Der Winter kommt ...

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Was macht ihr im Winter ?

Abhauen in ein wärmeres Land ...
8
13%
Wintersportaktivitäten (Snowboard/Ski/Schlitten e.t.c)
6
9%
zu Hause in der Wärme bleiben ...
8
13%
Winterschlaf ...
4
6%
Ins Sudio verkriechen ...(Künstler)
5
8%
depressiv vor sich hin vegetieren ,,,
4
6%
den Winter in vollen Zügen geniessen ...
11
17%
Sich auf Weihnachten freuen ...
3
5%
Kuschelaktivitäten mit dem Partner/in
9
14%
was anderes ...
6
9%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 64

Thujon
artist
artist
Der Winter kommt ...

Beitrag von Thujon »

Was macht ihr im Winter ?

Also ich hab das Glück das ich wieder abhauen kann ... wird mir jetzt schon einwenig zu kalt hier ...

und solang ich noch hier bin ...ist Studio angesagt ...so grau wies heute ist (ist zwar "erst" Herbst) mach ich keinen Schritt nach draussen ...
ausser Fondue essen beim Müstik ...hahahahah
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer

18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

Ich bin mal für ein Mystical-Fondue-Essen bei Müstik zu Hause. Zieh schonmal den Tisch aus! :mrgreen:
Jones
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Jones »

an outdoor partys gah..isch doch am schönschte wenn de wald wiis isch n-smile_woohoo.gif
Zuletzt geändert von Jones am Mi 24. Okt 2007, 19:53, insgesamt 1-mal geändert.
°°Dance Into The Neverland°°

Wenn du was haben willst was du noch nie gehabt hast, dann musst du auch bereit sein etwas zu tun was du noch nie gemacht hast... - Mach die Augen auf und fange an zu verändern!
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

hehe simon - i feel you *indeinereisetaschekriech* !!! ;)

jajaja, bin die letschte 5 jahr abhaue nach asia... das jahr wirds nid eso wärde, macht mir scho chli sorge, wüe ich bin mir winter nüme gwöhnt und früüüre mir dr arsch ab wie blöd! hamer scho en nöi winterjacke müesse köufe, bin nüme usgrüstet!!!

aber mau luege, ei monet wird ich scho wäg cho usem winterland und irgendwo nach südamerika reise!!!

jetzt geits ja no, aber nach neujahr vot für mich ächt dr frust a.... finde januar und februar die schlimmste mönet!!!

schüsch halt kuschle mitemne kuscheltierli und mini asia-pics aluege und dröime vom beach, sun and palmtrees oder en bsuech im solarium :-s 8-[ :-s
The Drums don't Stop... Bild
Nejalan
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Nejalan »

ich bin au für party party...
de winter duretanze, die schöni atmosphäre gnüsse, em schnee zueluege...(hoffentli gits de das jahr au in genüge).
hätt eigentlich öpper vo eu mittübercho, dases am sunntig morge s'erscht mal gschneit het (uf jede fall da z'winti)...?bi gad am umehüpfe gsi...hans uf jede fall wahnsinnig gnosse
d'chelti findi zwar au nid s'agnehmschte, aber mit de ziit gwöhni mi amig drah n-smile_0496.gif
Warum in die Ferne schweifen?
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beitrag von halucinognom »

jo scho so, wenn sech der körper mau dragwönt het geiz när einigermasse...obwou i scho lieber warmi tämperaturre ha
Tamjee
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Tamjee »

jup nur dra gwönne, schaffe au meistens ide chälti :-&
und party party, outdoor, im winter sowieso! :D
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Catweazle »

Ich ha au s glück das ich im Dezämber für 3 mönet abhaue cha, und ja bis dört ahne verschanz ich mi im Studio :)
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

biberfreund hat geschrieben:Ich bin mal für ein Mystical-Fondue-Essen bei Müstik zu Hause. Zieh schonmal den Tisch aus! :mrgreen:
Au ja, da wär ich aber auch mal dafür!

Winter ist für mich halb so schlimm... jedenfalls bis zum 1. januar. von da an könnte für mich offiziell der frühling beginnen.

Naja... es gibt ja auch viele schöne Sachen, die man in der dunklen Jahreszeit machen kann.

Den ganzen Tag im Bett liegen und DVDs gucken und dazu kuscheln zum Beispiel :)

Schneespaziergänge (besonders toll im Wald)

Christkindlmärkte besuchen und Glühwein schlürfen bis zum umkippen

Raclette und Fondue essen und Plätzchen backen

Ein warmes Schaumbad nehmen

Kerzen anzünden
Dhanistha
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Dhanistha »

wenn i chönnt, würd i sicher ou i süde go, ha's nid so gärn, wenn's iisig dusse isch.

Was i am Winter liebe, isch jedoch, dass me sich's so richtig kuschlig deheim cha mache.

I liebe's im Winter e Sunntig deheim - mit em-ne Tee, Bettsocke, uf em Sofa, i dechi ighült, mit Cherzeambiente und em-ne feine duft ir luft, wo nach röicherstäbli schmöckt - gmüedlich zvürbringe.
Perfekt natürli no, wenn's dusse schneid, wo die ganzi gmüedlichi Atmosphäri no abrunde würd.

