Wie gelangst du zur Party?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Wie gelangst du zur Party?

Auto
18
27%
öffentliche Verkehrsmittel
42
64%
Mitfahrgelegenheit
5
8%
Töff/Mofa
1
2%
Taxi
0
Keine Stimmen
per Anhalter (Stöpple)
0
Keine Stimmen

Insgesamt abgegebene Stimmen: 66

Dhanistha
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Dhanistha »

Hoi zäme

i bi eigentlich immer mit de ÖV ungerwäx, da i nid mou es Outopeermi
ha, u kei Luscht ha, mit em Velo oder zFuess dür die haub Schwiiz a-ne
Party zfahre oder zwandere.

Usset, dass me nüm darf rouche i de Züg, isch das für mir die
bequemschti Art ume z'reise.

Klar, wenn i mit öperem a-ne Party ga, wo-nes Outo het u dä ou möcht
fahre, de ha-ni natürli ou nüd dürgäge.......

[-X Übrigens - dParty isch de ou scho zu mir cho....
hobicht
Platin Member
Platin Member

Beitrag von hobicht »

immer mid mim auto!!!

hasse öv :Qwe

darfsch nid mal me rauche
närvigi lüt bim heifahre
viiiil z'tüür!!

und s'risiko isch viil zgross dass ich denn wieder im tessil lande ](*,) :n25

chund mich viel billiger wenn ich midem auto gah und jede wo mitfahrt no öppis is kässeli gid, zudem chani ga wenn ich wott!

scheiss sbb
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
Anam Cara
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Anam Cara »

au immer mit de öv unterwegs..... isch eigentlich ganz gmüetlich, chönt mer nachere party au uf kän fall meh vorstelle no heeizfahre..... wär glaub chli läbensmüed i mine auge.... chunt aber natürlich au immer chli uf de zuestand drufa....
findes eigentlich ganz ok, in zug ine höckle, chli schlafe und troime..... hehe... tüür isch d´sbb scho immer meh und es sprängt mängisch au mis budge, wär aber kein grund zum mit em auto ume fahre...... nur scho wege de guete umwält,,,, co 2 ..... viellicht isch s auto billiger aber uf kein fall umwältfründlich.... isch für mich es gnueg guets argument um mit de öv umezreise
niemand ist hoffnungsloser versklavt, als der, der glaubt, frei zu sein..........
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

Wer chan rechne seit uf kein fall das es auto günstiger als d'sbb isch. Bequemer und mit meh Komfort (Platz, Sound usw.) sicher, aber das isch scho alles...

Und Hobicht, au wend so redsch wie dr de schnabel gwachse isch, findi chamer glich sini emotione chli im rahme halte....danke! I mein, wer seit das d'Sbb scheisse isch hät i mini auge eifach null niveau und scho gar kei ahnig...

O:)
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@Mozart
mit dene stetige priiserhöhige isch sbb uf jede fall türer - usser häsch es GA, da musch aber scho jedes weekend irgedwo hiifahre ums wieder iiezhole. wänn also scho es auto häsch...chunts günstiger.

mir wärs eifach chli zmüehsam nachnere party no mitem auto heifahre.

d'sbb isch aber definitiv z'tüür.

und sie sölled gfälligscht mal ihri luutsprecher chli abeschruube, isch ja grausam de lärm wo die mached. :n25

mir gfallts, dass mer überall ane chan mit em zug (also fast) und ich bin dankbar für alli die lok-führer wo's gitt, und i de ganze schwiiz umedüset, das isch mega.

aber de konzern sbb isch ächt chli wegge. chaufet ständig neus wagematerial, wo jedesmal weniger platz für gepäck häsch und immer ungmüetlicher werded. raucherabteil abgschafft. teilwiis rächt arroganti billetkontrolleur (nöd alli natürlich, gitt au sehr villi mit dene mer voll s'fäscht cha ha :-) ) - ich finde de konzern dörf mer durchus kritisiere..

sölleds doch die alte wäge neh, die sind erscht no bequemer und defür priise sänke statt ständig wieder neue schrott zchaufe.

