Hurrraaaaa endlich mol es thema für brinsässine..hehe
findes echt cool, z'lese, dass es verschiedensti asichte und vorliebene do inne git. so weiss ich dass ich als lang-haar-nidblondine-ohni-fransle glich no es müh chance hät *gg*
ich han mich versuächt mit mine haar vo der gesellschaft z'distanziäre. das ich no eifacher gsi, vor 15 johr, hehe. do hets glängt wenn mit 13 duurwelle gmacht hesch, und se blond gfärbt hesch. denn hani mol chli orangschi hoor gha, will s'henna neutral halt uf blondiertem haar glich au färbt. sit 10 johr hani aber dunkelbruuni haar, 1 nuooose (*g*) dünkler als mini naturhaarfarb. wissi strähndli in de schwarze haar, dass het mir bis jetzt an mir fascht am beschte gfalle. Mit äxtänschens han ich sie au mol verlängeret, han die teils aber wieder use gno, nach eme monet, will mir das gar nid passt het, die mühäsami entwirrig jedesmol nache m wäsche.
ich ghör ebefalls zu dene 5% wie d'saphira wo langi haar an männer schön findet, sie müässe jedoch passe und pflegt sie. churzi haar findi au läss, wenn sie chli frech gschnitte sind. au keini haar chönne extrem guät wirke. ich glaube es chunt immer druf ah was für e persönlichkeit under de hoor steckt, wie immer isch es halt e kombination vo allem wos usmacht.
@saphira in winti gits en super coiffeur de schniedet dir soviel wie du seisch, isch en maa wo langi haar mega schön findet

und seit selber die andere schniidet nur soviel will sie iversüchtig sind *ggg*. fregge siegg
wie mer us miner lange red sicher kann entneh, haar sind mir immer no extrem wichtig....