Haare

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beitrag von psyfreak »

also früener woni no ide schuel gsi be, hani mini hoor (so 2cm lang)
es paar mol gfärbt: rot, orange, blau, grüen, gelb ond eimol rot/gelb/grüen! O:)

dene hani d'hoor mol lo wachse so es paar johr, bis si mir fascht am arsch
ome kötzelet hend; ond chorz vor LAP hani si uf 2cm abe gschnette ond
am hender chopf no eis dready glo!
dene hani das auno abgschnette ond en 3mm schnitt gmacht!
sither nome no chorz!

be fraue gfallt mer velles! öb chorz ob lang, es mues passe!
ha also au scho sehr erotischi fraue mit ganz chorze hoor gseh! 8-[
Bild Bild and Bild
hobicht
Platin Member
Platin Member

Beitrag von hobicht »

LUUT HAAR...LANG MUUSIG

n-smile_2572.gif
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Sven

Beitrag von Sven »

@Saphira: Mer langed 5% jo au \:D/

Nei em ernscht... ich fendes schön (langi) Hoor z ha ond ich lueg ne au em Mäss das si so send wieni si gern han.
greenhope
Silver Member
Silver Member

Beitrag von greenhope »

desto meh freak desto schöner hätti am liäbschtä dread looks aber mini finä scheiss fädä lönds leider nid zuä...
WIRKLICH REICH IST,WER MEHR TRÄUME IN SEINER SEELE HAT
ALS DIE REALITÄT ZERSTÖREN KANN
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Da fällt mir ein, ich sollte schon längere Zeit wieder mal zum Frisör gehen. Aber ich trau mich nicht mehr, weil irgendwie jeder Frisör unter "Spitzenschneiden" 5-6 cm wegsäbeln versteht. Meine Haare werden wohl immer lang bleiben, scheiss auf den trendy Bob, den zur Zeit jede 2. trägt.
satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

Hurrraaaaa endlich mol es thema für brinsässine..hehe

findes echt cool, z'lese, dass es verschiedensti asichte und vorliebene do inne git. so weiss ich dass ich als lang-haar-nidblondine-ohni-fransle glich no es müh chance hät *gg*

ich han mich versuächt mit mine haar vo der gesellschaft z'distanziäre. das ich no eifacher gsi, vor 15 johr, hehe. do hets glängt wenn mit 13 duurwelle gmacht hesch, und se blond gfärbt hesch. denn hani mol chli orangschi hoor gha, will s'henna neutral halt uf blondiertem haar glich au färbt. sit 10 johr hani aber dunkelbruuni haar, 1 nuooose (*g*) dünkler als mini naturhaarfarb. wissi strähndli in de schwarze haar, dass het mir bis jetzt an mir fascht am beschte gfalle. Mit äxtänschens han ich sie au mol verlängeret, han die teils aber wieder use gno, nach eme monet, will mir das gar nid passt het, die mühäsami entwirrig jedesmol nache m wäsche.

ich ghör ebefalls zu dene 5% wie d'saphira wo langi haar an männer schön findet, sie müässe jedoch passe und pflegt sie. churzi haar findi au läss, wenn sie chli frech gschnitte sind. au keini haar chönne extrem guät wirke. ich glaube es chunt immer druf ah was für e persönlichkeit under de hoor steckt, wie immer isch es halt e kombination vo allem wos usmacht.

@saphira in winti gits en super coiffeur de schniedet dir soviel wie du seisch, isch en maa wo langi haar mega schön findet ;-) und seit selber die andere schniidet nur soviel will sie iversüchtig sind *ggg*. fregge siegg

wie mer us miner lange red sicher kann entneh, haar sind mir immer no extrem wichtig....
O:)
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
Dhanistha
Silver Member
Silver Member

haarige Lyrik

Beitrag von Dhanistha »

Wenn ich das wüsst,
warum mein Haar so ist.
Es wächst so dicht so schnell -
fast kriminell.
Mein Haar wächst pausenlos.
Frag nicht Warum denn bloss?
Es schiesst und spriest und wächst,
eben wie verhext.
Darling
Ich liebe sehr sogar, mein langes Haar!
Es darf nicht nur in den Kragen ragen.
Alles schöne Haar, schulterlang und länger.
Klar mann, nicht wahr mann,
wie wunderbar ist so langes
Haar
Lass es leben!
Gott hat's mir gegeben!
Mein Haar.
Lass es spielen im Wind.
Lass drin wühlen ein Kind.
Mach daraus für die Laus, ein Zuhaus!
Bau im Haar Geäst, dem Star ein Nest!
Wie wunderbar, wie sonderbar,
ein Welt allein für sich, das ist mein
Haar
Laß es leben!
Gott hat's mir gegeben!
Mein Haar.
Ich will es lang und liegend, fliegend,
bürstenborstig, rabenhorstig,
ruppig, schuppig, struppig,
zopfig, Eisen herzig,
bubikopfig oder voll Konfetti,
kämmungslos verludert,
hemmungslos geölt,
gepudert, löwenmähnig,
strähnig wie Spaghetti.
Bald sind Haare wieder Mode,
und ich schöpf die wahre Mode.
Die Toga nur aus langem, prächtigem Haar.
Ging vor rund 2000 Jahren Jesus nicht mit langen Haaren?
Und Maria liebte ihren Sohn, nur meine Mutter haßt mich.
Haar
Lass es leben!
Gott hat's mir gegeben!
Mein Haar
Mein Haar
Mein Haar
Mein Haar
Mein Haar