just mini meinig - erhebt natürlich kein aspruch uf allgmeini gültigkeit. und ja ich weiss, "machs besser" - lol - also mal no was positivs: D'SBB isch die beschtig isebahnverbindig wos uf de welt gitt. das isch cool, so gseh, cha de konzern vermuetlich doch nöd ganz eso schlächt sii. ;)

nur das mit dene luutsprecher nervt ächt O:)
hobicht
Platin Member
Platin Member

Beitrag von hobicht »

@ mozart

ich bi glaub lang gnueg mid de sbb underwäx gsi, ha au mal es ga gha und trotzden findi d'sbb en doofe konzern!
weiss ja nid i welere region du wohnsch, aber zu mir uf de gotthardroute hani i all dene jahr doch mänge scheiss mitbecho.
vo mega unfründlichem personal, über massig verspätige bis hi zu absolute fählplanige ide aaschlüss

klar ischs auto türer wenn ich elei drinne umedüse, doch wenn de chare volle isch, also 5 lüt, und jede öppis is kässeli wirft sicher nid

und ich chan erst no wartendi lüt vom bahnhof mitnäh, wenn wiedermal de shüttelbus verpennt!!!

bedänk eifach mal die grau energie vode bahn und denn no die logistik, bruchi nämli gar nid bi mim auto...

und zu mim bitrag vorhär... de isch weder grossartig emotionsglade gsi und überhaupt.
wiso söll ich da en blüemlisprach ufsetze wenn ich ganz normal hobicht-like redä
nur will wieder mal öpper eine uf mimösli macht :-k
mueschs ja nid läse wenns nid vertreisch
falls es nonid gmerkt hesch.... das isch es forum
und es forum isch da um z'diskutierä
n-smile_2716.gif
...chääsrööschti... ...REMEMBER... ...honigchryter...
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

fahre nume zuug.... sbb hie oder her... abr umweltfründlich isch es siicher au ned die fahret ja under anderem au mit atom-strom..!!!
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

http://mct.sbb.ch/mct/reisemarkt/abonne ... preise.htm

Tja, also wer für 3000.- es Auto im Jahr het cha eifach nöd rechne...aber easy, muess mer ja au nöd zwingend chöne.

@Hobicht
I weiss ja nöd was für dich diskutiere heisst, aber "scheiss SBB" und "hasse öv" isch damit ja wohl nöd gmeint oda? I gib dir i eim Punkt recht, wend de Charre immer voll mit Lüt hesch isches günstiger....das isch villich i eimal vo zeh fäll so... O:)

Übrigens fahr ich siit jahre kei SBB meh, also bi da also nöd de hardcore Bähnler oder so, aber rechne hani glehrnt O:)
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

übertragbares GA
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

@Mozart
Hinfahrt am 24.10.2007, WINTERTHUR - SION
via ZÜRICH - OLTEN - BERN - LÖTSCHBERG - BRIG
Preis (CHF)
2. Klasse, Einfache Fahrt 91.00
2. Klasse, Einfache Fahrt 1/2 45.50
2. Klasse, Hin und Zurück 182.00
2. Klasse, Hin und Zurück 1/2 91.00
1. Klasse, Einfache Fahrt 151.00
1. Klasse, Einfache Fahrt 1/2 75.50
1. Klasse, Hin und Zurück 302.00
1. Klasse, Hin und Zurück 1/2 151.00

Ich finde das nicht unbedingt günstig...

Die öffentlichen Verkehrsmittel müssen auch für jene erschwinglich sein, die nicht so viel stutz haben, um sich z.B. ein Auto leisten zu können. Reisefreiheit war schon in der DDR ein Thema.

wenn du schon ein Auto hast, ist es dennoch günstiger, weil die ganzen Versicherungskosten etc. hast Du sowieso. Benzin ist immer noch günstiger, als SBB Einzelfahrkarten...

Gegen das GA sag ich ja nix - nur hat nicht jeder Mensch einfach mal so 3000 Franken pro Jahr.

ich schon. also was reg ich mich überhaupt auf.

die lautsprecher nerven mich halt einfach.

