Goapartys

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Was dänn für Ziel? :-k

Mann sind ihr kompliziert :mrgreen:
Anomalie hat geschrieben:zufrieden kann man nur für sich selbst sein. wenn mehrere leute zu frieden sind, kann es eine kollektive konnexion geben die evt. zu einem gemeinsamen spirit führt.
So viel mal zu diesem Spirit Thema, ich glaube mit der Aussage wäre das abgehakt.

Ich seh durchaus ein, wenn man irgendwo hin reist, dass einem das neue Inspiration gibt. Aber dieser Satz bedeutet nicht, dass Goapartys mehr oder weniger "wert" sind. Hat für mich so gesehen keinen Zusammenhang.

@Mellliandra: nicht was du geschrieben hast, sondern was Titali schreibt.

Der Bauer hat da nämlich im grossen und ganzen schon recht. Immer auf der Suche sein, kann nicht das sein.

Aber ich meinte auch eher, dass ich an Goapartys vieles gefunden habe, von dem ich vorher noch nicht wusste, dass ich es jemals verloren hatte.
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

Fallen Angel 2 hat geschrieben: Immer dieses "ist doch alles nur Illusion"-Gelaber ist halt trendy heutzutage.

vielleicht ist es ja nur deshalb zu einer illusion geworden, weil du nicht mehr daran glaubst... oder auf einmal an andere Dinge glaubst...
ha din bitrag erst jetzt gseh, drum ha ich au grad wieder alles glöscht, was ich vor gschriebe han und merke, mag gar nid drüber rede!!!

het doch nüt mit trendy ztüe *halloooo*???

ich weiss halt nid, i was fürne wält du läbsch, aber wotsch mir ja nid verzelle, dass du are party DAS WAHRE LEBEN spührst und erfährst... spätischtens denn, wenn am sunntig im zug hocksch, dir alles weh duet und würkige nochloh vo irgendwelche substanze und trunke, denn chunsch nämlech wieder back to the reality!!!

*amen*

viel spass mit illusione...ach soRRy, isch ja wahrheit! :-#
The Drums don't Stop... Bild
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

Titali zum glück hani dies Post vorem Edit no chöne läse. =o)

Wür nämlich lieber über das diskutiere aber ja... ich fange jetzt nid en
neue Traid ah. =o)

Pease und Blüemli und en feschte *Knudel* nach Biel.
*poink*
Anomalie
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Anomalie »

der bauer wie auch der raver haben ihr eigenen, unterschiedlichen spirit! ich denke es ist nicht vernünftig den spirit eines bauerns, einem hiphoper, einem raver oder sonst irgendwie den eines wesens untereinander zu vergleichen. schon einen spirit in worten zu fassen finde ich verdammt schwer.

vieleicht ist es auch die erkenntnis zu wissen wer man selbst ist.

kann man überhaupt den spirit beeinflussen oder beeinflusst er dich?

inspirationen (welch passendes wort) sind okay und notwendig. aber man darf nie opurtunistisch dem spirit eines anderen nach eifern.

das ist wohl so eine disskusion die ins unerklärliche geht, wie der sinn vom leben. aber das ist meiner meinung nach auch ganz gut so.
Bild
Fallen Angel 2

lug titali, glaub was immer du willst punkto illusion, aber zwing mir nicht deinen glauben auf.

ich denke auch nicht, dass das wahre leben sich auf einen kater reduzieren lässt.

und ich denke schon gar nicht dass erzwungene Harmonie das ist was ich meine.

Ich weiss nur ganz einfach: dass ich an goapartys dinge erlebt, gespürt und besprochen (und in den augen anderer gesehen, thanks at anam cara), wie sonst nirgends in dieser intensität.

und selbst wenn ich der einzige wäre, der das so sieht, aber spielt das eine Rolle?

