hät notürlech selle heisse wells ned wäge jedem seich es gschess möchedFallen Angel 2 hat geschrieben:Du bisch z'fride mit ihne, will sie es gschiss mached wäg jedem seich?Waldfrieden hat geschrieben: und ben eigentlich ganz z frede met ehne, möched es gschess wäge jedem seich....
![]()
du hast eine sehr spezielle lebensphilosophie...
Krankenkasse Prämie
- Waldfrieden
- Gold Member

gOOd monring anam caraAnam Cara hat geschrieben:im langweiligen kanton aargau....
versuche alle hebel in bewegung zu setzen.... aber du weisst vielleicht wie diese leute von der gemeinde gerne von oben auf dich herab schauen.... aber glaub mir ich tue was ich kann...
ich finde es einfach absurd das ich immer um jeden scheiss franken kämpfen muss und sie mir immer daten festlegen, während sie immer wieder daten aufschieben und mich in den wahnsinn treiben, im dezember bekomme ich bescheid.... mal schauen...
ja klar - kenn däää bullshit au zugut!!!
schwyz isch eh nid grad sehr vorkommend irgrichtet für reisendi... ha mich scho mängisch ufgregt...sind halt wieder mau e randgruppe
ha aber glernt immer schön nätt, fründlich und ja und amen säge - keep smiling
schöne tag und loh dich nid in wahnsinn triebe *grins*
titali***
The Drums don't Stop... 

@ titali
ja mir reisende hends scho ned eifach.... und weisch was i geschter usegfunde han.... der hammer oder .... ich bechume erscht im dezember bscheid, ob ich prämieverbilligung bechume aber bis endi november muss ich de chrankekasse mini veränderige mitteile... isch doch en riese witz!!! wenn ich wüsst das ich di prämieverbilligung überchum würd ich alles bim alte lah, wenn ned, würd ich mini franchise uf 1000 ufe tue... aber ebe, die hend sich das würklich guet überleit....
ja hüt machi minere liebe chrankekasse no es telifon wie das gnau söll gah
nimmt mi aso scho wunder wie die sich das so überleit hend....
ja mir reisende hends scho ned eifach.... und weisch was i geschter usegfunde han.... der hammer oder .... ich bechume erscht im dezember bscheid, ob ich prämieverbilligung bechume aber bis endi november muss ich de chrankekasse mini veränderige mitteile... isch doch en riese witz!!! wenn ich wüsst das ich di prämieverbilligung überchum würd ich alles bim alte lah, wenn ned, würd ich mini franchise uf 1000 ufe tue... aber ebe, die hend sich das würklich guet überleit....
ja hüt machi minere liebe chrankekasse no es telifon wie das gnau söll gah
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
@anam cara:
:tfrag:
rächt dämlech!!! hoffe, dass dir krankekasse entgägechunt, wenn ämter scho vor dummheit strotze!!!
isch heavy, was eim alles geng erwartet nachere reis... ha nach mire erste reis ächte shit erläbt mit de stüüre und ha mini 2. reis fast es jahr müesse verschiebe... und äbe ständig uf dr sueche nacheme plätzli zum schlofe, nachemne job und nachmen billige ticket for the next adventure
aber es chönt schlimmer sie... eine vo mine beste fründe isch sit 2 jahr in peru und ich weiss nid, ob dä jemals wieder chunt... het militär verweigeret, stüüüre nid zahlt und schüsch x sache nid erledigt...! äbe, es cha geng schlimmer sie
rächt dämlech!!! hoffe, dass dir krankekasse entgägechunt, wenn ämter scho vor dummheit strotze!!!
isch heavy, was eim alles geng erwartet nachere reis... ha nach mire erste reis ächte shit erläbt mit de stüüre und ha mini 2. reis fast es jahr müesse verschiebe... und äbe ständig uf dr sueche nacheme plätzli zum schlofe, nachemne job und nachmen billige ticket for the next adventure
aber es chönt schlimmer sie... eine vo mine beste fründe isch sit 2 jahr in peru und ich weiss nid, ob dä jemals wieder chunt... het militär verweigeret, stüüüre nid zahlt und schüsch x sache nid erledigt...! äbe, es cha geng schlimmer sie
The Drums don't Stop... 

Hm, wen de lenger am reise bisch (so ab eme halbe joor), mäldsch am beste din wohnsitz i dr schwiiz ab. Durchdas muesch dr obligatorisch ateil vo dr Krankeversicherig nüm zahle (Wel de jo nüm i dr schwiiz wohnsch) D Zuesätz würdi witer zahle und zuesätzlich Reiseversicherig und höheri abdeckig für Spitalkoste derzuenäh. Sobald die wieder i dr schwiiz amäldisch, muesch dr obligatorisch ateil wieder zahle.Anam Cara hat geschrieben:@ titali
ja hüt machi minere liebe chrankekasse no es telifon wie das gnau söll gah![]()
Nur so, wiso hesch du so en tüfi franchise, wo dr d Krankekasseprämie vertürt, wend am reise bisch?????
ja das isch ebe alles chli andersch gloffe bim reise as das ichs denkt hetti.... bi länger weg gsi als vermuetet.... und han gar ned dra dänkt, mich abzmälde bim wohnsitz und bi de chrankekasse....
naja, snächscht mal würd ichs bestimmt nüm glich mache und wenn i dänke i gang e monet, schissi druff.... me weiss ja nie, was en monet bimene reisende cha bedüte
naja, snächscht mal würd ichs bestimmt nüm glich mache und wenn i dänke i gang e monet, schissi druff.... me weiss ja nie, was en monet bimene reisende cha bedüte
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........