"Die Ärzte"
electropunk
Platin Member
Platin Member

Beitrag von electropunk »

Die Ärzte - Haar
http://www.youtube.com/watch?v=ECmOWqkfKHI

Die Ärzte - 3 Tage Bart
http://www.youtube.com/watch?v=7rD3d_bLmq8

Die Ärzte - Mein Baby War Beim Friseur
http://www.youtube.com/watch?v=YsgR40OfZpQ asfqv2

Die Ärzte - Hair Today, Gone Tomorrow
http://www.youtube.com/watch?v=PT__xsj-ooQ

n-smile_2572.gif
Zuletzt geändert von electropunk am Mi 24. Okt 2007, 15:22, insgesamt 1-mal geändert.
- It's never too late
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

heisser text von den doctoren, Dhanishta. danke ;-)

haare sind was schönes. sie leben, sind voller energie und vermitteln mehr als mann/frau meint.

trotzdem sollte man nicht leute ihrer haaren wegen einstufen. wäre wohl falsch und schade zugleich.

ich stehe allgemein auf schöne und lange haare. mehr davon werde ich später schreiben, nachdem ich eure kommentare durchgelesen habe, hehe.

aber soviel verrate ich euch: der damned Sawyer von Lost sieht 'schwitz' gut aus mit seiner langen mähne und unrasiertem kilerblick. ja, ich weiss, bla bla.

ich bin auch so ne haaaaaarige. ohne dreadies. ganz natur. mein echter schmuck! andere benötigen edelsteine aus afrika, burma oder so um zu brillieren. verächtlich.

Ciao.
Thujon
artist
artist
Beitrag von Thujon »

Früher lang ... seit 3 Jahren oder so kurzzzzz ...

ist viel praktischer kurze Haare ...

Aber jedem das seine ... =P~
http://www.facebook.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/khainzmusic
http://www.myspace.com/freakulizer

18 Aug. Daydance (Simon Slice Live) , Luzern, Switzerland
18 Aug. Synthesis of Sound Round II Raum Zürich ,Switzerland
24 Aug. Danghai Club Danghai Club, Curitiba, Brazil
25 Aug. Field Club Field Club, Santa Catarina, Brazil
26 Aug, Electrance Electrance, Sao Paulo, Brazil
31 Aug. Limited Hangout 2 Rote Fabrik, Zürich, Switzerland
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beitrag von halucinognom »

Indigo hat geschrieben:aber soviel verrate ich euch: der damned Sawyer von Lost sieht 'schwitz' gut aus mit seiner langen mähne und unrasiertem kilerblick. ja, ich weiss, bla bla.
jo finde auch, der sieht nicht schlecht aus, und ich bin ein Mann und NICHT schwul...und nix blablabla... :wink: O:)

:bla :bla ... :bla

:-)
Bhabrâ
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Bhabrâ »

i ha Fuslä ufem chopf. ha vor 3 jahr lüüs gha u ha die cheibe nüm use bracht. Ha öpe 3 Familiepackige luusemittel druf gschmisse nüd gnützt,ä richtigi luuseinvasion hani ufem chopf gha u ha zu dere zit ire kinderkrippe gschaffet, u hase so schnäu wie müglech müsse usebringe.
Auso hanise abschnitte uf 7mm. Be so richtig depressiv worde, han eigentlich immer u Langi haar gha. be nur no met der chappe ume gloffe besi weder ha dreadis chönne mache. #-o
Für mi hei mini dreadis e sehr grossi bedütig. sehr vili erinnerige vo drinne hange. Ich finds bide dreadis u schön dasme so richtig miterläbt, fühlt u gseht wie si sech verändere, wie ziit vergeit...
Bi mine 1te dreadis woni se abgschnitte ha u si so vor mir am bode i form vomne hüffeli gläge si, simmer d träne d backe abegrollt, u i ha vo jedem dreadi chönne säge a welere stell das uf mim chopf gwachse isch. dreadis isch für mi ou sone art wie schutz. woni churzi haar ha gha hani mi so richtig usgliferet gfühlt,(drum hani au immer e chappe treit). sisch so chalt oni mini dreadis gsi. u im zug z.b weni ar schibe a glehnt bi ischs so hart u kalt gsi, u wens gluftet het hets mer um d ohre zoge.
ah meinen dreadis sei dank [-o< iz hani wider schön warm... O:)