Manchmal brauche ich andere um mich zu inspirieren, manchmal inspiriere ich andere, wie Pirana schon sagte.

so what?

ist es deswegen etwa weniger oder eine ullusion? i dont think so!

und das ist ausserdem der punkt: ich denk so - du denkst halt anders.
wir müssen ja kein haus bauen zusammen...
Zuletzt geändert von Fallen Angel 2 am Mi 24. Okt 2007, 09:37, insgesamt 1-mal geändert.
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:...Aber ich meinte auch eher, dass ich an Goapartys vieles gefunden habe, von dem ich vorher noch nicht wusste, dass ich es jemals verloren hatte.
Hm... jetzt machsch mer Angscht Angel... will so Ussage hani mit 16ni
gmacht... Isch kuul wens für dich immer no so isch aber hesch der no
nie de Gedanke gmacht, dass wenn alli Droge vo de Partys würsch verbiete,
was denn no ume wär?

Viellicht interpretier ich jetzt au z'viel i de Satzt. Viellicht hesch du ja für
DICH ohni die Andere viel gfunde an Goas. Denn isch das okey. Eigendlich
no schön, dass es Lüüd gid wo das no händ...
*poink*
Anomalie
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Anomalie »

goa parties und drogen gehört zusammen, muss es aber nicht und die illusion sind wohl eher die drogen als der spirit.
Bild
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

Melliandra hat geschrieben:Titali zum glück hani dies Post vorem Edit no chöne läse. =o)

Wür nämlich lieber über das diskutiere aber ja... ich fange jetzt nid en
neue Traid ah. =o)

Pease und Blüemli und en feschte *Knudel* nach Biel.
*umarmzurück*

ja, wär es anders thema ... die reise des lebens oder so!!!

@angel: will dir nid min glaube ufzwinge, wüe ich ha das au erläbt, was du verzellsch... ha dänkt ou fantastischi mystischi erläbnis gha a parties!!! aber bliebe glich ufem bode!!!

so mues los, ha kei zyt meh... schüsch würd ich viellecht no meh schriebe... bin aber gar nid in luuune... soRRy, bin chli strange im moment!!! wott dich nid agriffe gäu O:)
The Drums don't Stop... Bild
Fallen Angel 2

wer redet eigentlich von Drogen :lol:

irgendwie projeziert hier glaub jeder irgendwelche sachen in den anderen (ich vermutlich auch)

man könnte eine Komödie drüber schreiben...

@Melliandra: ich finde diesen Satz wunderschön, den ich da geschrieben habe, weiss nicht was Du seit Du 16 warst erlebt hast, dass er nicht mehr für Dich stimmt, und mag sein, dass ich, was das angeht auf dem Stand eines 16jährigen (angekommen?) bin, vielleicht wirds ja auch langsam mal Zeit. Sehe deine Angst irgendwie nicht ganz.

und was ich damit meine ist, dass ich
was mein Ego
was die Welt
was die anderen Menschen
was meine Art und Weise mit anderen Menschen umzugehen
und mit mir selbst
angeht, durch Goapartys und die Leute dort und den Sound dort, mehr aus mir gemacht habe, als ich vorher war. Und hoffentlich diesen Wandlungsprozess nicht aus Opportunismus (karriere und so) eines Tages wieder aufgebe.

und ausserdem, wollte ich ja nur mal mitteilen, dass mir das gefällt.

aber vermutlich ist das ja bereits schon allzu rosarot heutzutage.

wenn man nicht mal mehr sagen kann, Goa ist geil! ohne dass dies relativiert werden muss, sind wir vermutlich wirklich verdammt weit weg von diesem Bauer.

@Titali
Ich bleib auch auf dem Boden.
Aber auch auf dem Boden kann man klar erkennen, was schön ist.
und irgendwie bedeutsam.
Zuletzt geändert von Fallen Angel 2 am Mi 24. Okt 2007, 09:49, insgesamt 1-mal geändert.
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

ääääh ja lömmer das! =o) Angel finds kuul wens für dich stimmt!

