Wo de Kolleg und mini Wenigkeit letschts WE uf Pilzli trippt händ, hani plötzli gmerkt, dass de Spiegel öppis ganz luschtigs chan sii, wämme so richtig schöni Optiks hät. Hani also es Ziitli lang es Tuech dur de Spiegel betrachtet. Was ich a dem ganze komisch gfunde han, isch gsi, dass nöd de Spiegel selber sich bewegt hät und gflosse isch, sondern nur s Tuech im Spiegel. S hät mi dänn wundergnoh, öb die Hallus woni im Spiegel gseh han die gliche sind, wäni ohni Spiegel s Tuech aluege. Drei mi also um Richtig Tuech. I dem Moment woni de Chopf wider zruggdreihe, isch irgendöppis komischs und für mich eigentli völlig unbeschriblichs passiert: Es isch villicht ei Millisekunde gsi, aber i dere Millisekunde sind mer Tusigi vo Gedanke dur de Chopf gschosse. Villicht es bitzli idere Art, wänd am sterbe bisch und dis ganze Lebe nomal verbizieht. S isch so schnell gange, dass mi gar nöd richtig chan erinnere dra, ich weiss nur no, dass es öppis mit der Situation ztue gha hät, wo de Kolleg und ich de Spiegel betrachtet hät und ich han - weiss nöd öb mit em geischtige Aug oder mit de biologische - de Chopf vom Kolleg wo gegenüber vo mir ghocked isch gseh, allerdings mit zwei Gsichter, halt so, wie wänns gspieglet worde wär. Ich bin dänn so verschrocke wien ich no nie i mim Lebe verschrocke bin, uf ne völlig anderi Art, als me normalerwiis ab öppisem verschrickt.
Die ganz Gschicht tönt etz voll übergheit, isch sie irgendwie au, aber ich weiss genau, dass das ganze irgendöppis mit dem Spiegel ztue gha hät. Han etz zum vierte Mal mit Pilz trippt und no nie es mystischs Erlebniss gha und glaube eigentli au nöd gross a so Sache, Pilztripps bedüted für mich - obwohls villicht einersiits fahrlässig und anderersiits respektlos tönt - eigentli nur Spass. Hans bis zu dem Tag au nur so erlebt. Wänni etz irgendwie mis subjektive Empfinde chönt mit emne Hellruumprojekter ide Thread projeziere würdis mache, ich chan das Erlebniss eifach nöd würkli mit Wort beschriebe...
Übrigens, de Trip isch nach dem Ussetzer ganz "normal" witerverlaufe, ohni irgendwelchi Panikattacke oder Anschtzueständ, als wär nüt gsi...
S Erlebte isch so schief gsi, dasses mi nachere Wuche no so beschäftigt, also hani denkt, ich fröge mal im Forum, öb irgendöpper villicht au mal öppis im Zämmehang mit "mystische" Spiegel erlebt hät? Oder gits villicht e Internetsiite zu dem Thema?
Shit, etz händ mi d shrooms doch packt...
Edit:
Evtl. hät ja au öpper e wüsseschaftlich/rationali Erchlärig parat?
Es git au d Möglichkeit, dass meh als d hälfti denkt, es seg scho wider eine meh überegheit...???
3,5 % haltet nur scho s Wort "Spiegel" für mystisch...
Oder de Thread ghört id Rubrik "Mystic und aussergewöhnliches", mer weiss es nöd genau...
Gruess vo de Firma SpiegelMeier