Wie gelangst du zur Party?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Wie gelangst du zur Party?

Auto
18
27%
öffentliche Verkehrsmittel
42
64%
Mitfahrgelegenheit
5
8%
Töff/Mofa
1
2%
Taxi
0
Keine Stimmen
per Anhalter (Stöpple)
0
Keine Stimmen

Insgesamt abgegebene Stimmen: 66

Anomalie
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Anomalie »

bzw. atombome, da ist das stg90 auch nicht besser :^o
Bild
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beitrag von psyfreak »

Psymäleon hat geschrieben:
psyfreak hat geschrieben:und von wegen CO2; da ist auch der Elektro-Smog nicht besser!
:-k :-# *no comment*
uups!! sorry! #-o
war im gedanken gerade wo anders! O:)
wollte mich eigentlich auf die Atomkraft beziehen! *pfeiffundflitz*
Bild Bild and Bild
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Der Kluge fährt mit dem Zuge :wink: darum fahr ich eigentlich immer mit em Zug ane Party.

Da ich nöd Autofahre chan, gits bi mir eh kei anderi Möglichkeit, usser ich würd mit Lüt mitfahre. Da ich chli es Trauma han was mitfahre im Auto anbelangt, bin ich sehr froh über die guete Verbindige vum öffentliche Verkehr i dä Schwiz!!!! Ich finds eh guet, dass vil Lüt wo a Goas gönd nöd mit em Auto a Partys fahred. Wänd villicht nöd ganz nüchtern bisch oder total übermüedet, isch es eifach äs Risiko, wänd no Auto fahrsch!
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Ajanix
dj
dj

Beitrag von Ajanix »

Je nach Situation chum ich mitem Auto oder mitem Zug. Ich säg ez aber spontant dasi öfters mitem Auto ad Partys fahre, vorallem wenns echli wiiter weg sind als suscht. Ich bin eifach gern flexibel und wot nöd im hinterletschte egge vo de schwiiz no vomene shuttle abhängig sii, wo teilwiis vo nüme würkli zuerächnigsfähige mänsche gfahre wird.

Und denn no de langi heiwäg mitem zug [-X teilwiis chans ganz schön agnehm sii, vorallem im summer wennd mit gepäck, de churze hose und barfuess chasch umenandreise... das isch super. Aber ich setz doch echli meh ufs auto. Heisst für mich dänn meischtens au: früener cho, fäschte, usnüechtere, schlafe und wieder gah. vorallem chamer au viel meh sache mitneh. (Zält, campingusrüschtig etc)

und dezue chunt halt, dass d sbb trotz em halbtax immer no rächt tür isch.

Aber ebe, wie gseit, je nachdem chans variierä. Die letschte paar parties im septämber bini ämal au mit öv gange... kei ahnig wieso, isch eifach so gsi ;-)

grüessli raphi
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Beitrag von 604freund/Psykas »

als ich möcht mich nochmals äussern, wie gesagt geh ich meistens mitm öv an partys! ich hab noch ein jahr lang das gleis7 und natürlich das halbtax! für das bezahl ich 249.- im jahr!im beispiel von angel würd ich, wenns eine party ist, gerade mal 45.50 bezahlen, da ich sicher nach 7uhr abfahren würd und am nächsten tag mit dem halbtax retour! ich würd also 140fr. sparen, 2mal diese reise und ich hab die anschaffungskosten bereits rausgeholt! O:)
nun ja, leider geht das nur bis man 25 ist, zum glück hab ichs noch ein gutes jahr! hab mir aber gedanken gemacht was ich danach machen werde... ich find auch dass die sbb viel zu teuer ist, auch mit dem halbtax...! da ich für meinen (momentanen) arbeits weg ein auto brauche (öv 45min. / auto 10min), kann ich mir nicht auch noch ein ga leisten!!!! bis ich vorhin auf dem link von oben gesehen hab dass man das ga auch montlich bezahlen kann, mit einem aufpreis natürlich!!!
mal schaun wies dann aussieht, aber wenn sie noch mehr aufschlagen werd ich mir wohl oder übel ein ga kaufen müssen, da ich auch in zukunft mit dem zug in den ausgang fahren werde...! es ist einfach bequemer wenn man totkaputt, mit promille im blut, nach hause fährt im zug...! aber jedem das seine!
und dasmer nüme chan rauche, naja han mi dragwöhnt, und för langi fahrte gets jo immer no s'wc...! ;-)
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beitrag von silverhaze »

eigentlich bin i meistens bim kolleg am mitfahre mit auto, sust aber falls niemert fahrt, nimm i au ÖV
isis mondkind
Gold Member
Gold Member

Beitrag von isis mondkind »

hüt abig mal mitem bus... nur 3 haltestelle entfärnt. n-smile_32.gif
Equirel
dj
dj

Beitrag von Equirel »

Dank GA geh ich immer mit dem ÖV an die Partys.
Psychobella
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psychobella »

Fahre zwar zwungenermasse mit ÖV momentan, isch aber uf jede Fall gsünder, wenn s a Parties gaht :wink:
Sei das Wunder, das du erleben willst! Bild

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
Ogetron
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Ogetron »

psyfreak hat geschrieben:
Mozart hat geschrieben: also wenn ich die Wahl hätte:

3000.- für ein GA oder 3000.- für ein eigenes Auto.

! ich würde das auto nehmen.
Mit 3000 Chunsch aber mit em Auto genau nirgends ane! 1000 isch scho mal s mindest für Versicherig. Underhalt gradnomal en 1000er, den häsch no häsch Strasseverkehrsabgabe mind 200. Und diä 800 wo den no übrig sind musch mind für de Autokauf rechne. Und Moscht häsch den immerno kei. S Auto isch x mal türer, und wenn öper Vorrechnet das uf Brig 180 kost musch aber au no s Halbtax dri rechne, wennd das nöd kaufsch den bisch au selber tschuld, oder sogar no s Gleis 7 den kost die Brig fahr nämli no 40 Stuz.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

45.00 Bild

/klugscheissmodus off

;)
BAHIA PARAPSY

Re: Wie gelangst du zur Party?

Beitrag von BAHIA PARAPSY »

Also ich han die öffentlioche gwält, es gits aber au mol dass ich bim Kolleg mitfahre kann.
Mer wüsset jo alli was so a unsere Partys abgot,und drum find ichs am verantwortigsbewusstiste mit de öv z fahre. Ich selber han de Uswiss nümme wege so Scheiss und ich muess säge ich chan läbe demit, schlechter würds mir ergo wenn ich uf de Heifahrt en Schuss baut heti oder gar öpper überfahre hätti,das isch öppis wo ich net chönnt Läbe demit und ich wett an alli wo vo Parttys Heifahre en Appell zur vernunft usspräche.

Fra Aka Bahia[/color]

DJ BAHIA Next Gigs: FR.09. 11. 2007 Hexadez Zürich, 13. 12. 2007 Goaflösser Aarau Bahia & Flying Fish, 24.12.2007 Vario Club, 15.12.2007 Team Space Nomads Germany, 15. 03. 2008 Space Nomads (zh)
Antworten