*smile*
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

3000.-.12 = 250.- pro Monat

Für das Geld bezahlen viele hier nicht mal ihre Versicherung (Vollkasko). Dazu kommen noch die Strassanverkehrssteuern, Benzin, Unterhalt und Anschaffungskosten resp. Abschrieb des Mobils. Ich sag mal 300-500.- bezahlt jeder für ein Monat inkl. ALLEN Kosten. Für das Fahr ich doch ein Jahr First Klass SBB inkl. Hostes... O:)

Diejenigen welche am lautesten schreien das die SBB zu teuer wäre sind auch meistens diejenigen welche ihr Auto leasen. OK, zugegeben das es hier im Forum eher Leute gibt die kein Auto leasen, und dazu würde ich auch dich zählen Angel...... Aber unter den Jugendlichen ist das schon eher der normalfall. Ich sag auch da, absolut nichts verstanden wie sie abgezockt werden, aber klar, die SBB ist teuer!

Klar geht die Rechnung nur auf wenn ich das einte oder andere habe. Will ich ein Auto und ein GA stimmt die Rechnung natürlich nicht...

ein weiterer punkt welcher für die SBB spricht ist halt einfach die Zeit welche man für sich nutzen kann, z.B. für ein Studium von Rechenaufgaben um sein Wissen aufzufrischen oder so... :-$ oder mal um ein Buch zu lesen...wie auch immer, der Verkehr auf den Strassen wird in Zukunft nicht angenehmer werden...
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

- 98% via öV

- 2 % mitfahrgelegenheit (an dieser stelle mal ein dickes dankeschön an alle die bereit sind, ihre weiteren 4 mitfahrer-sitze im auto zu vergeben und gegenseitig festlegen, wer genau jeweils nüchtern wieder nach hause fährt. alles machbar).
rizraz
Silver Member
Silver Member

Beitrag von rizraz »

Bitte um Nulltarif bei ÖV.
Kollektive Bezahlung durch Steuern.
Die Kunst einen Drachen zu reiten

Erfolg ist das Ergebnis deines Denkens
psyfreak
Platin Member
Platin Member
Beitrag von psyfreak »

Mozart hat geschrieben:3000.-.12 = 250.- pro Monat

Für das Geld bezahlen viele hier nicht mal ihre Versicherung (Vollkasko). Dazu kommen noch die Strassanverkehrssteuern, Benzin, Unterhalt und Anschaffungskosten resp. Abschrieb des Mobils. Ich sag mal 300-500.- bezahlt jeder für ein Monat inkl. ALLEN Kosten. Für das Fahr ich doch ein Jahr First Klass SBB inkl. Hostes... O:)

Diejenigen welche am lautesten schreien das die SBB zu teuer wäre sind auch meistens diejenigen welche ihr Auto leasen. OK, zugegeben das es hier im Forum eher Leute gibt die kein Auto leasen, und dazu würde ich auch dich zählen Angel...... Aber unter den Jugendlichen ist das schon eher der normalfall. Ich sag auch da, absolut nichts verstanden wie sie abgezockt werden, aber klar, die SBB ist teuer!

Klar geht die Rechnung nur auf wenn ich das einte oder andere habe. Will ich ein Auto und ein GA stimmt die Rechnung natürlich nicht...

ein weiterer punkt welcher für die SBB spricht ist halt einfach die Zeit welche man für sich nutzen kann, z.B. für ein Studium von Rechenaufgaben um sein Wissen aufzufrischen oder so... :-$ oder mal um ein Buch zu lesen...wie auch immer, der Verkehr auf den Strassen wird in Zukunft nicht angenehmer werden...
also wenn ich die Wahl hätte:

3000.- für ein GA oder 3000.- für ein eigenes Auto.

Naja, da muss ich nicht überlegen! ganz klar nehme ich das geld und kauf mir Drogen!
nein scheiss! ich würde das auto nehmen.
beim auto habe ich villeicht noch einige Nebenkosten die anfallen, aber zu ca. 95% hält das auto länger als das GA!
und von wegen CO2; da ist auch der Elektro-Smog nicht besser!
tja was solls! da ich zuwenig verdiene (noch) kann ich mir weder
SBB noch Auto wirklich leisten!
Aber da ich trotzdem gerne an Partys bin, kann ich mir eher die SBB mal leisten,
als ein haufen Geld aufeinmal für ein Auto auszugeben.

wenn ich Autofahrer wäre, käme ich auch nur noch mit dem Auto!
in the future!
was solls! hauptsache man gelangt an die Party!
Bild Bild and Bild
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

psyfreak hat geschrieben:und von wegen CO2; da ist auch der Elektro-Smog nicht besser!
:-k :-# *no comment*
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Antworten