Text vor em Edit:
Ja aber wenn du nur dur droge so chasch offe sie, resp. anderne
so ine chunsch, denn beifluss das doch de spirit?

Ich glaub zB am FA dass er kei droge nimmt aber das herzige hüpfende
Goameidli wo immer so schön lached, oder das Grüppli wo dete
im Egge stahd und fröhlich Lacht wills gad uf LSD en singende Frosch
entdeckt händ, die sind ja denn au nid ächt. Wenn die kei droge dinne
hätted, würdets au nid zu dem Spirit verhälfe wo de FA gspühhrt.

Angel korigier mich wenni was falsches use lah, will ja nid amasse dass
ich dien Spirit chan erkläre. =o)
*poink*
Anomalie
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Anomalie »

ja ich bin glaubs total öpis anders am umeschriibe! O:)

apropos ächt und unecht, a was wird das gmesse, wo staht das mer uf LSD nöd au ächti freud verteile chan? es isch villicht nöd natürlich aber doch real au wenns uf ere bizzare ebeni passiert. *philophiesierend*
zumal e so en trip dich chan verforme (au psychisch) und somit dir au schöns wo suscht i dir verlore gange wär chan fürehole. die frage ist wie man damit umgeht und ob man es glauben will oder nicht.
Bild
Fallen Angel 2

naja mir gahts an und für sich i dem thread nöd um droge, aber da stimm ich am anomalie zue.

@Melli: es gaht aber ganz sicher nöd darum ob ich welli nimm oder nöd, oder ob de det äne welli nimmt oder nöd.

Goa isch e schöni Welt, absiits vo dere Welt wo nur us "usgang" und "arbeit" bestaht (schön im militärischen jargon: "jetzt gits uusgang, marsch!").

Goa isch was das agaht VIEL meh.

Glaubeder ich gseh nöd, dass es au da striit gitt und au daa mal falschheit und so wiiter? natürlich gitts das, aber verdammt: es gitt au anders, mänsche wo soooo bemüeht sind enand mitneme offene herz z'begägne wie suscht nienets.

wo halt eifach mal über de tellerand usedänked.

das isch nöd schleimig und au nöd übertriebe, es isch beschriebend.

aber mehr cha ja nöd mal meh d'realität beschriebe ohni als blüemli agluägt z'werde.

jetzt pflücked mi halt n-smile_1017.gif
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

Anomalie hat geschrieben:ja ich bin glaubs total öpis anders am umeschriibe! O:)

apropos ächt und unecht, a was wird das gmesse, wo staht das mer uf LSD nöd au ächti freud verteile chan? es isch villicht nöd natürlich aber doch real au wenns uf ere bizzare ebeni passiert. *philophiesierend*
zumal e so en trip dich chan verforme (au psychisch) und somit dir au schöns wo suscht i dir verlore gange wär chan fürehole. die frage ist wie man damit umgeht und ob man es glauben will oder nicht.
Hehe ja das isch sicher en definitions Sach. Für mich isch halt alles
womer was muess ine schmeisse, damit mer zu dem Zustand/Bewusstsie
chund, gloge. =o)

Wenn du nüechter, zB will scho lang nüd meh pfuset hesch, de singend Frosch
gsehsch. =o) Denn isch es was anderes. Aber halt au denn nid real.

Klar de Spirit muess ja au nid us realem entstah und ich gnüüses au
anere Goa chöne ume zwusle und super Erfahrige z'mache, nume weiss ich
dass es nid ächt isch, im sinn vo. Es wird künschtlich herbie gfüert, dur
Musig, liecht, droge und halt au dAbgschiedeheit vo dene Ort.

Für mich hed en Underhaltig miteme alte Mänsch oder en Namitag mit
Chind meh Spirit, obwohls en alltäglichi Situation isch.

