Hast Du schon abgestimmt?
@kollegoli: nei, ned vo twojam--> siehe http://www.lukegasser.ch, wenns di interessiert...
-
Candyflip
habe auch gewählt
praktisch quer durch die Mitte, da ich Extreme nach beiden Seite nicht mag. Habe jedoch People gewählt, nicht Parteien. Je nachdem, was die Kandidaten für Einstellungen bezüglich:
- Umwelt
- EU (bin für ein Nein)
- Hanflegalisierung
- Ausländerkriminalität
hatten.
Beim Ständerat ein CVP/SP Ticket.
Gruss,
Candyflip
praktisch quer durch die Mitte, da ich Extreme nach beiden Seite nicht mag. Habe jedoch People gewählt, nicht Parteien. Je nachdem, was die Kandidaten für Einstellungen bezüglich:
- Umwelt
- EU (bin für ein Nein)
- Hanflegalisierung
- Ausländerkriminalität
hatten.
Beim Ständerat ein CVP/SP Ticket.
Gruss,
Candyflip
-
Conclusion
- Platin Member

schweizer demokraten oder autopartie, demfall.Conclusion hat geschrieben: ich vermisse zu oft de gsundi mänscheverstand i de politik.
drum chammer glaub zwüsche mine ziile erkenne was für e partei das ich wähle ;)
fallen angel: stimmt, habe rot vergessen :)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
musik und so
http://www.bufta.ch
-
Conclusion
- Platin Member

abraxas hat geschrieben:schweizer demokraten oder autopartie, demfall.Conclusion hat geschrieben: ich vermisse zu oft de gsundi mänscheverstand i de politik.
drum chammer glaub zwüsche mine ziile erkenne was für e partei das ich wähle
fallen angel: stimmt, habe rot vergessen
LOOOOL
@oli : nö, hattest schon recht.
man muss nicht jeden sonntag in der kirche sitzen um diese partei zu wählen.
genauso wie man keine bunte kleider tragen und glöckchen an den füssen haben muss um psychedelic trance zu hören
-
Kollegoli
- Platin Member

ja glaubs wenns dann umd extasia gaht, macheds dem "c" scho alli ehr.
ja glaubs wenns dann umd extasia gaht, macheds dem "c" scho alli ehr.
doch das mussmer... glöckli a de füess sorged defür, dasses eim nöd umhaut, mer ufem bode bliibt und zum überprüefe obmer scho tinitus hät (wenns glöggli nümm ghörsch, dann weisch, jetz isch zspat) und die bunte chleider sind zum d'auge wieder kalibriere, nachdem d'farbwahrnehmig us de bahn gworfe worde isch.genauso wie man keine bunte kleider tragen und glöckchen an den füssen haben muss um psychedelic trance zu hören
-
Fallen Angel 2
hm, also die ganze jesus freaks in rom und so sind au nöd so jesus freaks so gseh. eher chille freaks (nei nöd chille sondern Kirche - lol). hät mit jesus und so nöd allzu vill ztue... de jesus selber isch glaub scho no en easy typ gsi, ähnlich wie de john lennon... aber ich schweife ab... 
ufenart findi cvp no e cooli partei: SP und Grüeni säged sie wehled de blocher nüme (in bundesrat) worufhin FDP und SVP natürli sofor säged, sie werded ihn wähle. Nur CVP findt: ah wa - das isch doch nur wahlkampfgeplänker, mir luäged dänn öb mer ihn wähled wenns so wiit isch... hihi
@Kollegoli
Petit.Papillon hat das vermutlich nicht ganz so ernst gemeint.
Was mich angeht: ich hatte einen kulturschock, weil ich nur zwei nationalräte wählen durfte, beim letzten mal waren es noch 30. hat mich etwas verwirrt.
was d'freyheit agaht: SP-Mitglieder sind meistens die wo FÜR irgedwelchi Rauchverbot und so scheiss stimmed - also au zimmlich unfrey. Ich mein, sie wänd Hanf legalisiere und Rauche verbüte? irgedwie nöd ganz logisch, oder? SP isch halt meh so die wo säged "mir bruched meh staat" - öppis wo halt au nöd allne gfallt.
Grüeni sind vo dem her uf all fäll besser (als SP).
EVP isch ganz devo abgseh schlimmer als d'SVP, was borniertheit und so agaht...
ufenart findi cvp no e cooli partei: SP und Grüeni säged sie wehled de blocher nüme (in bundesrat) worufhin FDP und SVP natürli sofor säged, sie werded ihn wähle. Nur CVP findt: ah wa - das isch doch nur wahlkampfgeplänker, mir luäged dänn öb mer ihn wähled wenns so wiit isch... hihi
@Kollegoli
Petit.Papillon hat das vermutlich nicht ganz so ernst gemeint.
Was mich angeht: ich hatte einen kulturschock, weil ich nur zwei nationalräte wählen durfte, beim letzten mal waren es noch 30. hat mich etwas verwirrt.
was d'freyheit agaht: SP-Mitglieder sind meistens die wo FÜR irgedwelchi Rauchverbot und so scheiss stimmed - also au zimmlich unfrey. Ich mein, sie wänd Hanf legalisiere und Rauche verbüte? irgedwie nöd ganz logisch, oder? SP isch halt meh so die wo säged "mir bruched meh staat" - öppis wo halt au nöd allne gfallt.
Grüeni sind vo dem her uf all fäll besser (als SP).
EVP isch ganz devo abgseh schlimmer als d'SVP, was borniertheit und so agaht...
- petit.papillon
- Platin Member