I persönlich bevorzuge langi haar ob frou oder ma. für churzi hoor findi setme e schöni chopf form ha. zu paarne lüt passts zu paarne nit.
Bi paarne froue fendi sogar ganz churzi haar u schön, so fascht glatze...
finde es strahlt irgedwie stärki us... Aber be Manne gfaue mer ebe scho langi haar ob verfilzt oder ned...
Das GLÜCK kommt meist zu dieser Tür hinein, bei welcher man vergessen hat das mann sie offen gelassen hat.
--
Ein Paradisvogel landet nur auf einer Hand die nicht nach Ihm greift.
Anam Cara
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Anam Cara »

mir gfallt mitlerwiele vieles bi vielne mänsche..... sälber hani langi brun-roti haar miteme chaos ufem chopf, woni scho es paar mal denkt ha, i hau si jetz eifach mal ganz ab..... aber wenn ich mich a das gfühl erinnere, wo ich mal mini dreads abgschnitte ha, au ganz churz.... uuuhhhh weiss ned ob ichs irgendeinisch i mim läbe no wage da was abschniede.... naja, viellicht chunt mal so en momänt im läbe wos eifach wieder weg muss.....
bi männer findi längi haare, wie churzi schön und toll findi wenns eifach chli usgflippt sind.... chunt aber immer chli drufa.... churzi, ca 1cm findi mitlerwiele eigentlich au ganz schön.... mi luegt ja de mänsche id auge und ned uf d´´haar O:)
finde au fraue mit churze haar oder glatze ganz sexy.... isch au viel bewunderig da, vo minere siete....
ob lang, verwucheret, durenand, grad, glockt oder churz.... eigentlich völlig egal....
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

Anam Cara hat geschrieben:mir gfallt mitlerwiele vieles bi vielne mänsche..... sälber hani langi brun-roti haar miteme chaos ufem chopf, woni scho es paar mal denkt ha, i hau si jetz eifach mal ganz ab..... aber wenn ich mich a das gfühl erinnere, wo ich mal mini dreads abgschnitte ha, au ganz churz.... uuuhhhh weiss ned ob ichs irgendeinisch i mim läbe no wage da was abschniede.... naja, viellicht chunt mal so en momänt im läbe wos eifach wieder weg muss.....
bi männer findi längi haare, wie churzi schön und toll findi wenns eifach chli usgflippt sind.... chunt aber immer chli drufa.... churzi, ca 1cm findi mitlerwiele eigentlich au ganz schön.... mi luegt ja de mänsche id auge und ned uf d´´haar O:)
finde au fraue mit churze haar oder glatze ganz sexy.... isch au viel bewunderig da, vo minere siete....
ob lang, verwucheret, durenand, grad, glockt oder churz.... eigentlich völlig egal....
=D> so söts doch eifach sii..!! =D>
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Ich han scho meeega vil verschideni Frisure usprobiert!!!

Vu gaaaanz lange Haar zu mnä churze Schnitt. Verschidni Farbe: blondi, bruni, roti, schwarzi und sogar blaui. Sogar Durwellä und Dreadlocks han i gha.

Am luschtigschte sind mini Dreadis entstande. Eines schönen Sommertages bin ich wie scho oft an See mit Kollegä go chille und d`Sunne gnüsse. Det hani schöni, langi, blondi Haar gha. Ä Kollegin hät mi gfrägt; öb sie mir därf es Dreadi mache. Ja warum nöd, isch doch nö schön so eis Dreadi. Im Lauf vum Namitag händ drü Lüt a mine Haar umegfummlet und so han ich bis am Abig Dreadlocks gha und all unterschiedlich dick!!! Jänu, dänn han ich halt Dreadis gha!!! So han ich mich umgstellt und versuecht, dass die Dreadis endlich richtig verfilzet! Das isch aber gar nöd so eifach gsi, ich han vil Haar aber leider sehr fini, egal was ich probiert han, die sind nöd so guet verfilzt wie ichs mir vorgstellt han. Usserdem sind all unterschiedlich dick und lang gsi, halt eis Gwuschel. Die einte han ich dänn no rot tönt, hät scho no easy usgseh. Mit dä Zit han ich dänn mega dä Juckreiz uf em Chopf übercho und dä isch nöd wäggange. Darum han ich mich nach 7 Mönet entschlosse, mini Dreadis ufzmache. Das isch dänn schmerzhaft gsi und han au müesse Scherr zur Hilf näh!

Sit do han ich nüme gross umeexperimentiert mit mine Haar. Jetzt han ich eifach langi, blondi Haar (müest sie mal schnide, sie sind mer langsam zlang!!).
Man muss noch Chaos in sich haben, um einen tanzenden Stern erschaffen zu können
Antworten