Han gad am SA vor zwei Wuche im Zug gägenüber es alts Ehepaar gha.
Die händ mich so gfläscht, will die sind sooooo herzig zunenand gsie.
Da hesch dEnergie vo dere Liebi gad voll ab übercho. Han nümme chöne
ufhöre grinse. =o)

Also werum de Spirit "künschtli" mache la. Muesch nur id Wält use luege
und er isch überal.

Und ja das isch jetzt subiektiv mini Meinig und ja isch klar isch für jede
was anderes und ja ebe uns sowiso tritratrullala. =o)
Zuletzt geändert von Melliandra am Mi 24. Okt 2007, 10:10, insgesamt 1-mal geändert.
*poink*
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

Fallen Angel 2 hat geschrieben:naja mir gahts an und für sich i dem thread nöd um droge, aber da stimm ich am anomalie zue.

@Melli: es gaht aber ganz sicher nöd darum ob ich welli nimm oder nöd, oder ob de det äne welli nimmt oder nöd.

Goa isch e schöni Welt, absiits vo dere Welt wo nur us "usgang" und "arbeit" bestaht (schön im militärischen jargon: "jetzt gits uusgang, marsch!").

Goa isch was das agaht VIEL meh.

Glaubeder ich gseh nöd, dass es au da striit gitt und au daa mal falschheit und so wiiter? natürlich gitts das, aber verdammt: es gitt au anders, mänsche wo soooo bemüeht sind enand mitneme offene herz z'begägne wie suscht nienets.

wo halt eifach mal über de tellerand usedänked.

das isch nöd schleimig und au nöd übertriebe, es isch beschriebend.

aber mehr cha ja nöd mal meh d'realität beschriebe ohni als blüemli agluägt z'werde.

jetzt pflücked mi halt n-smile_1017.gif
So du Blüemli =o) isch aber schad wenn de Alltag bi dier so usgsehd. ;o)
Respektiv wenn die "ander" Wält bi dier us Usgang und Schaffe bestahd.
*poink*
Fallen Angel 2

hm naja ich bin ja selber nöd umbedingt sones blüemli eher mängisch rächt konservativ, fundamentalstisch, en militante goaner, aggressiv, also das sind jetz eifach mal so es paar adjektiv wo nur mal i dem forum gnännt worde sind bezüglich FA.

aber ich wär mängmal gern es bluemechind. eine vo "dene"... *seufz*

aber au das isch nöd de punkt, sondern, dass ich mini borniertheit zwar zum teil immer no i mir han, aber dass das no viiiiiel schlimmer wär, wenn ich nie anere goa gsi wär. ich ha mich doch scho zimmlich chöne öffne und ich ha das goa z'verdanke.

das alti päärli wo du beschriibsch hät en andere weg gfunde, sie händ enand gfunde. au das gitts.

titali findt das uf ihrne reise - de buur uf siim hof.

ich säg nöd dass es kei anderi weg gitt, "sin" spirit z'finde.

aber ich finde halt eifach goas sind e unglaublich gueti umgäbig für das. es hät det lüüt wo so frey sind in ihrem sii, dass es nur scho e inspiration isch, dene bim tanze zuezluäge. nur allei das isch scho energie für e ganzi wuche.

und was de usgang-schaffe zyklus agaht wo ich da kritisiert han, au die kritik isch sicher nöd absolut, känne au lüüt wo in ihrem schaffe ufgönd. schön für sie. aber mir isch das irgedwie zwenig. ich will über mich sälber usewachse.

isch dänn die ussag, das goa's öppis bsundrigs sind soo falsch i eurne auge? es isch doch unglaublich schön, wämmer sich überleit, wie so vill underschiedlichi lüüt eifach friedlich tanzed, laberet, scheiss mached, enand id auge luäged bim hoi säge, wos nöd um de cooler oder besser gaht, sondern eifach um's da sii, die einte hälfed gern mit, die andere konsumiered ehner, aber sie sind DA - und en teil vo dem ganze.

das isch doch schön! oder öppe nid?
Antworten