched für öppis dringends (wie z.B. zum schaffe) n-smile_32.gif

Fallen Angel 2

Jaaa! Psychobella genau das isch es:

Es isch eifach!

(wie's isch)

Das immer wieder vor Auge gführt, isch villicht sogar de Usbruch us dem Leid - de Usbruch us de Belanglosigkeit, will wänn es eifach so isch, und da mir frey sind - simmer fähig, üs sälber z'finde, und z'lebe und sind dänn wahrhaftig und EUS. Alles passiert eifach, isch eifach, und mir sind eifach - chönd und sölled das au läbe. eusi wahrheit läbe. will sie genau so bestand ha chan, wie alles anderi, wo eifach isch.

Das mit de Tier hätt de Hesse guet beschriebe, Tier händ kei Maske, sie sind immer echt - und oft sind's trurig, und luäged eus dur truurigi Auge aa - und wenn en Mänsch emal ganz fest truurig isch, spürt mer sini echtheit, falled alli sini maske vo ihm ab. Das isch das was eus s'Leid schenkt: mir gspüred ineme moment vo tüfschtem schmerz, was würkli wichtig isch, und händ gar kei bock meh eus e maske azlegge.

Aber er (Hesse) seit au, dass au Glück, belanglosi Freud, no nöd s'endi sind vo dere reis sind. naja guet er gseht das i dem buech es birebizeli metaphysisch und scho liecht todessehnsüchtig, aber ufenart: mer weiss doch, wämmer langi ziit ständig party macht, wird au das - so schön es isch - irgedwänn schal. Oder bezihige wo alles stimmt, aber irgedwie s'füür langsam erlöscht.

gits dänn keinerlei absoluti oder feschti freud absiits vom normale bürgerliche alltagsläbe mit gameshows, usgang und karriere, was ja alles freud macht, aber halt doch nüt bsunderigs isch, irgedwie leer...

nur so nes paar gedanke. O:)
Psychobella
Platin Member
Platin Member

@Fallen angel
Doch, ich glaube, so e absoluti Freud usserhalb vom bürgerliche Läbe gits. Und ich glaube, dass genau das de Ort isch, wo mir hi wänd, s Ziel vo euisere Reis.
Nur wenn mer nöd genau weiss, wo de Ort isch, reist mer zimlich planlos im Züg umenand, mues det und da nach em Wäg fröge, jede wist eim e anderi Richtig...bis mer erschöpft am Wegrand liege blibt.
Mer ghört sis Herz nüme, will de Verstand so en Lärme macht, Frage über Frage produziert, Problem erschafft indem er i de Vergangeheit umewüehlt, Sorge und Ängscht zämebaschtlet (wo zu fascht 100% unbegründet sind) will er i de Zuekunft verwielet.
Ich glaube, dass all die Frage gar nöd mit em Verstand chönd klärt werde, will genau de Verstand, s Denke, s eigentliche Problem isch.

'Im Moment läbe' ....es schwirigs Unterfange...
en ganz liebe Mensch hätt mir mal en Tip geh:
Frög dich mal selber, was du wohl als nöchschts wirdsch denke!
I dem Bruchteil vonere Sekunde, wo mer druf wartet, was mer wird denke...denkt mer gar nüt :wink: ...bis denn au sofort d Gedanke wider isetzed und de winzig Glücksmoment zunichte mached #-o

Das sind für mich die absolute Moment vo Freud und Friede. Du häsch sie doch au scho beschriebe (irgendwo)...wenn d öpperem i d Auge luegsch bim Tanze und die Verbundeheit fühlsch....oder wenn mer i de Natur usse isch und eifach nur stunet über das, was isch...die Moment, wo eim de Atem raubed, wo s keis Wenn und Aber git, kei Schmerz, wo mer bi sich isch und eis mit em Universum.