Oh i ha immer so e hass-liebi mit em Winter. Winter so, wie-ni-ne vürstoh isch wunderschön, gheimnisvou, beruhigend.
Jedoch, dä Winter, wo-ni hie unte i dr töife erläbe isch aues anderi aus gmüedlich - Nebel sei dank.

I würd mi sicher fröie, wenn mir e winter hätte mit mind. 3 mönet schnee im flachland, wenn aues wiis wär. mmmmh kuschelig!!!!
Elias
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Elias »

Ir sind ja scho rachti mimosene. :n3 :-#
Ich chume aso au a das Mystical-Fondue-Asse n-smile_3_2_121v.gif
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Morgaine le Fay
Silver Member
Silver Member
Beitrag von Morgaine le Fay »

mhmmm....aso ig ha jedi Jahresziit gärn. i finge der Früelig wundervou...aues erwacht....Wiedergeburt. O:)
der Summer isch haut eifach ou toll, obwous mir viu eifach zwarm isch und ig nur no de chüele muure u schatte entlang gaa...*chch* jaja...die cheibe Nordländer.... :n3

Der Herbscht isch mini lieblings Jahresziit!=)
so viu schöni täg, wundervoui schtunde im Waud...Blätter si i aune Farbe!!der Waud blüeht nomau uf, so letscht akt, der Wäut zbewiise wie schön dnatur isch. :-D
Und der Winter isch natüterli ou toll....wundervou chaut u klärend füre Geischt, fürd natur und nid zletscht für die ganzi schnäui wäut da usse.
I finges wundervou, me cha sech wider richtig iimummele i warmi chleider, dnächt verbringt me vorem füür mit sim/sire Liebscht/liebschte, mitemne guete Buech oder ere Lismete. *freufreu* aso, im momänt chumi zwar nonid derzue, aber üses schmiiinee isch scho wider vou im gang. *hüpfundherumtoll* i liebes...so schön warm...für isch eifach öppis tolls!! :-D *grosseaugenmachundindieflammenstarr* japjap...
aso weni chönnt, hätti da jiitze 3 sache ahgää. *gg* jaja...dmorgaine cha sech wieder mau nid entscheide...isch ja typisch....*grunz* 8-[

aso, der winter isch für mi haut ou e besinnlichi ziit. Im Winter schribi die meischte LIeder, i nime mer ziit, für mii zii, bruuche das ou....im herbscht hani meischtens chlei es kriiiseli....tja...haut so umschtellig u so. sowieso ir letschte ziit....dwäut veränderet sech. das merkt me jede tag me....ja item.
drum hani mau "ins studio verkriech" iigää. aber für mi wär ou "raus in die natur und den winter in vollen zügen geniessen" gange. und natüterli ou "vor dem feuer sitz und endlich zeit für sich hab". *lach* aso, zbeschte wär sones chrüüüsiimüüsii vo auem. :n3 :mrgreen:

ja, de wünschi öiich no schöni herbschtmörge...mit viu näbu und u farbigne wäuder!=)*grins*

grüessli Morgaine le Fay

PS: jede morge weni us büre usefahre isches wie imene märli....vom zuug us gsehni ging der waud, so farbig, i sire gaze pracht...eifach toll!!!*schwärm* da dänki jedes mau...chönnti doch jiitz i waud!!*aufunddavon*=)
A dhaoine Sidhe,
A Tuatha Dé Danann,
Beannachtai Dé Danann oraibh aqus orainn.

O ihr menschen der Sidhe,
O du Stamm der Göttin Danu,
Der Segen der Göttin Danu ruhe auf euch und auf uns.
SäureRaver303
Platin Member
Platin Member

Beitrag von SäureRaver303 »

naja, bei uns is der winter eh zum kotzen. in den bergen is es was anderes, aber der pflotsch da bei uns kann ich echt nicht leiden. ich verkrich mich da eh immer zuhause. die weihnachtsferien sind irgendwie auch fürn arsch. da bleib ich immer zuhause un drön mich zu. ist glaub seit jahren meine übelsten 14 tage im jahr... 8-[
...wo Atmosphäre zu Plasma wird...

Bild
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Re: Der Winter kommt ...

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

Thujon hat geschrieben:Was macht ihr im Winter ?
Also ich hab das Glück das ich wieder abhauen kann ... wird mir jetzt schon einwenig zu kalt hier ...
wehe wir gehen diese jahr nicht minimum 2-3mal auf die Frutt dann komme ich dich Persöndlich ins ausland holen ...............
Paradiesli Rulezzz
Zauberwelt
Silver Member
Silver Member
Beitrag von Zauberwelt »

Unterschriften sammeln für eine Volksinitiative zur Abschaffung des Winters! Frühling, Sommer und Herbst sollen um je einen Drittel verlängert weden!

n-smile_16_6_1v.gif

Gruss
Andi
- Wie glücklich viele Menschen wären, wenn sie sich genausowenig um die Angelegenheiten anderer kümmern würden wie um die eigenen.
- Jeder sieht, was du scheinst. Nur wenige fühlen, wie du bist.
- Man sieht nur mit dem Herzen gut, das Wesentliche ist für die Augen unsichtbar.
Antworten