Haare

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Lila
Platin Member
Platin Member

Haare

Beitrag von Lila »

haha ufgrund vo dem thread wos meh um intimbehaarig uso geit hani denkt es intressiert mi meh wies um eui chopfhoor stoht..

-sind euch d haare wichtig?

-wa fürtig hender?

-wa hender gern bim andere gschlecht?

loos verzelled^^
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

ja haar auf dem kopf sind ned schlecht wenn man welche hat *grins*
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
halucinognom
Platin Member
Platin Member
Beitrag von halucinognom »

jo auso mir sid (chopf :wink: )-haar sehr wichtig, wöu die eifach wahnsinnig viu zum räschtleche üsserä bitrage und i finge längi haar bi Frau u Mann sehr schön...

Auso ig ha öbbä schulterlängi haar und hingernoche es paar dreadlocks, bimer aber scho sit lengerem am überlegä, wieni das söu witerfüere, aber es het zyt O:)

und bi de froue hanigs am liebschte wensi schön läng si (vilich ou dreadlocks, fingi bi viu froue ou sehr schön) und es cha ruig chlei verfreakt usgseh.. 8-[ O:)

greats
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

müstik hat geschrieben:ja haar auf dem kopf sind ned schlecht wenn man welche hat *grins*
Für etwas gibt's ja Hüte, Caps und schicke Kopftücher ;)

Also beim anderen Geschlecht mag ich Haare, die man schön durchwuscheln kann. Hab mal gelesen, dass nur 5% der Frauen bei Männern lange Haare mögen. Dann gehör ich definitiv zur Minderheit. Aber find auch kurze Haare schön, oder gar keine, ist doch alles relativ :)
Titali
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Titali »

hab mir gerade die haare rot gefärbt... gefällt mir mega und passt zum herbst!!!

sonst hab ich recht probleme mit den haaren... verhütungsmittel hormon-shit sei dank!!! ](*,) hab halt sehr feine sensible haar!
The Drums don't Stop... Bild
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

1-4mm Kopfhaare sind oke O:)
Nejalan
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Nejalan »

beschisse isch, wennmer d'haar/frisur wegem job nid gross freakig cha verändere...
Warum in die Ferne schweifen?
Sieh, das Gute liegt so nah.
Lerne nur das Glück ergreifen,
denn das Glück ist immer da.
halucinognom
Platin Member
Platin Member

ja huere scheisse, aber muesch de du so gaaaanz brav usxeh oder was? 8-[

so hou, dert wo das vorgä isch, das chas ja nid si, dasme nid mau so cha umeloufe wie me wot... #-o
Nejalan
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Nejalan »

*grins* was? ganz brav usgseh? neee...ich doch nid

ich schaffe imene altersheim... (vorallem bini hald na ide lehr)einigermasse aapasst muesch usgseh..da ligged dreeadis leider sit eme wiili nümme dinne...
piercings dörfti eigentlich au keini ha...aber wege dem het na nie öpper reklamier (bi anderne scho...)

mit 11 oder soo hani mal e sogenanni "buebefrisur" welle, d.h. würklich churz aso vo 2-10 cm, was zimmlich beschisse usgseh het...ab 15nin hani öppe zwei jahr lang en geile irokeseschnitt gha...mal schwarz-mal root...
han au es ziitli lang eso gschaffet, aber mit de zit ischmer die frise zum hals useghanget und ich hans wiedermal wachse lah...jetzt sinds so lang wie scho sit fascht 10 jahr nümme und ich fühl mi voll wohl demit...
ab und zue färbis mal mit henna oder soo..susch hani halt gern mini chappe ah oder schusch es tüechli...offen hanis irgendwie nume bim schlafe gern
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

Saphira hat geschrieben:
müstik hat geschrieben:ja haar auf dem kopf sind ned schlecht wenn man welche hat *grins*
Für etwas gibt's ja Hüte, Caps und schicke Kopftücher ;)

Also beim anderen Geschlecht mag ich Haare, die man schön durchwuscheln kann. Hab mal gelesen, dass nur 5% der Frauen bei Männern lange Haare mögen. Dann gehör ich definitiv zur Minderheit. Aber find auch kurze Haare schön, oder gar keine, ist doch alles relativ :)
suuper dene gfall ich de andere 95%..!!!

das heisst mini frisur isch komerz worde.. bin ich dene da trend setter.. :-k

[-X
halucinognom
Platin Member
Platin Member

Nejalan hat geschrieben:*grins* was? ganz brav usgseh? neee...ich doch nid
8-[ uuuups *grinsgrins* , gits doch nid hie brav usxeh, gäääu.... [-X :wink: O:)
ich schaffe imene altersheim...
*hihi* , auso werum meinsch?..., wöu süsch die liebe, eutere lüt e schock berchöme..? 8-[ *nurspassmachn* O:)

[/quote]ab 15nin hani öppe zwei jahr lang en geile irokeseschnitt gha...

jo ha ou vor öbbä emne jahr irokese kha, aber ischmer de doch mit der zyt z längwiilig wordä...

whatever O:)
Nejalan
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Nejalan »

ne...nid wege de alte...dene isch doch das glich...aber weisch es git so öppis das nett sich "erscheinungsbild" und wennd da nid dripassisch , gits ärger...naja...sind ja nur na 1 1/2 jahr und denn hani min super fachuswiis...und mine haar schadets sicher au nid
halucinognom
Platin Member
Platin Member

nei dine haar schadets nid... O:)

aber paaah erschiinigsbiud... [-(

scheiss gseuschaft... ](*,) :n55

aber naja egau

und jez bini :-#

good night
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

Für mi si d Chopfhoor äbefaus sehr wichtig, scho immer gsi, i ha längi Hoor öbbe sit i 4i bi (itz bini 19), hase sehr lang immer schulterlang gha und öbbe mit 14 se lo wachse und itz heisi e Längi vo ca. 60 cm, wärde aber nümm länger wüu i se sit 4 Johr nümm gschnitte ha (Spliss).

D Chopfhoor si für mi so wie es Zeiche dasi mi nid mit dr "Masse" wot identifiziere und au dasi e Freak bi und drzue stoh.

Und ja, Fraue ischsmer eigentlich zimlech egal, was si ufem Chopf hei, bsunders schön si natürlech die klassische, lange häublonde Hoor, aber mues überhaupt nid sii.
wallaby
Platin Member
Platin Member

Beitrag von wallaby »

Ich finds schön wäme bi de Frau cha mit de Hand dur di fiene gschmeidige Haar chan fahre.
Fieni gradi, oder gwellti Haar hani lieber als dicki, Chrusle und struppigi Haar.
Farb spielt nöd sone Rolle.
Ganz churz und extrem lang findi au nöd so ahgnehm.

Sorry für die wo mit Rastas und so.

cheers
Antworten