*ROFL* olili... du bisch eifach zvill...Kollegoli hat geschrieben:aso ich find, klari ziel zha und zwüsse was mer will aso no lang nöd zwingend e lobenswerti eigeschaft.
wasmer gnau will und was die ziel sind, isch wohl essentiell wichtig.
und ganz ehrlich, wenns ziel dbekämpfig vo de linke isch, dann find ich das eifach nur hohl, sorry manu.
wer als politiker d'umwelt und die individuelli freiheit ignoriert und bekämpft, dass en mensch mit sich mache chan, waser will, würd ich nie im lebe wähle. au nöd wenns min kolleg wär.
wenn min beste kolleg wür afange sin güsel in wald schmeisse oder unschuldigi abschlah, nur wells was mached was ihm nöd passt (was d'svp ganz gnau macht), dann wür ich ihm sicher nümm biistah, usser villicht mitme tritt in arsch, ide hoffnig ich chan ihn irgendwie us simm hass-dilemma befreie.
danke... du hesch mir ez ächt d auge göffnet.
ich hans mir wieder andersch überleit mit svp wähle
-
Kollegoli
- Platin Member

ja geg de jesus hani au nüt gseit. me chan au vo öperem chrankhaft freak sii ohni dass de muss dra gschuld sii.
dass de chliini schmetterling das nöd ernst gmeint hat, hani aso andersch ufgfasst. ich gseh da kei ironie drin, aber böö, villicht begriif ich ja die art vo ironie nöd..
. sorry wenni dann sinnlos wild worde bin.
seinzig was ich zur SP säge chan, isch, dass fast immer wenn irgendwelchi entscheid gfällt werded, ich au ua. de SP ihrere meinig gsi wär.
und ich bin zwar nöd füres rauchverbot, aber au nöd degege, well ich das halt au immer als uf e art gwalttätige übergriff uf mich gsehne, wenn ich muss die stinkendi scheisse in form vo qualm vo de lüüt iatme. und dem chamer sich unmöglich entzieh, usser me macht überall e hechtrolle oder es rad zum sich vo de rauchschwade in sicherheit zbringe. das gaht ämmel so wiit, das mir sogar dlunge weh macht (a de letschte outdoor party isch das de fall gsi). zudem chumich nöd gern droge bzw. nervegift vo anderne lüt ohni min wille verabreicht über. ja.. hmm.. es rauchverbot wär aber definitiv au nöd dlösig, das isch scho so.
und ja d'SP setzt sich für dhanflegalisierig i (was isch übrigens mit de hanfinitiative passiert?). deswege chunnt sie vo mir 100 pluspünkt über. wie wichtig mir drogelegalisierig isch, weiss ja wer mich kennt. droge ghöred zu de mensche, siits mensche git, und ohni es gsunds drogeverhältnis, was nur mit legale droge möglich isch, wird dmenschheit eh nie de friede finde. drogeritual sind essentiell wichtig.
@pauschalisierig
es isch nunmal so, dass ich ganz pauschal säge chan: die parteie, wo sich en dreck umd umwelt scheered und miteme feiste lache voll dekadent uf de rest vom lebe uf dere welt schiissed, eh scho mal alli im vorherein scheisse sind.
dann; alli parteie, dene d'freiheit vom indiviidum am arsch verbii gaht (à la drogekirminalisierig, jugendlichi wo nöd dörfed dusse sii ide nacht, lüüt wo sich nöd dörfed umbringe wenns wennd, wo nöd sölled dörfe abtriibe, wo nöd dörfed mit sich mache, wases wennd, usw) sprich, alli parteie, wo de mensche wennd ihri lebensphilosophie ufzwinge, sind au verschisse.
@parteie
ich wür ja au de hanfueli wähle, wenni hoffnig hett, dass das sinn macht.
ide schwiiz wird dpolitik nunmal dur parteie gmacht. ich gah mir ja ehrlichgseit selber au ufd nerve, mit dene hundert gseite "SVP"s wo ich benütze muess... aber das isch halt nunmal so...
ja geg de jesus hani au nüt gseit. me chan au vo öperem chrankhaft freak sii ohni dass de muss dra gschuld sii.
dass de chliini schmetterling das nöd ernst gmeint hat, hani aso andersch ufgfasst. ich gseh da kei ironie drin, aber böö, villicht begriif ich ja die art vo ironie nöd..
seinzig was ich zur SP säge chan, isch, dass fast immer wenn irgendwelchi entscheid gfällt werded, ich au ua. de SP ihrere meinig gsi wär.
und ich bin zwar nöd füres rauchverbot, aber au nöd degege, well ich das halt au immer als uf e art gwalttätige übergriff uf mich gsehne, wenn ich muss die stinkendi scheisse in form vo qualm vo de lüüt iatme. und dem chamer sich unmöglich entzieh, usser me macht überall e hechtrolle oder es rad zum sich vo de rauchschwade in sicherheit zbringe. das gaht ämmel so wiit, das mir sogar dlunge weh macht (a de letschte outdoor party isch das de fall gsi). zudem chumich nöd gern droge bzw. nervegift vo anderne lüt ohni min wille verabreicht über. ja.. hmm.. es rauchverbot wär aber definitiv au nöd dlösig, das isch scho so.
und ja d'SP setzt sich für dhanflegalisierig i (was isch übrigens mit de hanfinitiative passiert?). deswege chunnt sie vo mir 100 pluspünkt über. wie wichtig mir drogelegalisierig isch, weiss ja wer mich kennt. droge ghöred zu de mensche, siits mensche git, und ohni es gsunds drogeverhältnis, was nur mit legale droge möglich isch, wird dmenschheit eh nie de friede finde. drogeritual sind essentiell wichtig.
@pauschalisierig
es isch nunmal so, dass ich ganz pauschal säge chan: die parteie, wo sich en dreck umd umwelt scheered und miteme feiste lache voll dekadent uf de rest vom lebe uf dere welt schiissed, eh scho mal alli im vorherein scheisse sind.
dann; alli parteie, dene d'freiheit vom indiviidum am arsch verbii gaht (à la drogekirminalisierig, jugendlichi wo nöd dörfed dusse sii ide nacht, lüüt wo sich nöd dörfed umbringe wenns wennd, wo nöd sölled dörfe abtriibe, wo nöd dörfed mit sich mache, wases wennd, usw) sprich, alli parteie, wo de mensche wennd ihri lebensphilosophie ufzwinge, sind au verschisse.
@parteie
ich wür ja au de hanfueli wähle, wenni hoffnig hett, dass das sinn macht.
ide schwiiz wird dpolitik nunmal dur parteie gmacht. ich gah mir ja ehrlichgseit selber au ufd nerve, mit dene hundert gseite "SVP"s wo ich benütze muess... aber das isch halt nunmal so...
- petit.papillon
- Platin Member