Zum das klarstelle...ich beherrsche die Kunst vom 'abschalte' meischtens au nöd (nonig)...es bedarf einiger Üebig, und ich bin mängisch schlichtweg z fuul, vergiss es im Alltagsstress...oder will im Laufschritt mis 'Treppli' ufrenne. Immer denn, wenn i s Gfühl han, ich ha gschnallt, wie s Läbe funktioniert und ich bi viiiill schlauer als alli andere...denn passiert öppis, wo mi um es paar Stufe zruggwirft...di zwangsläufigi Folg vo minere Arroganz.

Ich gseh s so, dass ich s Werkzüg i de Händ han, jederzit chönne die Glücksmoment im 'Jensits' z gnüsse.
So gseh isch es tatsächlich eifach...wenn mer cha mit em Werkzüg umgah. (E Dose öffne isch au bubieifach, wenn mer weiss, wie en Doseöffner funktioniert :wink: )

Hm...weiss jetzt nöd emal me genau, ob das e Antwort uf din Bitrag isch, sind eifach grad so es paar Gedanke vo mir O:)

blunafairy
Silver Member
Silver Member

Re: Ausbruch

Beitrag von blunafairy »

Sei wachsam und höre nicht auf Deinen Verstand. Der Verstand ist Deine Vergangenheit, die dauernd versucht, Deine Gegenwart und Deine Zukunft zu kontrollieren...

:kiss:
Ich liebe Katzen, weil ich mein Heim liebe und sie nach einer Weile dessen sichtbare Seele werden.
Fallen Angel 2

Doch auch der Verstand kann - richtig genutzt - Dich auf Deinem Weg unterstützen, kann Dir raten, was richtig und was falsch ist - sicher, er bewertet dauern, er geniesst nicht, er analysiert und "denkt" - doch wenn man ihn als Werkzeug benutzt, und Sachen wirklich durchdenkt: dann ist der Verstand durchdacht. Und hilft. Wie jedes Hilfsmittel, sollte man einfach nicht damit übertreiben. :-)
Anam Cara
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Anam Cara »

dennoch ist diese welt viel zu sehr darauf bedacht den verstand zu gebrauchen um die gefühle zu dämpfen und einzusperren.... genau diese wertungen, gut und falsch werden mit dem verstand erbracht, doch das herz ist nicht wertend, es ist mitfühlend, vergebend und tastet sich durch sein leben ohne etwas als falsch zu bezeichnen sondern als gelernt, erlebt , erfahren....
menschen die reisen, kennen das gefühl, wenn man einfach loszieht und sich ziehen lässt vom leben... und seinen verstand in die ferien schikt.... weil dort hat er sowiso nichts zu suchen.... fast alle entscheidungen trifft dein herz, deine emotionale seite, weil du deinen gefühlen freien lauf lässt...... es ist also möglich, mit wenig verstand und viel herz mitten im leben zu stehen
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Fallen Angel 2

Vielleicht sollte man den Verstand ganz einfach mit dem Herz verbinden.
Mit dem Herz denken. Denken ist nicht schlecht. Schlecht ist es wenn man herzlos denkt. Un-Empathisch, Allzu überzeugt von den Gedanken, die man denkt. Ohne hinterfragen zu denken - andere auszuschliessen von den eigenen Gedanken, oder mittels der eigenen Gedanken.

Manche denken nämlich auch ganz einfach zu wenig nach. Auch das verursacht Leid.

Die Wahrheit liegt wohl irgendwo dazwischen - oder ausserhalb der Worte. Manche Dinge kann man begreiffen, aber nicht beschreiben. Denn sie sind einfach. Möglicherweise ja auch wir, unser Herz, unser Verstand...
Anam Cara
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Anam Cara »

klar verursacht zu wenig denken leid

zuwenig denken hat aber nicht mit dem herz zu tun, den wenn man sich mit dem herzen führen lässt bringt man kein leid zu den menschen..... wenn es wahrhaftig das herz wäre
aber eben, warscheinlich ist es etwas dazwischen.... ich hoffe dieses dazwischen irgendswo auf dieser welt mal antreffen zu dürfen....
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Antworten