Kollegoli hat geschrieben:ja tschuldigung @manu
ha nöd dchekt, dass du das nöd ernst meinsch. hat fü mich ernst tönt. nach all dene komische kommentär da i dem thread weissi eh nümm, wer jetz eigentlich was ernst meint und was nöd...
muesch di doch nid entschuldige... du hesch mi zum lache bracht, het guet ta. sötti glaubs wider meh mache
-
Fallen Angel 2
Nur mal so nebenbei, wenn ihr das am Donnerstag abschickt mit A-Post, dann sollte es sogar noch klappen - ansonsten wäre es natürlich rein theoretisch möglich, am sonntag morgen abstimmen zu gehen, aber äh naja, vermutlich habt ihr besseres zu tun.
wobei das könnte noch lustig werden, wenn alle ihre abstimmungsunterlagen an eine party mitnehmen und dann am morgen so eine horde goafreaks das nächste abstimmungslokal stürmen (nicht dass es funktioniert, schliesslich kommen alle aus unterschiedlichen kantonen, aber die idee fände ich witzig).
vielleicht kommen wir dann im fernseeehen! (was wir ja alle schon immer mal wollten - lol)
wobei das könnte noch lustig werden, wenn alle ihre abstimmungsunterlagen an eine party mitnehmen und dann am morgen so eine horde goafreaks das nächste abstimmungslokal stürmen (nicht dass es funktioniert, schliesslich kommen alle aus unterschiedlichen kantonen, aber die idee fände ich witzig).
vielleicht kommen wir dann im fernseeehen! (was wir ja alle schon immer mal wollten - lol)
Ich werf den Umschlag einfach in den Briefkasten der Gemeinde, geht auch
.
Btw das mit dem Rauchverbot nimmst du aber ziemlich ernst. Bei mir ist auch Rauchverbot, deshalb verbiete ich dir doch nicht das Rauchen generell
.
Btw das mit dem Rauchverbot nimmst du aber ziemlich ernst. Bei mir ist auch Rauchverbot, deshalb verbiete ich dir doch nicht das Rauchen generell
lg Amanita ૐ
Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)